Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
trochu se nam to tu rozjelo az moc spatnym smerem, tak se prosim vratme k Porschim a Markovo nove auto necht je reseno nekde jinde.
za sebe uz jen drobna poznamka k odbocce ohledne GT350. neexistuje spatna ci dobra koncepce. co funguje nekde, jinde nemusi a naopak. ja po svezeni se s "novou" GT350 ted v lednu dost zmenil nazor na to, co muze a nemuze fungovat. pokud nechcete jen teoretizovat, pokuste se k nejake okruhove americe dostat. budete prekvapeni, jak ta auta funguji. vozil jsem se v tom na dost technickem, uzkem a hodne zvlnenem okruhu, kde by to fungovat nemelo. a svete div se, fungovalo to uzasne.
za sebe uz jen drobna poznamka k odbocce ohledne GT350. neexistuje spatna ci dobra koncepce. co funguje nekde, jinde nemusi a naopak. ja po svezeni se s "novou" GT350 ted v lednu dost zmenil nazor na to, co muze a nemuze fungovat. pokud nechcete jen teoretizovat, pokuste se k nejake okruhove americe dostat. budete prekvapeni, jak ta auta funguji. vozil jsem se v tom na dost technickem, uzkem a hodne zvlnenem okruhu, kde by to fungovat nemelo. a svete div se, fungovalo to uzasne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Říkejte si, co chcete, ale stejně nejlepší koncepci má Porše, protože ji okopírovali z legendárních Šádovek jako 1000, 105 apod. špičkek vývoje motoristické historie.
Ale vážně, fakt dokud si to člověk neprojede nebo ho nesveze kvalitní drajvr, nemůže hodnotit; videa se záznamy jízdy nebo osobní hodnocení od některých tvůrců autovideí v tomto ohledu mohou trochu pomoci, ale vlastní prožitky nic nenahradí.
Osobně jsem zaslechl od některých relativně důvěryhodných a řidičsky pravděpodobně zkušených mluvících internetových hlav podobné zmínky - o až překvapivých kvalitách/jízdních vlastnostech některých specifických amerik (jistě nešlo o běžné modely ), které tradičně bývají dobré max v akceleraci v přímce. I když pro řadu zatvrzelých milovníků ?bývalých? "prémiových" euro značek jako Mergl či BééEmmFau etc. je tento fakt asi obtížné pochopit či přijmout.
Ale vážně, fakt dokud si to člověk neprojede nebo ho nesveze kvalitní drajvr, nemůže hodnotit; videa se záznamy jízdy nebo osobní hodnocení od některých tvůrců autovideí v tomto ohledu mohou trochu pomoci, ale vlastní prožitky nic nenahradí.
Osobně jsem zaslechl od některých relativně důvěryhodných a řidičsky pravděpodobně zkušených mluvících internetových hlav podobné zmínky - o až překvapivých kvalitách/jízdních vlastnostech některých specifických amerik (jistě nešlo o běžné modely ), které tradičně bývají dobré max v akceleraci v přímce. I když pro řadu zatvrzelých milovníků ?bývalých? "prémiových" euro značek jako Mergl či BééEmmFau etc. je tento fakt asi obtížné pochopit či přijmout.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Vim, ze to bylo mysleno s nadsazkou, ale zase tak daleko od pravdy to neni. Koncepci vse vzadu obslehli od Tatry.Lachende Bestien píše:Říkejte si, co chcete, ale stejně nejlepší koncepci má Porše, protože ji okopírovali z legendárních Šádovek jako 1000, 105 apod. špičkek vývoje motoristické historie.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nebol chrobak pred tatrou?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Nee. Koncepci vymyslel Hans Ledwinka, sefkonstrukter Tatry. Brouk uz byl ovlivneny jeho konstrukci. Doslo dokonce nejakemu mimosoudnimu vyrovnani s Tatrou...
https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_LedwinkaBoth Adolf Hitler and Ferdinand Porsche were influenced by the Tatras. Hitler was a keen automotive enthusiast, and had ridden in Tatras during political tours of Czechoslovakia. He had also dined numerous times with Hans Ledwinka. After one of these dinners Hitler remarked to Porsche, "This is the car for my roads". While the book Car Wars, quotes Hitler as saying it was "the kind of car I want for my highways". In any case, of Ledwinka, Porsche admitted "Well, sometimes I looked over his shoulder and sometimes he looked over mine" while designing the Volkswagen Type 1. There is no doubt that the Type 1 bore a striking resemblance to the earlier Tatra. Tatra launched a lawsuit, but this was stopped when Germany invaded Czechoslovakia. At the same time, Tatra was forced to stop producing the T97. The matter was re-opened after World War II and in 1965 Volkswagen paid Ringhoffer-Tatra 1,000,000 Deutsche Marks in an out of court settlement.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Porsche byl Ledwinkuv zak, ne?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Byli to téměř současníci a na spoustu věcí měli podobný názor a mnohdy se vzájemně radili.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Byli to v podstatě konkurenti, kteří pracovali na tomtéž pro dva různé chlebodárce, ale vzájemně se ovlivňovali. Politická situace a válka ale rozhodla o tom, že jeden mohl tu koncepci dotáhnout do komerčního úspěchu a druhý téměř upadl v zapomění.
Btw. zajímavý námět na článek.
Btw. zajímavý námět na článek.
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
clanek uz mame, jak tak koukam
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ono to sem nepatri ale ked bola rec o gt350..