Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
velmi hezký powerslide.. Já si nikdy ale nezapamatuju, zda tam máš LSD nebo ne
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
má a v přihrádce spolujezdce taky
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Dnes jsem se trošku svezl a ty ramena jsou fakt velká změna, auto jde dost aktivně za volantem. Nevím, zda to dělá víc odklon nebo ty pevnější uložení v kastli, ale bomba. Větší změna než třeba stabilizátory na Z4.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Hmm, tak to vypadá, jako dobrá investice.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
JJ, dělal jsem to z důvody aby se nesjížděly vnějšky. Nic víc jsem od toho nečekal, ale zdá se že to má i pozitivní vliv na chování Na to že jedno rameno stojí 2k, to je dost dobré. Teda tím že jsme dál rameno tak to zvětšilo záklon "caster" což tady píší že má zlepšit stáčivost.
https://suspensionsecrets.co.uk/caster/
https://suspensionsecrets.co.uk/caster/
Positive caster also creates a jacking effect when the wheels are turned. The front inside wheel rises and the front outside wheel falls. This creates a jacking effect putting more mass on the rear outside wheel when cornering. This can create a positive turn in effect as it helps to rotate the car on corner entry. However, too much caster can lead to oversteer due to the jacking effects.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Nemáte náhodou niekto overený zdroj náhradných motorov? Ten môj to akosi vzdal (N55B30A)
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Já bych napsal přímo do BMW a nechal si poslat novej. Bude to dražší, ale aspoň nehrozí nějakej průser. Jakože si třeba budeš muset těch motorů nakoupit postupně třeba pět.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Stepan: to by bolo logické, ale cena nového je (podla prvého info čo mám) okolo 450tis. To neprichádza do úvahy.
Vrooom: Zatial sa to nepitvalo, prvé ohliadnutie hovorí diera v bloku
Z pohladu vodiča to bolo tak, že si idem celom vo volnom tempe asi na pol plynu cca 110, niekde v stredných otáčkach a zrazu mierna rana a mega vela bieleho dymu z pod kapoty. Bolo to už ako som sa vracal naspať z jedneho pekného "výletu", cez dve hodiny auto fungovalo parádne bez jediného zaváhania.
Vrooom: Zatial sa to nepitvalo, prvé ohliadnutie hovorí diera v bloku
Z pohladu vodiča to bolo tak, že si idem celom vo volnom tempe asi na pol plynu cca 110, niekde v stredných otáčkach a zrazu mierna rana a mega vela bieleho dymu z pod kapoty. Bolo to už ako som sa vracal naspať z jedneho pekného "výletu", cez dve hodiny auto fungovalo parádne bez jediného zaváhania.