BMW Divize
Re: BMW Divize
Po 14-ti dnech dovolené neska chaos, jako vždy, v rámci chaosu sem musel jet řešit chaos bramborem2 a .... je to balzám na duši, šest hrnků v řadě bez foukátka a jen EUR4 + 6MT + RWD bez milionu asistentů, co si myslí, že řídím blbě/nebezpečně atd. ..... oach.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Taxem to nekonečné doprošování se u Rogue odpískal (aby mi poslali banovní údaje pro platbu / převod USD na účet když ta platba kartou prostě ne - Paypal nemám a nehodlám zřizovat - mám k nim silnou averzi)....pavproch píše:Tyhlety (níže na té stránce je i skica, které čepy př. nápravy to jsou).pavproch píše: ešče musím nějak pořešit Rogue Engineering (of U.S.A.) - vložky čepů spodních předních ///M3 ramen.
Houston, got a problem. :twisted:
Sem to objednal u Rogue, ale při placení kartou se mi ten jejich webshop "kousnul" (možná proto, že to byla debetka, ne kreditka) a.... měsíc mi visela ta platba v "blokacích" na účtě až nakonec nebyla provedena. S Rogue sem si vyměnil pár mailů, napřed to vypadalo, že mi místo platby kartou pošlou bankovní údaje pro přímou platbu v USD, ale fčíl už týden hrajou "mrtvého brouka"... podruhé to (ref blokace měsíc) zkoušet kartou nebudu....
Chjo no, to vypadá, že budu muset jezdit bez nich, no.... leda žebych je vymontoval z m4Zlika (v 2014 nebo 2015 sem je u Rogue bez problema i splatbou kartou koupil, tehdy to šlom fčíl to jaxi nejde) a podle nich si nechal vyrobit kopie.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Myslim, ze pres paypal jde platit i bez registrace (pouze se zada cislo karty). To by mohl byt takovy kompromis
Re: BMW Divize
Já už sem s Rogue skončil. Napsal sem to sem proto, že kdyby někdo jiný chtěl něco u nich objednávat, že bych se k němu přidal (a přenesl na něj trable s případně nutnou komunikací s Rogue)... moje vychcanost...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ale za PP se hlavne plati dost mastna provize...
Uz jsem je dlouho nepouzival (drive pro obchodovani s typkem na Slovensku) a ted jsem byl nucen platit jednu vec z eshopu a vypalne bylo asi 5%.
Uz jsem je dlouho nepouzival (drive pro obchodovani s typkem na Slovensku) a ted jsem byl nucen platit jednu vec z eshopu a vypalne bylo asi 5%.
Citroen C4 GP
Re: BMW Divize
Njn, on ten vesmírný program a vývoj a výroba "samořídících" elektroaut něco stojí...rhinos píše:ale za PP se hlavne plati dost mastna provize...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
U konkurence píšou, že 2er coupe by i do budoucna měl mít R6 (pravda, foukaný), 6MT a RWD. To sem teda zvjedaff.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Chlopi, otázka na ty z vás, kteří mají doma v garáži taky N52, já mám fčíl dva - m4Zlika (N52KB30 190kW) i brambora2 (N52B30 190kW) a ..... popíšu situaci:
Jedu (zaníceně = držím to furt ve vyšších až nejvyšších otáčkách), přede mnou např. zatáčka, čili brzda, ostrý meziplyn, podřadím a brzdím několik sekund motorem, v apexu zatáčky začnu přidávat - plynule sešlápnu pedál plynu až (skoro) na podlahu, ale rozhodně na to "nedupnu"! - proto píšu "plynule"!
A....
Brambor2 ve 100% případů neudělá nic, plynule začně zrychlovat.
m4Zlik ca v 80% případů udělá, teda neudělá totéž - začne plynule zrychlovat.
Ale v (ca) 20% případů při prvním dotyku nohy s pedálem plynu (a může klidně být ten dotyk jen jak "vánek") napřed jednou cukne (jak jde motor z modu "brzda" do modu "táhnu") a pak terpve začne plynule zrychlovat.
Zvuk je vždy přitom stejný, krásný (prostě vytočená mnichovská R6 atmo).
Nějaké nápady, čím by to mohlo být, proč m4Zlik občas jo a brambor2 nikdy ne?
Kuju.
Jedu (zaníceně = držím to furt ve vyšších až nejvyšších otáčkách), přede mnou např. zatáčka, čili brzda, ostrý meziplyn, podřadím a brzdím několik sekund motorem, v apexu zatáčky začnu přidávat - plynule sešlápnu pedál plynu až (skoro) na podlahu, ale rozhodně na to "nedupnu"! - proto píšu "plynule"!
A....
Brambor2 ve 100% případů neudělá nic, plynule začně zrychlovat.
m4Zlik ca v 80% případů udělá, teda neudělá totéž - začne plynule zrychlovat.
Ale v (ca) 20% případů při prvním dotyku nohy s pedálem plynu (a může klidně být ten dotyk jen jak "vánek") napřed jednou cukne (jak jde motor z modu "brzda" do modu "táhnu") a pak terpve začne plynule zrychlovat.
Zvuk je vždy přitom stejný, krásný (prostě vytočená mnichovská R6 atmo).
Nějaké nápady, čím by to mohlo být, proč m4Zlik občas jo a brambor2 nikdy ne?
Kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Jeden nápad bych měl.
Cukání při změně zatížení motoru občas způsobují zamesesené soleniody vanosu. Je možné, že v 3er jsou ještě čisté a v Z4 zanesené. Jestli je to ten případ, může napovědět výpis chyb z diagnostiky. Mi to tam po takových cukačkách hlásilo sporadické chyby právě na těch solenoidech. Pak je nechat vyčistit nebo rovnou oba vyměnit.
Cukání při změně zatížení motoru občas způsobují zamesesené soleniody vanosu. Je možné, že v 3er jsou ještě čisté a v Z4 zanesené. Jestli je to ten případ, může napovědět výpis chyb z diagnostiky. Mi to tam po takových cukačkách hlásilo sporadické chyby právě na těch solenoidech. Pak je nechat vyčistit nebo rovnou oba vyměnit.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI