Passat 3,2
Re: Passat 3,2
Existuje taka univerzalna pravda, ze ked sa ludia zhodnu na niekolkych zasadnych otazkach (jedna je napriklad individualizmus), tak sa potom zhodnu skoro vo vsetkom. Ak nie, nema zmysel aby spolu diskutovali lebo su "nekompatibilny" a nie je to chyba nikoho z nich...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Passat 3,2
spise je to hrani si na neco lepsiho a mysleni si, ze "ja nejsem ve stadu"
Re: Passat 3,2
Individualismus = uvědomění si individuálních potřeb = uvědomění si rozdílnosti potřeb = respekt k potřebám jiných = z pohledu výrobců snaha o naplnění potřeb specifickým mixem vlastností výrobku = konkurenční trh různých výrobků = rozvoj
Odlišnosti jsou motorem trhu. Opakem je unifikace - monopol- diktatura.
Na příkadu plavek je vidět, že si Radek (dlouhodobě) plete individualismus s exhibicionismem. To že je auto pro někoho pouhá obyčejná věc nijak nevyvrací, že každý člověk má individuální mix potřeb a ideálně by mu na konkurenčním trhu výrobci měli nabízet výrobky s různým mixem vlastností a zákazník si vybere ten s největším průnikem obou mixů.
Odlišnosti jsou motorem trhu. Opakem je unifikace - monopol- diktatura.
Na příkadu plavek je vidět, že si Radek (dlouhodobě) plete individualismus s exhibicionismem. To že je auto pro někoho pouhá obyčejná věc nijak nevyvrací, že každý člověk má individuální mix potřeb a ideálně by mu na konkurenčním trhu výrobci měli nabízet výrobky s různým mixem vlastností a zákazník si vybere ten s největším průnikem obou mixů.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Passat 3,2
mas na to zajimavy pohled a brat ti jej nebudu. jen skoda, ze jsi nepochopil o cem je tu rec.
Re: Passat 3,2
ExFun píše: Na příkadu plavek je vidět, že si Radek (dlouhodobě) plete individualismus s exhibicionismem.
RWD
Re: Passat 3,2
v tomhle se asi neshodneme... puvodni cena passatu a 330i bude podobna, kdyz si vezmu tak moje 2,5 roku stara 130i kterou jsem diky bohu prodal a bez slevy stala 50 tis. € me stvala mnohem vic nez ten passat... passat ma aspon vyrovnany projev, je to premiovy lowcost, ma to vse na co si clovek vzpomene a vse to taky obstojne funguje... u 130i bylo taky vse, ale po par km za volantem clovek zjistil ze ma akorat lesteny prd... to auto bylo totalne na hovno a kdyz jsem se s tim ted svezl...passat ve me nechava lepsi dojem...Reese píše:Protože od Passatu jsi nečekal nic a od BMW všechno. Tak se ti pak jedno zdá jako super kára, když to aspoň trochu jede a druhý jako totální vrak když jen zavibruje palubka. Jinak si přes veškerou moji skepsi k současnému vývoji BMW myslím, že 330i je mnohem lepší auto než Passat 3,2Batman píše:zas abych to jen nehanil..ma to krutoprisnej zvuka na to manualni razeni se u toho da zvyknout..s postupem casu me to stve min a min..narozdil od nove produkce bmw ktera me s kazdym kilometrem vic a vic sere
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Passat 3,2
interier passatu je levny, ale auto jako celek funguje uplne bezvadne, na rozdil od E90... mame doma 325i a rekl bych ze vedle passatu si ani neskrtne...ono interier E9x je snad jeste levnejsi nez v tom passatu...a passat si aspon na nic nehraje..jediny minus je to zpraseny DSGReese píše:Tím si jistý jsem. Passat je to nejobyčejnější auto tý nejvíc low cost koncepce co je - všechno vpředu. Že se mu naroubuje pohon všech kol na tom nic nezmění. Vedle toho máš 3er s klasickou koncepcí, která je naopak jednou z nejsložitějších. Tenhle rozdíl ti pak zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti i komfort, auto s přetíženým předkem se těžko bude chovat tak dobře jako auto s líp rozloženou hmotností. K tomu máš u BMW lepší motor a větší odolnost náročnýmu užívání.Deli píše:tak tim bych si zase nebyl tak jistej
Co má navíc Passat? Líp funguje na českých silnicích, protože je celkově měkčí? To je asi jediný zásadní plus, pak v něm může být víc místa. Možná může být líp smontovaný, ale to bych u 3er viděl jako problém jen před faceliftem. Jinak i z mnoha dalších hledisek vítězí 3er - možnosti výbavy jdou dál, aerodynamický hluk je nižší, hluk od kol je nižší... Předností Passatu je jen pár. Všechno ostatní je jen problém očekávání.
