VZKAZY
Re: VZKAZY
Bohužel je to tak, jedou jak roboti kilo furt, bez ohledu na podmínky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: VZKAZY
Ve specifikaci píšou:pavproch 5.12.2016 píše:RugGear RG500....
Aktuálně sem na 10d2h a nějaké minuty k temu a baterky je tam ještě furt čtvrtka (25%)..... způsob používání byl ale hodně ovlivněn "svátky" (čti minimální)... to je inačí kafe než u předchozích XP3, kde sem nabíjel nejpozději každý třetí/čtvrtý den bez ohledu na "způsob používání"....výdrž v pohotovostním režimu až 300 hodin, výdrž baterie je závislá na způsobu používání
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: VZKAZY
Mas na tom telefonu aktivni data, nebo jsou zakazana?
V zasade na tech smartphonech zerou baterku dve veci: (zapnuty) displej a data na pozadi.
Chipset to ma sice nevykonny Mediatek, ale za to usporny. Displej je maly o nizkem rozliseni, takze ani v provozu to nebude extremne zrat a ta obri baterka 3000 mAh je na urovni kapacity petipalcovych telefonu s Full HD, takze bodejt by to nevydrzelo.
Pokud data nepouzivas a synchronizujes jen na Wi-Fi ci pres kabel, da se jeste experimentovat a zakazat 3G, to by mohlo mit na vydrz taky pozitivni vliv.
V zasade na tech smartphonech zerou baterku dve veci: (zapnuty) displej a data na pozadi.
Chipset to ma sice nevykonny Mediatek, ale za to usporny. Displej je maly o nizkem rozliseni, takze ani v provozu to nebude extremne zrat a ta obri baterka 3000 mAh je na urovni kapacity petipalcovych telefonu s Full HD, takze bodejt by to nevydrzelo.
Pokud data nepouzivas a synchronizujes jen na Wi-Fi ci pres kabel, da se jeste experimentovat a zakazat 3G, to by mohlo mit na vydrz taky pozitivni vliv.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: VZKAZY
data mám zakázaná, synchronizuje to skrz wifi (bezdrát) 1x za 15 minut... jj, taky sem rád, že to má výdrž
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: VZKAZY
Jiný kraj, jiný mrav. Dneska jsem měl úplně opačnou zkušenost. Po E50, kde se běžně jezdí 110 a která byla krásně čistá (odhrnutá, osolená a po ledu ani známka), všichni jeli 60-70 ve vláčku, protože lehce sněžilo a na cestách kolem vesnic to klouzalo. Jeden předjetý na mně blikal, že jsem si jej dovolit v takové "kalamitní" situaci předjet a hodil jsem mu trošku prašanu od středové čáry. Normálně bývám já ten s odstupem, ale toto mi připomínalo úplně sváteční řidiče.M.Z. píše:Vůbec se nedivím těm hromadným bouračkám. Dnes u Příbora se zase hrál biliár, na cestě ledovka, že se auto při akceleraci vlnilo jak kobra, ale závodníci v Supech, Focusech, Zafirách letěli jako by se nechumelilo.
Asi mají místo brzd kotvy, nebo jiné zařízení funkční na ledu...
Byl jsem nejpomalejší, evidentně jsem srab.
Mimochodem chválím silničáře, co se tu silnici opravdu snaží držet průjezdnou. Na 43km 3 odhrnovače/soliče v mém směru +2 v protisměru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
Výhoda Amaroku je ta, že mi (ani nevím proč) uhejbaj i pražští taxikáři na Evropské
...a na sněhu se to kupodivu ani moc nesune furt někam pryč...
...a na sněhu se to kupodivu ani moc nesune furt někam pryč...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VZKAZY
Máš toho 3,0? To jede asi slušně.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: VZKAZY
Jestli je to ten 3.0TDI, tak bych poprosil referenci, příslušník se furt nechce dokopat na předváděčku, je to na něj malej motor
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
Jj....165kW. Jede to fakt dobře. Opravdu bych nečekal, že tohle nákladní auto (jak je psáno v OTP) jede zcela bez problémů 190 a hoši s kšiltem dozadu koukají, ve svých čiplých jednadevítkách, jak to zrychluje prakticky kdykoliv, když se přitlačí pedál k podlaze.
Co mne ale fakt příjemně překvapilo, byl podvozek, který je hodně komfortní, ale nijak houpavý. Drží dobře stopu i při ostřejším průletu zatáčkou. Jediná věc, kde listová péra vzadu prostě nespolupracují, jsou příčné prahy a podobné buzerační atrakce. Tam se listy nezhoupnou...ale výhodou je, že se dají projet i kilem a Amarok si toho ani nevšimne.
Vadou na kráse v interiéru je fakt, že dveře zůstaly z předFL verze, kdežto přístrojovka je nová a pozorné oko si všimne, že to nějak spolu neladí.
Co mne ale fakt příjemně překvapilo, byl podvozek, který je hodně komfortní, ale nijak houpavý. Drží dobře stopu i při ostřejším průletu zatáčkou. Jediná věc, kde listová péra vzadu prostě nespolupracují, jsou příčné prahy a podobné buzerační atrakce. Tam se listy nezhoupnou...ale výhodou je, že se dají projet i kilem a Amarok si toho ani nevšimne.
Vadou na kráse v interiéru je fakt, že dveře zůstaly z předFL verze, kdežto přístrojovka je nová a pozorné oko si všimne, že to nějak spolu neladí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time