jerry píše:To je jen rozmazlenost, auto dělají úplně jiný prvky
I na bmwklubu jsou tací, co považují za rozhodující u auta "kvalitu obšití... čehosi" (už sem zapoměl čeho) ..... a to prosím v rozhodování mezi ///M2 a ///M4....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
PP vyrůstá nová generace, my co zažili ježdění bez všech těch "nezbytných" věcí, se můžeme jen pousmát. A to není myšleno nijak pejorativně. My zase byli změkčilí oproti našim tátům.
Stačí projít historii auto- a motosportu, jsme čím dál víc měkáči. Často si vzpomenu na nebožtíka Frantu Šťastného, jak se jen pousmíval dnešním umělým motodromům. Dnešní "borci" mít jeho jawu a tehdejší tratě, tak by museli mít všichni pampersky
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry píše:To je jen rozmazlenost, auto dělají úplně jiný prvky
I na bmwklubu jsou tací, co považují za rozhodující u auta "kvalitu obšití... čehosi" (už sem zapoměl čeho) ..... a to prosím v rozhodování mezi ///M2 a ///M4....
Na bmwklubu jsou i majitelé novějších BMW než je E46/E39?
Ja to osobne nikdy nezazil a neskusal, ale da sa najst info, ze to je tak na 90% off...ostane funkcne EBD a niektore kolesa vynimocne pribrzduje...ale vravim je to JPP
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Takhle, s těmahle autama jsem najezdil bokem docela dost a nikdy mi to na rozdíl od třeba Nissanu 350/370Z nepřišlo, ale možné to je, že to ještě trochu přibrzďuje. Ale omezovat mě to rozhodně nikdy neomezovalo.