Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

No vida to by mohlo vyjit, prihlaska poslana :)
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2621
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Najs. Ja uz i zaplatil. Uz se tesim :-)
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Jen rychlej report z drift akce vcera na polygonu :) Moje prvni zkusenost s driftem, nikdy predtim me to moc nelakalo a nemel sem ani auto ani svor takze sem se o to ani nikdy nepokousel. Ted svor mam tak sem vystoupil z komfortni zony a sel drift zkusit. Neni treba napinat, vubec me to neslo :D Celkove je to pro me hrozne neprirozeny, z okruhu su zvyklej na cistou stopu a smyk je pro me neco co je potreba vybrat a ne v tom pokracovat. Postupem casu se to lepsilo ale do nejakejch plynujech driftu to ma porad dost daleko. Svezl me Vrooom i pak instruktor a mam jasnejch par veci na cem zamakat. Asi nikdy me nebude drift nejak extra lakat ale cokoliv me za volantem nejde me hrozne rozciluje takze to urcite nebyla posledni akce. Su rad ze sem nevyhodil stary zimaky, jejich dalsi osud je jasnej.

Jinak Vrooom sympatak, ma to v ruce a je videt ze ho to bavi, to je radost sledovat i zazit na miste spolujezdce. Rad sem se seznamil

Polygon v Brne teda ne moc vhodnej pro zacatecniky, spousta mist kde neni misto pro chybu takze prvni kola sem si troufl snad jen na dvou mistech, postupem casu vic ale i na konci sem dobrou pulku trate jel cistou stopu a ani se o drift nepokousel. Obracena varianta me sedela vic, bohuzel to tam pak nekdo rozbil a bylo potreba pockat nez se uklidi trat a auto ale musel sem pak uz jet. Priste na uzsich zimakach, nizsi ryclost by mela pomoct
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5765
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

Eda píše: pát 07 čer 10:05

Polygon v Brne teda ne moc vhodnej pro zacatecniky, spousta mist kde neni misto pro chybu takze prvni kola sem si troufl snad jen na dvou mistech, postupem casu vic ale i na konci sem dobrou pulku trate jel cistou stopu a ani se o drift nepokousel. Obracena varianta me sedela vic, bohuzel to tam pak nekdo rozbil a bylo potreba pockat nez se uklidi trat a auto ale musel sem pak uz jet. Priste na uzsich zimakach, nizsi ryclost by mela pomoct
tam už zařvalo aut...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2621
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Tentokrat jsem jel vybaven sadou zimaku a pred driftama prehodil kola. Jak gumy mene drzi, bylo prijemnejsi si prehazovat auto z driftu do driftu. Ale porad maji docela dost gripu a auto dost zrychluje. Treba muj oblibeny najezd na dalnici klouze vic nez trat v Brne. Jak uz bylo zmnineno Edou. Je to tam ostrejsi a svodidla jsou proklate blizko. Na coz tam jeden doplatil a hodinu se vubec neklouzalo. Bylo to chvili pote co prehodili smer. Asi si s tim moc nevedeli rady a nakonec uzvareli pul trate. Byl jsem tam podruhe a vlastne trat je nezbepecnejsi nez predtim. Driv tam byla aspon zinenka kolem lampy. Ted pridali jeste gumy do apexu.
Ale furt se tam da poklouzat, nicmene chce to uz nejake zaklady a treba zvladnout obkrouzit dokola v driftu. Nejlepe si tam objednat drift kurz.
Eda: Taky jsem rad, ze jsme se potkali :-). Snad se potkame i jinde. Treba Myto, Sosnova, Ring? :-))
Pridavam video z jizdy.

jerry
Letec
Příspěvky: 3596
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od jerry »

Plný ruce práce, ale umíš to.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2621
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Tak jsem poprve vyrazil po 2 letech se projet s 1er do Jeseniku. Vyrazil jsem s klukama z revhead. Ukazali mi super mista. Dá se parádně pojezdit i mimo sedlo. Ze sedla jsme meli obavy, jak to tam bude, po videiich od policie s jejich manevrech. Sedlo jsme si nechali az na konec dne kdy uz tam bylo volno. Zadna policie a provoz uz byl taky maly. Hodne me bavila cesta z Cervene Vody, kterou opravili (bohuzel jsem nenatocil :-(, ale pridali tam cerveny povrch na cestu, asi na driftovani?! Klouzal. :D ) A i nekolik dalsich cest.
Kluci krome 996.2 (to je tak male auto) dovezli sama BMW. Mne se libila G-power M3 e46. Jinak 1er fungovala vyborne a je videt, ze atmosfera nema proti turbu sanci. Pokud nema atmosfera optimalni otacky, vubec nejede. I kdyz dle zeperfs ma 996.2 0-200 pod 17s coz bude mit i 140i, tak v realnem provozu je rozdil docela podstatny.
Jeste video ze Sedla a cesty do Rymarova.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5765
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od M.Z. »

1er je parádní nástroj a v dobrých rukou, se neztratí ani mezi mnohem urozenějšími auty. A tobě to jde moc hezky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2621
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Vrooom »

Diky :-). Jo, to auto me mega bavi. Plni to vsechno co jsem si od auta vysnil (Jde to bokem na pozadani ... ;-D ). Jinak ta 996 byla taky zajimava - Ohlins podvozek, recaro sedacky, svor ...
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Dříve M135i, nyní ///M2

Příspěvek od Eda »

Krasa, na te silnici to ma jeste uplne jiny kouzlo nez na polygonu. Jde ti to krasne ale to uz se opakuju :)

Ja sem se taky neflakal a byl sem vcera na trackday v Brne. Dopo sem jezdil se sigmou, odpoledne se svym. Sigma je mazec, proste motokara a dost puritanskej nastroj, nema to posilovac rizeni ani brzd a tim padem ani abs, nic dalsiho asi netreba zminovat. Musim rict ze sem z toho byl nadsenej, uplne jinej zazitek nez normalni auto a dost tezko si ted predstavuju neco jinyho na trackday nez auta teto kategorie. Intenzita, reakce na cokoliv ale i to ze to diky nizke vaze dokaze fungovat daleko dyl a pri vyrazne mensich nakladech je proste bezkonkurencni. Odpo sem se nechal svezt i od Engeho a to je zase neco jinyho heh. Musim rict ze jak se me vzhledove moc nelibi tak svezeni na me udelalo fakt dojem, po tomhle je i GT4RS autobus

Odpo pak se svym autem a celkove nic moc, bylo tentokrat hrozne plno a tak furt bylo potreba nekoho predjizdet nebo uhybat. Navic pekelny horko kdy kolem Brna bylo docela dost pres 30, trat k 50 stupnum takze brzdy toho mely dos a hlavne gumy. Scenar cely odpoledne furt stejnej - jedno kolo pomalu, zrychlit az na posledni 3 zatacky, jedno kolo ostry a v druhym ostrym uz mely gumy 80+ stupnu a zacly klouzat takze zvolnit, jedno chladici kolo a pak nechat 15-20 minut odpocinout. Auto po pravde i znatelne nizsi vykon, na to si ale stezovali vsichni kolem (hlavne auta s turbem). Chtel sem zajet nejakej lepsi cas po proprsenym trackdayi minule ale bez sance, slabsi vykon, tekouci gumy a silnej provoz byly proti. Nejlepsi kolo 2.37 ale na konci kola sem chytl vlacek pomalejsich...pod 2.30 to pujde v lepsich podminkach.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Odpovědět