Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Pokud užitnou hodnotou myslíš to, že pokud se v zimě na trase Brno-Praha dostaneš do hodinu-dvě trvající zácpy (což velmi pravděpodobné) zmrzneš a nedojedeš, pak ano, Tesla je super kauf
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jo, to je jeden z mýtů, Tesla bezproblému v zimě přečká na téhle trase i 4 hodinové stání včetně topení
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Asi tu cestu přečká ale to jsme laťku nastavili velice nízko. Praha - Brno, to se bavíme o dojezdu pouhých 200 km důstojným tempem a s rezervou v zimě, což je samozřejmě žalostně málo, když prakticky každé spalovací auto - i mnohonásobně levnější - hravě zvládne několikrát více.
A neobstojí ani argument typu "...a které 500 PS auto zvládne dojet více ?..". Jednak jich bude dost, protože musíme brát v potaz o jakých cestovních rychlostech se tady bavíme. A za druhé ten výkon u Tesly je sice fajn, ale v podstatě k ničemu. Třeba mě by daleko víc oslovilo, kdyby max.výkon snížili klidně i třikrát, ale třikrát prodloužili dojezd. Pak bych takové auto začal brát opravdu vážně.
A neobstojí ani argument typu "...a které 500 PS auto zvládne dojet více ?..". Jednak jich bude dost, protože musíme brát v potaz o jakých cestovních rychlostech se tady bavíme. A za druhé ten výkon u Tesly je sice fajn, ale v podstatě k ničemu. Třeba mě by daleko víc oslovilo, kdyby max.výkon snížili klidně i třikrát, ale třikrát prodloužili dojezd. Pak bych takové auto začal brát opravdu vážně.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Správná poznámka od Vany. Tesla S není kochací autíčko na pomalou jízdu, ale "manažerský sedan", ať už to zní sebevíc směšně. A přirovnání k CLS63 je zcela na místě, v jedné knize o Muskovi je dokonce popsáno, že Tesla při konstrukci prvního Ska z MB CLS zcela vycházela. Při cestování stylem 2xx tempomat se dojezd tesly rapidně zmenšuje. A pořád se bavíme o tom, že s normálním autem sjedeš k pumpě a za 5 minut letíš dál. S Teslou? Hodina? Dvě? Tři?
E: Nedávno jsem potřeboval dojet 150km po dálnici, do města, objet 3 schůzky, všechny půl hodinky max, ven z města a zase 150km zpátky. Můj 10 let starej Hjondé to zvládl s vééélkou rezervou na jednu nádrž, s průměrnou dálniční rychlostí 137km/h, moc mi to nejede . Dala by tohle Tesla?
E: Nedávno jsem potřeboval dojet 150km po dálnici, do města, objet 3 schůzky, všechny půl hodinky max, ven z města a zase 150km zpátky. Můj 10 let starej Hjondé to zvládl s vééélkou rezervou na jednu nádrž, s průměrnou dálniční rychlostí 137km/h, moc mi to nejede . Dala by tohle Tesla?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jak říkáš nedávno jsi potřeboval, takže manažer půjde do garáže vezme si auto jaké mu vyhovuje (třeba A8 W12) a pojede na tu schůzku, co je na tom složitého? Majitelé Tesly (až na vyjímky) mají zpravidla několik aut.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27936
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jo - a proto za volantem vcelku často potkávám řidiče v kulichu, rukavicích a zimní bunděJosef píše:Jo, to je jeden z mýtů, Tesla bezproblému v zimě přečká na téhle trase i 4 hodinové stání včetně topení
Takže zde ti už ty tvé nedávné počty, jak moc se ta Tesla vyplatí, lehce pokulhávají...když musíš mít i další auto, abys obsáhl veškeré potřeby, které od auta očekáváš.Josef píše:Majitelé Tesly (až na vyjímky) mají zpravidla několik aut.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já mám 3 auta, EV bude náhrada současného, nemám s tím problém mít i 4 auta. Já netoužím mít univerzální auto ani takové neexistuje. Zpravilda mají lidi SUV na hory, sporták na léto a limuzínu do práce, někdo se to snaží spojit do jednoho auta, no proč ne. Nejde ani tak o to co se vyplatí (nevyplatí se nic jsou to vždy peníze za pohodlí), ale spíš o to co člověk chce. Ve městě nebo při popojíždění je Tesla úsporná, takže můžeš popojíždět celý den Někdy si to půjč a neškudli.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27936
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ale to není o škudlení. To je o tom, že Teslu opravdu nechci. Že to má elektromotor a je to rychlé - to vím a nijak to nerozporuji - to je vlastně to jediné, co může Tesla nabídnout.
Když pominu osobní problém s financováním výroby, tak mi vadí interiér a jeho centrální displej lidstva, někdy pokulhávající kvalitu zpracování interiéru a hlavně servisní zázemí mimo ČR. Dojezd nekomentuji.
Takže nevidím jediný důvod, proč bych si to měl půjčovat - o tomhle autě opravdu neuvažuji, že bych si jej někdy koupil.
Když pominu osobní problém s financováním výroby, tak mi vadí interiér a jeho centrální displej lidstva, někdy pokulhávající kvalitu zpracování interiéru a hlavně servisní zázemí mimo ČR. Dojezd nekomentuji.
Takže nevidím jediný důvod, proč bych si to měl půjčovat - o tomhle autě opravdu neuvažuji, že bych si jej někdy koupil.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já mám čtyři auta a s pátým bych už teda problém měl. Jsou to další náklady na pořízení, pojistky apod., zabíralo by mi další místo v garáži nebo pod přístřešky a žádné z aut by mi nenahradil tak, že bych se ho mohl zbavit.Josef píše:Já mám 3 auta, EV bude náhrada současného, nemám s tím problém mít i 4 auta. ...
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Já taky nejsem obecně z US aut zpracování interieru odvázanej, ale líbí se mi ten koncept. Já jsem s tím jezdil pomalu a zkoušel různé mody, sledoval příkon motorů a spotřebu v různých situacích dopravy, jezdil jsem s tím za deště a v chladnějším počasí a koukal jak si vedou baterie apod. Neříkám, že je vše super, třeba v dnešní době LTE je 3G internet už pomalejší, rovněž se může v určitých místech stát, že navigace nenajde dostatečný signál pro stažení dat apod. Kdybych chtěl Teslu, tak už ji mám, nepotřebuju nový auto a slušná Tesla je kolem 1.5 mil. bez DPH. Tesla 3 mi přijde zase malá, no uvidíme až bude na trhu.