Neumim to tak jako Takumi ale zadriftuji...Snowman000 píše:Ale bez pohara s vodou to nie je ono
Tuning - ta správná strana tuningu
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Proč my ty kozy žerou avatar?
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Lidi, chci se zeptat, víte mi poradit někoho kdo by mi vyměnil kůži resp. zrenovoval kůži na sedačkách? Všude cop jsem hledal tak nikde nemají ceny, jedinou rozumnou nabídku jsem dostal že to dělají od 399,- uxxxxxxxxxxxxxx . Potřebuji jenom jednu část vyměnit nakolik je to přepálený. Nejsem švadlena takže bych to nechal na někom. Podstatní je aby to bylo kvalitní a nebylo to poznat.
Naposledy upravil(a) pavproch dne stř 02 lis 12:42, celkem upraveno 1 x.
Důvod: edit by -pp-: Aleno, tak! Ešče raz a BANán.
Důvod: edit by -pp-: Aleno, tak! Ešče raz a BANán.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
to Tunerko: záleží z jakého koutu ČR jsi, já našel docela fajn firmu v České Lípě (Autočalounictví-CL) nebo jsem si nechal zrenovovat volant ve Volantech (Liberec), záleží, doporučuju nafotit sedačku a poškozené místo a zaslat do čalounictví. Ještě důležité upozornění, cokoliv co bude potahováno novou kůží bude v matné, kdežto stará/ použitá kůže je většinou "vyleštěná" a tím pádem lesklá. Takže je rozdíl vidět skoro vždy. Skoro bych doporučil nechat pošít celou sedačku nebo celé části, pokud jsou ohraničené látkou. Tak hodně zdaru
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
m4Zlik už má vylepšení 1. až 4 vč. udělány (a to přesně podle návodu, tj. PSS, lepší brzdy, svor, kratší diff) ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Neska mi v mailu přistál el. prospekt ukazující vzhledově nádherná kovaná Alu kola BC forged
Kromě obdivování vzhledu sem to ale víc nestudoval (parametry, rozměry, váha....)
Zvláště ty prostřední sou mému woku silně lahodící...
Kromě obdivování vzhledu sem to ale víc nestudoval (parametry, rozměry, váha....)
Zvláště ty prostřední sou mému woku silně lahodící...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Mě příde Bosozoku hezké(i když by ho někdo strčil do tuzingu a já to vím).
Proč my ty kozy žerou avatar?
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Poté, co sem na 3er i Z4 pořídil lehká kola OZ Ultraleggera, sem tu napsal, že pocitově autu přibylo pár kobylek... tady došli ke stejným poznatkům....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Já jsem v tomhle lopata a nepoznal jsem nikdy rozdíl ani 3kg na kole... Ale taky jezdím lehký kola na víkendovce.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Jsem prolítnul ten článek a připisovat nějaké zlepšení lehkým diskům po tom co tam po zímácích nasadí skoro semi-slicky NS-2R... Navíc když by se držel jen hmotnosti tak ty NS-2R budou určitě o něco těžší a navíc to je na obvodu disku. Kdyby nasadil ty NS-2R na starý disky, měl by čas stejnej.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).