M.Z. píše:Jak jsou na tom Caymany GT4 se spolehlivostí? Je tam nějaká chronická závada, co stojí ranec? U auta z r.2015-16, co má najeto cca do 20tkm, dá se předpokládat běžná spolehlivost, nebo jsou tam pasti?
Wroom: říkal, ale v kontextu porovnání s turbomotorem, prostě se to musí víc honit v otáčkách. Navíc by to už nebylo hlavní auto, takže na způsob využití, ideál.
Ale ty ceny...
P.S. chci zkusit zas něco jiného, jako M2C je jednoznačně nejvýhodnější volba, ale život je příliš krátký na to, si kupovat 2x stejné auto.
O Porsche uvažuju už někdy od. r.2011
Při těch cenách za GT4 a plánu s tím jezdit a ne lestit by mohlo být zajímavější koupit a doladit 997.2 CS. Snadno se to pošle přes 400 k a 911 je imho jízdne zajímavější než Cayman, zvláště s jeho Mega dlouhými převody.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
M.Z. píše:Wroom: říkal, ale v kontextu porovnání s turbomotorem, prostě se to musí víc honit v otáčkách. Navíc by to už nebylo hlavní auto, takže na způsob využití, ideál.
Ale ty ceny...
P.S. chci zkusit zas něco jiného, jako M2C je jednoznačně nejvýhodnější volba, ale život je příliš krátký na to, si kupovat 2x stejné auto.
O Porsche uvažuju už někdy od. r.2011
Jo to chapu, taky bych nechtel kupovat furt to same. Maji udelat novou GT4 verzi, tak by tahle mohla klesnout ...
Paradoxně i případný servis na tom Mezger motoru by měl být levnější, jelikož motorsport díly jsou dotované. Cayman GT4 má vlastně mírně podladěný motor z Carrery 3.8, žádné mazání se suchou skříní apod.