Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
dnes jsem velociped vzal do terenu. zacinam byt vazne spokojen, bo to ani v tech neprudsich zdejsich vyjezdech nema tendenci zvedat se na zadni. a pri sjezdech je to vyrazne stabilnejsi. asi na ukor akcnosti, ale takhle mi to vyhovuje.
2*10 je fajn, jen jsem prisel na to, ze pri zmene placky musim soucasne prehodit i vzadu, jinak je zmena prilis velka.
a ted dotaz. je mozne, ze jsou Shimano brzdy ucinnejsi nez Magury? lepe receno, jsou ovladatelnejsi, staci mi na ne jeden prst a neblokuji se tak brzo.
2*10 je fajn, jen jsem prisel na to, ze pri zmene placky musim soucasne prehodit i vzadu, jinak je zmena prilis velka.
a ted dotaz. je mozne, ze jsou Shimano brzdy ucinnejsi nez Magury? lepe receno, jsou ovladatelnejsi, staci mi na ne jeden prst a neblokuji se tak brzo.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
delší zadní stavba
Ano, Shitmana od Deore výš je ověřená klasika s dobrým účinkem a na rozdíl od mnohých jiných i dávkovatelné. Když někdo chce machrovat, tak si koupí nějakou stylovku typu HOPE, ale jinak brzdit Shitmanama a neřešit nic jiného. Někomu nemusí sedět tvar brzdové páky a pak musí vzít něco jiného, ale jinak platí předchozí věta.
Ano, Shitmana od Deore výš je ověřená klasika s dobrým účinkem a na rozdíl od mnohých jiných i dávkovatelné. Když někdo chce machrovat, tak si koupí nějakou stylovku typu HOPE, ale jinak brzdit Shitmanama a neřešit nic jiného. Někomu nemusí sedět tvar brzdové páky a pak musí vzít něco jiného, ale jinak platí předchozí věta.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
ty woe, zase shoda s exf.... měl sem hayesy, fčíl mám avidy a je to nenastavitelné kurewstvo.... juniorka (dříve junior) má na bajku deore a na ty sem za 6 let nemusel šáhnout....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
jsem si dnes koupil CX kolo. Trek crockett disc. Projíždka zatím jen cca 10min a vypadá to dobře
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
ef: dival jsem se do specifikaci a nove kolo ma + 4 mm vzadu a +20 mm na rozchodu (ma "polozenejsi" vidlu). zvlastni, co dokaze par mm. paradoxne se mi s tim kolem lehceji dava ten muj 5 cm bunny.
co se brzd tyce, dik za potvrzeni. ten rozdil musi byt fakt velky, kdyz uz to dokaze poznat takova lama jako jsem ja.
dalsi otazka. skodi vidli obcasne jiti na doraz? uz ted mi prijde dost tvrda, ale stejne jsem ji nekde, podle toho cerveneho gumoveho nesmyslu, nekde poslal az do "plna". vubec si to ale nevybavuju. prifukovat se mi ji nechce
co se brzd tyce, dik za potvrzeni. ten rozdil musi byt fakt velky, kdyz uz to dokaze poznat takova lama jako jsem ja.
dalsi otazka. skodi vidli obcasne jiti na doraz? uz ted mi prijde dost tvrda, ale stejne jsem ji nekde, podle toho cerveneho gumoveho nesmyslu, nekde poslal az do "plna". vubec si to ale nevybavuju. prifukovat se mi ji nechce
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Na dorazy by měla chodit minimálně. Dobré to pro ni není.
Máš zase REBU? nech si zkontrolovat olej. Někdy bývají polosuché, co vím. Ona se ještě rozhodí, co se citlivosti týká...
Člověče já bunny neumím do teď Jsem se dávno naučil skákat oběma a blbě se to přeučuje
Máš zase REBU? nech si zkontrolovat olej. Někdy bývají polosuché, co vím. Ona se ještě rozhodí, co se citlivosti týká...
Člověče já bunny neumím do teď Jsem se dávno naučil skákat oběma a blbě se to přeučuje
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
a už zase musím s exf nesouhlasit.... všechny svoje vidle (namátkou RX Mag 21, Manitou skareb, fčíl RX reba dual/singl) sem vždycky měl nastavené tak, že při (téměř) každém větším šutru/rigolu šla až na dorazy a nikdy nic (v průměru každá aspoň 5 let používání @ 12tis km v terénu) se nestalo - mám asi 72kilo..... u teho skareba po cca 4 letech prdla jedna pružina - ale to byla únava /vada materiálu - potvrzeno CZ zastoupením...
jinak na chování kola mají z geometrie kola největší vliv délka zadní stavby, sklon nejen krku, ale taky sedlové trubky a rozvor...
jinak na chování kola mají z geometrie kola největší vliv délka zadní stavby, sklon nejen krku, ale taky sedlové trubky a rozvor...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
abych byl konkrétní - u 26" bajku rozvor nad 1050mm, zadní stavba nad 425mm, sedlo pod 73st a krk pod 70st = líná neohrabaná mrcha
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
vidlu nadoraz jsem nedostal snad ještě nikdy. ale já ji mám nastavenou dost natvrdo. resp jediné co jsem nějak nastavoval byl sag a pak jsem to fouknul podle tabulek na svojí zimní hmotnost, což ted moc nesedí. A ono to funguje tak nějak.
Pravda vyděsí