Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Tak realiťáci jsou specifická sorta kreténů
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Realne sa dneska da 370Z kupit nove za 35000 a to je rozdiel 5000e. Nadobudacia cena je ten najmensi problem. Problem je az to vypalne co u nas stoji prihlasenie.Xaltotun píše:10k€ je nevelky priplatok?
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
860 tKč proti 819 tKč už fakt není takový rozdíl......
https://www.nissan-cdn.net/content/dam/ ... 70Z_CZ.pdf
https://www.nissan-cdn.net/content/dam/ ... 70Z_CZ.pdf
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
tak to uz fakt neni o com
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Tak to tedy tisíckrát radši BRZ než Zetko. Velké těžké udušené auto, do kterého člověk musí nasypat 150 tis. aby se chovalo aspoň trochu jako sportovní stroj (stabíky, svor, sání, výfuk) a pořád to nebude ani z poloviny tak obratné a komunikativní, jako BRZ.
Ain´t nobody got time for that
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Tak neviem ci by som zrovna pri GT86 nazval 370Z pridusenym. Tazsie to je nezanedbatelne, ale za tie peniaze je to vyrazne viac muziky. Nemozem si pomoct.charger píše:Tak to tedy tisíckrát radši BRZ než Zetko. Velké těžké udušené auto, do kterého člověk musí nasypat 150 tis. aby se chovalo aspoň trochu jako sportovní stroj (stabíky, svor, sání, výfuk) a pořád to nebude ani z poloviny tak obratné a komunikativní, jako BRZ.
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Jasně, GT86 má mrtvé střední pásmo, ale sériové 370Z nemá žádný zvuk, má mdlou odezvu na plyn, je to těžkotonážní GTčko, které mě na rozdíl od GT86 nebaví, na limitu je nečitelné a navíc se v něm blbě sedí. Přitom jak říkám, stačí několik úprav a rázem je to výrazně lepší... ale víc je to pro mě jen na papíře, ne v realu.
Ain´t nobody got time for that
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Sice jsem v tom nikdy nejel, ale zvenku na okruhu co jsem kdy potkal na mě vždy působilo jak popisuje charger - dost neohrabaně (a vždycky bylo dost pomalý - to ale mohlo být řidičema). A to překvapivě skoro všude, na brzdách v zatáčce a ani výjezd nebyl na ty koně žádná hitparáda. Jediný který bylo zajímavý tak bylo upravený závodní, ale to už je jiná story.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Nakoniec z toho aj tak vyjde ze obe auta su za 30 000 nezmysel, lebo je to suma, za ktoru sa uz da polahky kupit cayman. Sice jazdeny ale o svetelne roky inde vo vsetkom. Po kazdej vikendovej erzete mam chut napisat sudruhom do stuttgartu dakovny list. Dodnes sa tak nestalo len vdaka tomu, ze nevladnem nemeckym jazykom. Nechcem tu kecat mimo temu, ale neda mi to ked sa tu riesia tak zufale auta.
Mnohokrat som uvazoval cim je cayman tak jedinecny oproti vsemoznej konkurencii a vychadza mi to na niekolko atributov ktore sa snubili a vytvorili neuveritelne fungujuci celok. V prvom rade je to odladenie koncepcie motora pred zadnou napravou a podvozku. To auto je tak ovladatelne az je to nudne. Ovsem len pre niekoho, kto sa nekamarati s cistou stopou a nezacne sledovat rychlosti ake auto dosahuje aj na tych nasich polepenych cestach. Druhym uplne fenomenalnym aspektom je komunikativnost. Nezmyselne rychlosti auto nedosahuje vdaka dnes uz len priemernemu vykonu, ale vdaka tomu, ze clovek v kazdej sekunde presne vie co sa s autom deje, kolko ma ktore koleso gripu, kedy sa nedotacavost strieda s pretacavostou a po akom povrchu sa prave pohybuje. Toto je vec ku ktorej sa konkurencia ani nepriblizuje. A potom su tu druhotne veci ako famozne fungujuca prevodovka getrag a nevadnuce brzdy od bremba. Jedina vec, ktora autu kvoli hierarchii realne chyba a nutne ju potrebuje je svor. Inak je to jedno dokonale sportove auto na bezne cesty.
Povedzme otvorene, v reali vacsina majitelov atakovat limity nikdy nebude, lebo lezia az prilis daleko a ako hlavnu pridanu hodnotu tohto auta vnimaju skrz znacku, jej socialny status a show. Ono je to dane vyssou cenou. V skutocnosti je tam ale obrovske knowhow ktore stoji za kazdu mizernu korunu navyse. Nemozem si pomoct.
Mnohokrat som uvazoval cim je cayman tak jedinecny oproti vsemoznej konkurencii a vychadza mi to na niekolko atributov ktore sa snubili a vytvorili neuveritelne fungujuci celok. V prvom rade je to odladenie koncepcie motora pred zadnou napravou a podvozku. To auto je tak ovladatelne az je to nudne. Ovsem len pre niekoho, kto sa nekamarati s cistou stopou a nezacne sledovat rychlosti ake auto dosahuje aj na tych nasich polepenych cestach. Druhym uplne fenomenalnym aspektom je komunikativnost. Nezmyselne rychlosti auto nedosahuje vdaka dnes uz len priemernemu vykonu, ale vdaka tomu, ze clovek v kazdej sekunde presne vie co sa s autom deje, kolko ma ktore koleso gripu, kedy sa nedotacavost strieda s pretacavostou a po akom povrchu sa prave pohybuje. Toto je vec ku ktorej sa konkurencia ani nepriblizuje. A potom su tu druhotne veci ako famozne fungujuca prevodovka getrag a nevadnuce brzdy od bremba. Jedina vec, ktora autu kvoli hierarchii realne chyba a nutne ju potrebuje je svor. Inak je to jedno dokonale sportove auto na bezne cesty.
Povedzme otvorene, v reali vacsina majitelov atakovat limity nikdy nebude, lebo lezia az prilis daleko a ako hlavnu pridanu hodnotu tohto auta vnimaju skrz znacku, jej socialny status a show. Ono je to dane vyssou cenou. V skutocnosti je tam ale obrovske knowhow ktore stoji za kazdu mizernu korunu navyse. Nemozem si pomoct.