BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Tak chybka byla jinde než sem si mylel - věřil sem servisákovi, že REGULAČNÍ sondy jsou ZA a monitorovací jsou PŘED katama a ono je to naopak. Uffff. No nic no, vyměním už i ty dvě monitorovací, dyž je to autí skoro "nové".
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

mmira píše:no to bez pochyby.

ona je fascinujici nejspise jen pro nekoho, kdo se v oblasti e46 M3 alespon trochu orientuje.

zajimalo by me, jestli to ma puvodni motor, kolikrat to melo vymeneny podvozek, dvouhmotu, spojku, kolikrat byl repasovany vanos, diferak a kardan.....

hlavne by me zajimalo, jak ten motor, je-li puvodni, jede. z UK znam pripady aut s 200t mil s vykonem pod 300 k misto puvodnich 350
Hele naše E46 M3 měla kolem 220 a šlapala jak hodinky... krom klasické údržby na motoru se nedělalo nic zásadního. Ale taky se s tím většinmu času jezdilo jak s hnojem :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

vim, proto by me zajimalo, jak to vypada u tehle.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od janjan »

Bond007 píše:
mmira píše:no to bez pochyby.

ona je fascinujici nejspise jen pro nekoho, kdo se v oblasti e46 M3 alespon trochu orientuje.

zajimalo by me, jestli to ma puvodni motor, kolikrat to melo vymeneny podvozek, dvouhmotu, spojku, kolikrat byl repasovany vanos, diferak a kardan.....

hlavne by me zajimalo, jak ten motor, je-li puvodni, jede. z UK znam pripady aut s 200t mil s vykonem pod 300 k misto puvodnich 350
Hele naše E46 M3 měla kolem 220 a šlapala jak hodinky... krom klasické údržby na motoru se nedělalo nic zásadního. Ale taky se s tím většinmu času jezdilo jak s hnojem :D
takže tam byly původní tlumiče, uložení, ložiska, brzdy, spojka, dvouhmota...?
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Bond007 píše:Hele naše E46 M3 měla kolem 220 a šlapala jak hodinky... krom klasické údržby na motoru se nedělalo nic zásadního. Ale taky se s tím většinmu času jezdilo jak s hnojem :D
Ja ti dam, jak s hnojem :-w
Ale jo potvrdzujem ze Bond sa na tom aute moc nepodpisal...auto stale funguje jak ma a motor toho moc z vykonu nestratil :ymblushing:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

pavproch píše:Tak chybka byla jinde než sem si mylel - věřil sem servisákovi, že REGULAČNÍ sondy jsou ZA a monitorovací jsou PŘED katama a ono je to naopak. Uffff. No nic no, vyměním už i ty dvě monitorovací, dyž je to autí skoro "nové".
Promiň, praštilo mě to do očí hned, jak jsi to tu napsal poprvé, a už už jsem se chystal napsat, že buď to jsou sondy regulační a jsou před katy, nebo jsou monitorovací a jsou za katy. Ale pak jsem se na to vybodl, že tady nebudu zbytečně dělat chytrého a k žádnému užitku to stejně nebude. Kdybych věděl, že kvůli tomu koupíš špatné sondy, tak bych to samozřejmě napsal hned... :(
:ar!
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

janjan píše:
Bond007 píše:
mmira píše:no to bez pochyby.

ona je fascinujici nejspise jen pro nekoho, kdo se v oblasti e46 M3 alespon trochu orientuje.

zajimalo by me, jestli to ma puvodni motor, kolikrat to melo vymeneny podvozek, dvouhmotu, spojku, kolikrat byl repasovany vanos, diferak a kardan.....

hlavne by me zajimalo, jak ten motor, je-li puvodni, jede. z UK znam pripady aut s 200t mil s vykonem pod 300 k misto puvodnich 350
Hele naše E46 M3 měla kolem 220 a šlapala jak hodinky... krom klasické údržby na motoru se nedělalo nic zásadního. Ale taky se s tím většinmu času jezdilo jak s hnojem :D
takže tam byly původní tlumiče, uložení, ložiska, brzdy, spojka, dvouhmota...?
určitě byly meněný tlumiče, zadní pružiny, kat a zadní část výfuku
Předpokládám ložiska a uložení byly taky měněný, o ničem jiným nevím.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Spectral píše:
pavproch píše:Tak chybka byla jinde než sem si mylel - věřil sem servisákovi, že REGULAČNÍ sondy jsou ZA a monitorovací jsou PŘED katama a ono je to naopak. Uffff. No nic no, vyměním už i ty dvě monitorovací, dyž je to autí skoro "nové".
Promiň, praštilo mě to do očí hned, jak jsi to tu napsal poprvé, a už už jsem se chystal napsat, že buď to jsou sondy regulační a jsou před katy, nebo jsou monitorovací a jsou za katy. Ale pak jsem se na to vybodl, že tady nebudu zbytečně dělat chytrého a k žádnému užitku to stejně nebude. Kdybych věděl, že kvůli tomu koupíš špatné sondy, tak bych to samozřejmě napsal hned... :(
klasika, nejlepsi je delt chytryho kdyz uz je pozde :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: BMW Divize

Příspěvek od retron »

no mě na tom nejvíc fascinuje, že mu mění pul auta za půl míle a předaj mu to se svítícímá kontrolkama?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@spectral: kuju za snahu, ale zas tak moc to neva - jak píšu k novému halt dodávám postupně další nové... :D

@retron: ne, když sem odjížděl z Mirage, tak nic nesvítilo, rozsvítilo se to až po asi 6 km jízdy, dyž sem zastavil na OMV pro plnou Maxx100.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět