Co to máš za káru?blah píše:Tak ja se v tom taky hrabu, kvuli tomu jsem si to i kupoval. Ale stejne tak je mi jasny, ze kdyz se do toho hrabe, bude se toho o to vic i menit, ale tak patologicky jako u pavprocha to u me teda nebylo
Tohle je poslednich par mesicu, najezd podobnej:
BMW Divize
Re: BMW Divize
Re: BMW Divize
To je 125i? Netradicni vozitko.
Re: BMW Divize
Jo, ale s plnotucnym n52, zadnych osizenych 160kW
Re: BMW Divize
chtěl jsem něco kde poznám rozdíl, tady ho poznámPředseda píše://OT
@Alex S8 si vyměnil za M5? Good (y)
Re: BMW Divize
blah: 125i v třílitru N52 měla 160kw ne? 130i N52 měla 190kw
alex: však fajn hračka (y)
alex: však fajn hračka (y)
Re: BMW Divize
Tak chyba se objevila okamžitě po vynulování zas, prý lambda "za katem" - vyměním ale teda rovnou všechny čtyři.pavproch píše:se objevila ikona "vada motoru" a píše to "chyba lambdy".... zítra jedu k matizovi to píchnout na profi diagnostiku a zistit kerá z těch 4 lambd, co tam sou, to je... nebo žebych vyměnil rovnou (preventivně) všechny čtyři? ...
A pokračování:
Objevila se mi (ale za chvíli zase zhasla) hláška "vada světla" a v tu chvíli nesvítil vnitřní "Angel eye" kroužek v pravém předním světle. Fčíl už zase svítí. Možná se ale "loučí" - když umře, to se mění celý svítící kroužek nebo je to jen "světlovodič" a pod ním je někde ukrytá "obyčejná žárovka"? Abych věděl, co mě (možná) čeká...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Předseda: je to normalni N52B30, drive se delala akorat s jinym sanim, bez klapek. Pozdeji se na to ale vykaslali, a je to komplet stejny motor akorat s jinym softem, ktery si muze doma i kazdy flashnout kabelem za €10. A nutno dodat ze je to pak uplne jiny motor. Ta zmena neodpovida jenom tomu zvyseni vykonu, je to pak celkove o neco ostrejsi, daleko lepsi reakce na plyn. Duvod, proc neni 130i Coupe je jasny - aby nekonkurovala 135i, takze vyvojari podle me dostali ze ukol ten motor dostatecne zariznout, coz se jim povedlo...
Re: BMW Divize
blah: okej. Tohle stejný je u N53. Rozdíl v sání a sw. Jen bych si nebyl jistý tím flashem via kabel za 10€. Teorie je u N53 stejná, ale praxe taková, že bys to musel zapsat do powerclassu který se po asi 10h jízdy stejně přepíše.. takže laborace jako prase dostat z toho 200kW.
Re: BMW Divize
Ten rozdil je opravdu hodne znat, takze jsem si jistej ze je to stale 190kw, mam to tak asi pul roku. Je to pres bimmerlabs, volne pristupne.