presne tak ako pise, 160 nie je nikde. ani len 140.pavproch píše:Po všem tom humbuku okolo 150-tky na CZ tankodromech (pěkně o tym píše dfens) ňa velmi překvapil jeden z komentářů v diskuzi pod odkazovaným článkem dýfense.
Bratia, ako to u vás je?wildcat píše:Mam obavy ze ked tu 150 v popisovanej verzii schvalia, nebude uplatnena nikde. Pozrite sa troska na vychod - na Slovensku zakon umoznuje (je mozne ze dokonca priamo uklada, nie som si isty) povolit 160 km/h na vhodnych usekoch dialnice. Zaroven urcil spravcu dialnice ako organ ktory ma vhodne useky posudit. Vysledok? Usekov s limitom 160 km/h je presne nula.
To add insult to injury, dopravny odbor na magistrate Bratislavy dokonca zrusil blikajucu zelenu na tych par krizovatkach, kde bola, pretoze vraj ked nemoze byt vsade (nie su na to peniaze), tak nebude nikde. A aby vodici jazdili pomalsie, tak 5m pred semaforom je koniec 70tky a 5 m za krizovatkou je zase MPR 70. Niekedy si myslim, ze z tych magorov nema nikto vodicak, pripadne jazdia iba na Dusicky, ked su schopni vymysliet take veci.
Napr. tato strapata pani dlhe roky robila na dopravnom odbore, teraz je hlavnym dopravnym inzinierom. Pevne verim ze nikdy nesla cez pristavny most v pracovny den, inac by tu kravinu o plnohodnotnej naprave nemohla vypustit z ust.
Výstavba mosta Apollo vytvorila podľa hlavnej dopravnej inžinierky Bratislavy Tatiany Kratochvílovej podmienky na rozvoj okolitého územia a skvalitnila dopravu medzi Ružinovom a Petržalkou. Zároveň most Apollo slúži aj ako plnohodnotná obchádzka v prípade havárie na Prístavnom moste. Vďaka postaveniu Apolla, ako piateho mosta cez Dunaj, bude možné Starý most po rekonštrukcii vyhradiť pre ekologickú hromadnú dopravu a nemotorovú dopravu, priblížila prínos mosta Apollo Kratochvílová.
https://www.youtube.com/watch?v=5T6ImfyfvIA