BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Už zase fantazíruju....

m4Zlik (e89, N52B30) má "kouzelný" přepínač Normal - Sport - Sport+, které přepne mj. podvozek (EDC), ale hlavně ve Sport resp. Sport+ udělá z N52 úplně "jiný" motor (rychlejší, dravější reakce) zatímco brambor2 (taky N52B30) tohle kouzelné tlačítko nemá....

Takže (logická, že :twisted: ) otázka: nevíte o někom, kdo by dokázal ten "kouzelný" přepínač dobastlit (jen dvoupolohový přepínač + jiná/druhá mapa v ECU) do e90 N52B30 preface (po přepnutí jen "ostřejší" motor, bez EDC)?

.... zatímco bez přepnutí by N52B30 byl 100% stock = bez problémů na STK/ME.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
blah
Pan Řidič
Příspěvky: 213
Registrován: stř 25 črc 13:11

Re: BMW Divize

Příspěvek od blah »

Sprint booster nebo neco na ten zpusob? nemyslim si ze se tam toho deje o moc vic....
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Sice nevím, co je sprint booster, ale fpodstatě si to představuju takle: prostě aby ten motor reagoval "sportovně" (baz ohledu nato, že to není ekologisch a bez ohledu na spotřebu).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1924
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od Zajda »

Brus píše:"za chvíli bude k dispozici plný výkon pohonu" tohleto je skvělá hláška, když se k vám při výjezdu z pumpy blíží zezadu kamion a autu chybí cca 200kW
Jde o poruchu nebo při jaké konstelaci auto omezuje výkon?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
blah
Pan Řidič
Příspěvky: 213
Registrován: stř 25 črc 13:11

Re: BMW Divize

Příspěvek od blah »

N52 ma elektronicky plyn, tyhle udelatka pak nahlasi jednotce ze je plyn seslapnuty o neco vic nez je - tzn ze vykon zustava stejny, ale prichazi jiz pri mirnejsim seslapnuti plynu, coz se pak zda jako ze je vykon vyssi, a motor agresivnejsi
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Aha, dík za vysvětlení - tak tohle rozhodně nechcu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2530
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: BMW Divize

Příspěvek od Brus »

Zajda píše:
Brus píše:"za chvíli bude k dispozici plný výkon pohonu" tohleto je skvělá hláška, když se k vám při výjezdu z pumpy blíží zezadu kamion a autu chybí cca 200kW
Jde o poruchu nebo při jaké konstelaci auto omezuje výkon?
pokud se přidá víc plynu při studeném motoru. odhadem 30s-60s po startu je tam takové omezení.
Pravda vyděsí
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od Duke_Luke »

tak ono i ten original bmw prepinac ti nerobi nic ine ako to "udelatko" , co sa tyka plynoveho pedalu. Nemas tam druhu mapu ECU ,ani nic ine. Len je upravena odpoved na plyn pedal .
Plus viac stuhnu tlmice a pri novsich vozidlach s elektro servom viac stuhne volant. ....
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Nemyslím si, že máš pravdu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Jo, i na US fórech píšou o rozdílných mapách...
Throttle response you can adjust in your tune, and it has two mappings, one for sport (sport, sport+) and normal (normal, DTC, DSC OFF).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět