Octavia IV
Re: Octavia IV
A co to cukání 1.5 TSI za studena? To už je ok? Nebo to vezmou z jedný vody načisto?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Octavia IV
Jako ta nová Oktávka,to je asi porod. Pořád ještě nemají finální konfigurace hotové a vůbec nenabízejí zelenou barvu, a ani neví jestli vůbec někdy bude.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Včera jsem si vyzvedl novou O4 2.0TDI DSG, tak pár slov...
Nebudu komentovat ten klitoris místo voliče automatu - to už fakt raději tlačítka! Je to ale můj subjektivní názor.
Podle mne největším průserem je ta obrazovka uprostřed, která odvádí pozornost a třeba, když vypnu motor, tak si prostě nesnížím hlasitost rádia - volant je off a v menu jsem to zatím nenašel. Vypínání S/S taktéž - nejdřív tlačítko SET a pak kliknout na obrazovku. Jde to dělat i více logicky nebo si s tou grafikou a možnostmi víc vyhrát. Přece je to jenom auto, které líže milionovou cenovku. Jinak musím ale vysmeknout poklonu ta nádherné promítaní Waze - tohle se povedlo!
Při pohledu na vnitřní kliku u dveří mi přijde, že dizajnérům došla fantazie s tak tam prostě nechali tu kliku do prostoru. Vypadá to fakt divně.
Pak mne překvapilo (i když vlastně ani ne), jak moc se liší matrix led u Touarega, Passatu Octávy. Ta světla svíti hodně dobře, ale hůř než v Passatu a ten svítí hůř než Touareg.
Jinak je to Octavia se vším všudy.
Nebudu komentovat ten klitoris místo voliče automatu - to už fakt raději tlačítka! Je to ale můj subjektivní názor.
Podle mne největším průserem je ta obrazovka uprostřed, která odvádí pozornost a třeba, když vypnu motor, tak si prostě nesnížím hlasitost rádia - volant je off a v menu jsem to zatím nenašel. Vypínání S/S taktéž - nejdřív tlačítko SET a pak kliknout na obrazovku. Jde to dělat i více logicky nebo si s tou grafikou a možnostmi víc vyhrát. Přece je to jenom auto, které líže milionovou cenovku. Jinak musím ale vysmeknout poklonu ta nádherné promítaní Waze - tohle se povedlo!
Při pohledu na vnitřní kliku u dveří mi přijde, že dizajnérům došla fantazie s tak tam prostě nechali tu kliku do prostoru. Vypadá to fakt divně.
Pak mne překvapilo (i když vlastně ani ne), jak moc se liší matrix led u Touarega, Passatu Octávy. Ta světla svíti hodně dobře, ale hůř než v Passatu a ten svítí hůř než Touareg.
Jinak je to Octavia se vším všudy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia IV
Ta hlasitost by mela jit poresit v menu pres nastaveni max. hlasitosti pri zapnuti.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Tak jsem to našel - pod obrazovkou jsou 3 "tlačítka" - ON/OFF a +/-.
A ještě drobnost, která mne štve - v režimu D to neukazuje aktuálně zařazený stupeň
A ještě drobnost, která mne štve - v režimu D to neukazuje aktuálně zařazený stupeň
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia IV
na klitoris si zvykneš. Taky mi to zezačátku přišlo divný, ale třeba na nějaký cukání dopředu a dozadu je to super, je to rychlejší než páka, kteoru člověk dal třeba omylem do P, když chtěl rychle zařadit zpátečku. S kvaltem souhlas, sice je tak informace celkem k hovnu v D, ale taky jí prostě radši vidím Kde vidím největší posun oproti 3 je ergonomie interiéru. Kolečka na klimu mi trochu chybí, ale zvykl jsem si.
V Passatu jsem nejel ale tyhle světla jsou fakt pecka no. Hlavně pěkně prokývají krajnici kvůli zvěři třeba,
Kterej máš podvozek DCC, normal, sport nebo zvýšenej?
V Passatu jsem nejel ale tyhle světla jsou fakt pecka no. Hlavně pěkně prokývají krajnici kvůli zvěři třeba,
Kterej máš podvozek DCC, normal, sport nebo zvýšenej?
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia IV
Já si naštěstí zvykat nemusím
Mám DCC normal a přijde mi dosti v pohodě. Takový cestovní, drží i v zatáčce vcelku dlouho, než se trhne; není uskákaný a ani moc soft. Za mne ok.
Mám DCC normal a přijde mi dosti v pohodě. Takový cestovní, drží i v zatáčce vcelku dlouho, než se trhne; není uskákaný a ani moc soft. Za mne ok.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time