Nepochybuju o tom, že 3er není co bývala, mél jsem před pár lety E46 a E90 je horší. Ale průměrnost Passatu to pořád není.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
Batman: když se stavím na kafe, tak to srovnáme s mým DSG - přece to nemůže být v 3,2FSI tak prašivé
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Passat 3,2
od BMW bude i hovno s háčkama lepší, to je přece jasnýBatman píše:interier passatu je levny, ale auto jako celek funguje uplne bezvadne, na rozdil od E90... mame doma 325i a rekl bych ze vedle passatu si ani neskrtne...ono interier E9x je snad jeste levnejsi nez v tom passatu...a passat si aspon na nic nehraje..jediny minus je to zpraseny DSGReese píše:Tím si jistý jsem. Passat je to nejobyčejnější auto tý nejvíc low cost koncepce co je - všechno vpředu. Že se mu naroubuje pohon všech kol na tom nic nezmění. Vedle toho máš 3er s klasickou koncepcí, která je naopak jednou z nejsložitějších. Tenhle rozdíl ti pak zásadně ovlivňuje jízdní vlastnosti i komfort, auto s přetíženým předkem se těžko bude chovat tak dobře jako auto s líp rozloženou hmotností. K tomu máš u BMW lepší motor a větší odolnost náročnýmu užívání.Deli píše:tak tim bych si zase nebyl tak jistej
Co má navíc Passat? Líp funguje na českých silnicích, protože je celkově měkčí? To je asi jediný zásadní plus, pak v něm může být víc místa. Možná může být líp smontovaný, ale to bych u 3er viděl jako problém jen před faceliftem. Jinak i z mnoha dalších hledisek vítězí 3er - možnosti výbavy jdou dál, aerodynamický hluk je nižší, hluk od kol je nižší... Předností Passatu je jen pár. Všechno ostatní je jen problém očekávání.
Nepochybuju o tom, že 3er není co bývala, mél jsem před pár lety E46 a E90 je horší. Ale průměrnost Passatu to pořád není.
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Passat 3,2
tak passat 3,2 FSI je jako celek úplně na howno.
není to na rychlé dálniční přesuny (žere to jak prokopnutý a je v tom dost hluk plus je tam jistá neochota nad 170kmh)
do města je to taky špatně, protože nesmyslný motor
na okresce se s tím řádit nedá protože DSG a haldex (tak perfektní kombinace, že by člověk připlatil za předohrab a manual)
možná jsem jen čekal hodně, ale po dvou měsících šel zpátky do světa. Mnohem více smysl dává A4 3.2 FSI lepší motor (V6 ne VR6), předvídatelný pohon všech kol, který funguje, manuál.
a z mého pohledu (ojetina) i podobné ceny.
druhá věc je, že ten passat pokud by to mělo sloužit jen jako povoz a člověk neřešil neefektivnost spalování tak tomu autu nechybí nic a je v něm hromada blbovinek (vyjížděcí tydlifonek a ...) jooo a perfektně to děsí chodce a přistávající u cesty (PČR) - jinými slovy opravdu výrazný zvukový projev, kterého se ovšem člověk jen tak nepřeposlouchá.
A jinými slovy tam kam se BMW snaží své nové modely napasovat, tak tam už passat dávno je
a abych nezapomněl kufr toho auta je na vraždu toho člověka, co to vymýšlel. Když si vzpomenu, jak parádně se věci vozi v B5 tak B6 jako stěhovák stojí za prd - tady další body pro A4.
není to na rychlé dálniční přesuny (žere to jak prokopnutý a je v tom dost hluk plus je tam jistá neochota nad 170kmh)
do města je to taky špatně, protože nesmyslný motor
na okresce se s tím řádit nedá protože DSG a haldex (tak perfektní kombinace, že by člověk připlatil za předohrab a manual)
možná jsem jen čekal hodně, ale po dvou měsících šel zpátky do světa. Mnohem více smysl dává A4 3.2 FSI lepší motor (V6 ne VR6), předvídatelný pohon všech kol, který funguje, manuál.
a z mého pohledu (ojetina) i podobné ceny.
druhá věc je, že ten passat pokud by to mělo sloužit jen jako povoz a člověk neřešil neefektivnost spalování tak tomu autu nechybí nic a je v něm hromada blbovinek (vyjížděcí tydlifonek a ...) jooo a perfektně to děsí chodce a přistávající u cesty (PČR) - jinými slovy opravdu výrazný zvukový projev, kterého se ovšem člověk jen tak nepřeposlouchá.
A jinými slovy tam kam se BMW snaží své nové modely napasovat, tak tam už passat dávno je
a abych nezapomněl kufr toho auta je na vraždu toho člověka, co to vymýšlel. Když si vzpomenu, jak parádně se věci vozi v B5 tak B6 jako stěhovák stojí za prd - tady další body pro A4.
Slow and serious