BMW Divize
Re: BMW Divize
Rozhodol sa ze vymienat olej uz vyslo z mody, tak kazdych cca 5000 km vymiena cely motor.
A my sme sa mu smiali ze dal 20 000 evro za motor a on kujon ma za to styri motory.
A my sme sa mu smiali ze dal 20 000 evro za motor a on kujon ma za to styri motory.
Re: BMW Divize
Napíšu jak to bylo.
2012 sem tady v CZ koupil novou 330ix e91 s N53B30 - v autorizáku BMW, hned s nulou na tachu sem tomu dal sodu a tím sem ho zajel (motor) sice k supr výkonu, ale taky jen k životnosti 1/4mio km.
Když se mi na tachu blížilo 250.000 km, tak motor začal "zlobit" (žrát wolej jak prokopnutý, ztráty výkonu, hlučnost atd.), protože to auto mám ráth (a chcu si ho nerchat "nafurt") rozhodl jsem se pro gruntovní generálku (koupit + namontovat komplet nový drivetrain: motor, převodovka, xDrive).
Problémy nastaly posléze: "Nový" motor N53B30, koupený v BMW, totiž nebyl úplně "nový" ale repas blok + vše ostatní nové .... a ten repas (Nikasil) se jim nepovedl v celé sérii repas motorů- jak jsem zjistil na vlastní kůži, ty repasy mají téměř nulovou životnost (druhý motor = 9 tis km, třetí motor=7,5tis km, čtvrtý asi 8 tis km a kaput), fčíl čekám, až v BMW něco vymyslí a dají mi tam pátý N53B30. A doufám, že ten už vydrží dýl než 7-9 tis km.
Tož tak.
2012 sem tady v CZ koupil novou 330ix e91 s N53B30 - v autorizáku BMW, hned s nulou na tachu sem tomu dal sodu a tím sem ho zajel (motor) sice k supr výkonu, ale taky jen k životnosti 1/4mio km.
Když se mi na tachu blížilo 250.000 km, tak motor začal "zlobit" (žrát wolej jak prokopnutý, ztráty výkonu, hlučnost atd.), protože to auto mám ráth (a chcu si ho nerchat "nafurt") rozhodl jsem se pro gruntovní generálku (koupit + namontovat komplet nový drivetrain: motor, převodovka, xDrive).
Problémy nastaly posléze: "Nový" motor N53B30, koupený v BMW, totiž nebyl úplně "nový" ale repas blok + vše ostatní nové .... a ten repas (Nikasil) se jim nepovedl v celé sérii repas motorů- jak jsem zjistil na vlastní kůži, ty repasy mají téměř nulovou životnost (druhý motor = 9 tis km, třetí motor=7,5tis km, čtvrtý asi 8 tis km a kaput), fčíl čekám, až v BMW něco vymyslí a dají mi tam pátý N53B30. A doufám, že ten už vydrží dýl než 7-9 tis km.
Tož tak.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
já si myslím, že za chvíli za pp přijdou s tím, že mu dají 340i s nějakým menším doplatkem proti jeho bramborovi a když slíbí, že už po nich nikdy nebude nic chtít.
následně pp uvidí volič automatu vevnitř a píchne dealerovi kudlu do voka
následně pp uvidí volič automatu vevnitř a píchne dealerovi kudlu do voka
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: BMW Divize
Spíše by bylo vhodné pohrozit BMW medializací tohoto případu a jejich "spolehlivých" motorů a případnou žalobou pro ušlý zisk atd. Pak by možná pan majitel od nich obdržel nová auta hned 2.
Re: BMW Divize
Když on má tu modrobílou vrtuli tak rád, že jim to odpustí
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Ještě štěstí, že v těch motorech není kurvítko, jinak by se mohly posrat.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Stejně mi nejde do hlavy to, že mu tam frkli repas. Jeden známý se podílel na projektu, kdy Škodovka postupně z každého typu motoru konzervuje pár stovek kusů do zásoby ( nakonzervované, zabaleno v hermetickém obalu s odsátým vzduchem). Když se dá koupit první generace 3.0 V6 24v Busso (AR164, Kappa)...
PP by měl zkusit poptat náhradní motor u nějakého německého nebo rakouského autorizáku s důrazem na to, zda to bude novota nebo repas. Bo je možný, že jako ostblok nemáme nárok na funglovky, ale jen repas.
PP by měl zkusit poptat náhradní motor u nějakého německého nebo rakouského autorizáku s důrazem na to, zda to bude novota nebo repas. Bo je možný, že jako ostblok nemáme nárok na funglovky, ale jen repas.