Škoda Auto obecně
Re: Škoda Auto obecně
Octavii jako konkurenci pasattu snad nikdo nebere, ale s tou Scalou je to tak. Ono spousta lidí vidí ten skok ceny oproti rapidu, ale ten skok je opodstatněnej, protože Scala už je dospělý auto. Co se týče bezpečnosti a velikosti karoserie je to jenom oktávka bez kufru. Ano, má to torzku a nemá to 4x4, ale pro lidi co chtěj golfa je to dobrá alternativa, přecejenom oktávka je mnohem větší auto než golf. A i30 je pokud se nepletu není cenově nijak vzdálená. Jako tím neříkám, že je to nejlepší volba v segmentu, to je pro každýho člověka úplně jiný auto, dle jeho požadavků, ale nebudu to tady shazovat z nutnosti hanit něco českýho.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Škoda Auto obecně
Golf variant je mnohem menší než octa combi?
A co se haní českýho? já tady nic českýho nevidím..
A co se haní českýho? já tady nic českýho nevidím..
Re: Škoda Auto obecně
Dospělé auto s litrovým motorem za půl mega Nezlob se, ale to mě rozesmálo._sulcik_ píše: Ono spousta lidí vidí ten skok ceny oproti rapidu, ale ten skok je opodstatněnej, protože Scala už je dospělý auto.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Narážel jsem na klasický golf vs oktávku, ale to by došlo i dítěti z pomocný školy.leonidas píše:Golf variant je mnohem menší než octa combi?
A co se haní českýho? já tady nic českýho nevidím..
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Škoda Auto obecně
Ani malé dítě nebude v žádné souvislosti porovnávat octu s hatchbackem golfu..
Ještě neznamená že když je něco dražší a přifouklé že to jde rovnou pasovat do vyšší třídy..
Ještě neznamená že když je něco dražší a přifouklé že to jde rovnou pasovat do vyšší třídy..
Naposledy upravil(a) leonidas dne pon 10 čer 09:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Škoda Auto obecně
Já narozdíl od tebe viděl jak vypadá neolakovaná karoserie Scaly v porovnání s Rapidem a Fabií, a co se týče bezpečnosti, použitých materiálů a velikosti je na úrovni současné octavie.jerry píše:Dospělé auto s litrovým motorem za půl mega Nezlob se, ale to mě rozesmálo._sulcik_ píše: Ono spousta lidí vidí ten skok ceny oproti rapidu, ale ten skok je opodstatněnej, protože Scala už je dospělý auto.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Škoda Auto obecně
To nic nemění že Rapid byl průšvih a tohle je náhrada pozměněná..
Re: Škoda Auto obecně
bez se venovat onanii nad daciema, to sou poradny auta. az se ale v tom imaginarnim dusteru celne potkas i s scalou, tak ver,ze hur dopadnes ty.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Škoda Auto obecně
sulcik: Pro mě nebude nikdy auto s litrovým tříválcem v sebelepší karoserii v této velikosti dospělé. To jsem měl na mysli. A to že to dělají i jiní výrobci z jakýchkoliv pohnutek, neznamená, že to není k smíchu. Ale možná spíše k pláči, kam jsme se dopracovali.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Škoda Auto obecně
Já to bral spíš z pohledu konkurence na trhu a bezpečnosti. Jako jasně já bych litr taky nechtěl v takhle velkým autě, ale ty motory to už je spíš věc nabídky a poprávky. Když tady třeba historicky velký atmosféry v oktávce byli (2.0 FSI), tak to nikdo nechtěl. A běžnému uživateli je většinou jedno co má pod kapotou, dokud to trochu jede a moc to nežere. S tím samosebou můžeme nesouhlasit, ale to je tak vše co s tím můžeme dělat.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.