Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Diky. Jak je to u golfu s hlucnosti a rachotem od podvozku v porovnani treba s passatem?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jednoznačně nevynechej DCC. U B8 jsem hlud od podvozku, zejména na příčných nerovnostech, zaznamenal hned po pár km...u Golfu to vůbec není téma pro diskuzi.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
GTD se mi podvozkove velice libilo. jen ten motor stal za houby
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
A měls to v DSG? To je totiž to pravé peklo v GTD!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
To je porad ta kombinace tak marna? Prece si nebudu k dieslu kupovat manual :/
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
urcite s manualem a mam pocit, ze jsem jel i s DSG. mam to v hlave zapsane jako auto s vybornym podvozkem, ale nepouzitelnym motorem.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ano. Je to hrozně marné. A to v zásadě proti dieselům nic nemám, když jsou účelové a proti AT už vůbec ne. Ale tahle kombinace je fakt špatná a úplně zabíjí dynamiku toho auta a možnosti podvozku. Zkus se v tom nejdřív někde projet...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jo je tam DQ381, ale zprevodovanie zatial nik nepovie, kedze prve Golfy PA sa len zacinaju vyrabat.
Ja zazil 135kw s DSG a 4Mot v Golfe Alltrack a na 17" kolesach a DCC bol aj pravy pruh D1 uplna pohodka...ale ten motor teda ziadny zazrak, vykon sa v tom jaksi stracal a spotreba pod 7 nesla skor k 8 ked sa to drzalo nejakych 30 nad limit...
V Passate je ta 140kw zabita hlavne tym 6st. DSG, medzi 2 a 3 je tam evidentna medzera (rovnako aj pri 110kw verzii)
Ale ako ano, na ten "dialnicny" ucel by ten golf na 16" diskoch + DCC 2.0 TDI 110kw a 7DSG mohol sluzit fajn...
Ja zazil 135kw s DSG a 4Mot v Golfe Alltrack a na 17" kolesach a DCC bol aj pravy pruh D1 uplna pohodka...ale ten motor teda ziadny zazrak, vykon sa v tom jaksi stracal a spotreba pod 7 nesla skor k 8 ked sa to drzalo nejakych 30 nad limit...
V Passate je ta 140kw zabita hlavne tym 6st. DSG, medzi 2 a 3 je tam evidentna medzera (rovnako aj pri 110kw verzii)
Ale ako ano, na ten "dialnicny" ucel by ten golf na 16" diskoch + DCC 2.0 TDI 110kw a 7DSG mohol sluzit fajn...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Kód: Vybrat vše
6°DSG: I-3,462 II-1,905 III-1,125 IV-0,756 V-0,763 VI-0,622 Z-3,987 (staly 4,375/3,333)
7°DSG: I-3,579 II-2,750 III-1,677 IV-0,889 V-0,677 VI-0,722 VII-0,561 Z-2,901 (staly 4,167/3,125)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Diky za postrehy a prevodove pomery! Urcite se nejdriv svezu. DSG v cupre je celkem ok, vim ze kombinace starsich 2.0 s DSG nebyla idealni, neb automat radil brzo a motor pak dunel.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k