BMW Divize
Re: BMW Divize
Mám M140i s adaptivním podvozkem. Myslím, že na našich silnicích je to rozumná věc. Ale i v nastavení - sport - se dá v pohodě jezdit na většině cest. M140i bez adaptivního podvozku jsem netestoval, tak nemohu porovnávat.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Najlepšie sa to pozna podla VIN...je kopu stránok kde sa da následne vyrolovat vybava.
Ked som sa prehrabaval infom o M135i tak podla skúseností to vychadzalo tak ze neadaptivny podvozok je tvrdosťou podobný adaptivnemu v rezime Sport...
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1239969
No z krátkeho odvezenia s Bondom mi ten podvozok prišiel hodne dobrý, preto som rad ze v tej mojej ho mam
Ked som sa prehrabaval infom o M135i tak podla skúseností to vychadzalo tak ze neadaptivny podvozok je tvrdosťou podobný adaptivnemu v rezime Sport...
https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1239969
No z krátkeho odvezenia s Bondom mi ten podvozok prišiel hodne dobrý, preto som rad ze v tej mojej ho mam
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Jestli se vůz s normálním podvozkem opravdu chová jako adaptivní v nastavení - sport -, tak bych se normálního podvozku nebál. Samozřejmě není nad vyzkoušení si "na vlastní kůži"....
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak ide o porovnanie tvrdosti...no aj v samotnom odkaze je k tomu napisane:
Think it is a bit more complex than just a switch between soft and hard. Extract from BMW's website about the Adaptive suspension:
During the journey, sensors continuously measure data and control the shock absorber valves in the Adaptive M suspension according to the driving situation and road profile. This takes place for each wheel individually so that optimum road holding is guaranteed at all times.
Think it is a bit more complex than just a switch between soft and hard. Extract from BMW's website about the Adaptive suspension:
During the journey, sensors continuously measure data and control the shock absorber valves in the Adaptive M suspension according to the driving situation and road profile. This takes place for each wheel individually so that optimum road holding is guaranteed at all times.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Yes, they´re right! It´s a bit more complex......u M140i jde v základě o 3 settings. Comfort, sport a sport+. Takže základní parametry chování (tvrdost) podvozku (spolu s odezvou na plyn. pedál a řízení) jsou dány.
V konfigurátoru se o adaptivním M podvozku píše:
Adaptivní M podvozek je o deset milimetrů snížený, takže dále zvyšuje dynamický potenciál vozu. Řidič může pomocí voliče Driving Experience Control aktivovat jízdní režim, který je pro danou situaci nejvhodnější – od komfortního až po extrémně sportovní. Bez ohledu na zvolené nastavení se elektricky ovládané tlumiče Adaptivního M podvozku ve zlomku sekundy přizpůsobí stavu vozovky. Systém využívá řadu snímačů sledujících pohyby kol a rychlost vozu a podle nich nastavuje optimální tlumení pro potřebnou míru bezpečnosti. Režim COMFORT zajišťuje mimořádně pohodlnou jízdu – vůz se plavně přenáší přes nerovnosti. Režim SPORT nabízí znatelně tužší nastavení tlumičů a sportovní vyladění podvozku. Režim SPORT+ charakterizuje mimořádná jízdní dynamika se spontánnější odezvou na řízení a povely plynového pedálu. V tomto režimu se aktivuje také Dynamická kontrola trakce (DTC), která pro zajištění mimořádně sportovní jízdy v náročných jízdních podmínkách umožňuje větší prokluz kol hnané nápravy. Stabilizační systém DSC není zcela deaktivován, zasahuje však mnohem později, tak, aby v rámci fyzikálních zákonů zajistil potřebnou míru stability.
V konfigurátoru se o adaptivním M podvozku píše:
Adaptivní M podvozek je o deset milimetrů snížený, takže dále zvyšuje dynamický potenciál vozu. Řidič může pomocí voliče Driving Experience Control aktivovat jízdní režim, který je pro danou situaci nejvhodnější – od komfortního až po extrémně sportovní. Bez ohledu na zvolené nastavení se elektricky ovládané tlumiče Adaptivního M podvozku ve zlomku sekundy přizpůsobí stavu vozovky. Systém využívá řadu snímačů sledujících pohyby kol a rychlost vozu a podle nich nastavuje optimální tlumení pro potřebnou míru bezpečnosti. Režim COMFORT zajišťuje mimořádně pohodlnou jízdu – vůz se plavně přenáší přes nerovnosti. Režim SPORT nabízí znatelně tužší nastavení tlumičů a sportovní vyladění podvozku. Režim SPORT+ charakterizuje mimořádná jízdní dynamika se spontánnější odezvou na řízení a povely plynového pedálu. V tomto režimu se aktivuje také Dynamická kontrola trakce (DTC), která pro zajištění mimořádně sportovní jízdy v náročných jízdních podmínkách umožňuje větší prokluz kol hnané nápravy. Stabilizační systém DSC není zcela deaktivován, zasahuje však mnohem později, tak, aby v rámci fyzikálních zákonů zajistil potřebnou míru stability.
Re: BMW Divize
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Ve vedlejším vlákně o lidovozech:
To mi připomělo, co se mi zdálo myslím předefčírem (dyž sem nějakým omylem a po lexaurinu i na chvíli usnul) a sice, že vrtule začla prodávat NOVÉ retro ///M3 (e36 S54B32 6MT)maxie píše: a jako bonus by dostal šestiválec...to je sen...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Nešní služebka s 3er byla "zajímavá" - ráno lehce mrzlo = studený start = 2x se rozsvítila kontrolka motoru, dyž sem ho zhasnul, abych ji smazal, tak zase chvíli nechtěl chytit.... paxe rozběh a už OK. Během dne (cca 500km) se asi 8x rozsvítila kontrolka mazání (po každém trošku "srcovějším" úseku....) - ty šály ojnic sou asi fuckt fprteli.... sem zvědav, esli se to dožije těch 250tis km (kdy bych chtěl udělat GO) ....
Asistenci a odtah v pojistce mám.....
Asistenci a odtah v pojistce mám.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.