Změny MY16:
Výbava: všechny výbavové stupně
Motorizace: EU6
Platforma: PQ 26 (dříve PQ 25)
Začátek výroby: KT 22/15
Design:
Blinkry ve vnějších zpětných zrcátkách
Nové ocelové / hliníkové disky
Nový Kombi instrument
Fleetová lakovna pro verzi Spaceback
LED funkce v mlhových světlech
Funkčnost:
Kessy GO/FULL
3D Škoda Surround
Climatronic se senzorem vlhkosti
Light-Assistent
El. okna s možností Auto up/down
Parkovací sensory vpředu
Sensor únavy
Front Assist
ESC rozšíření (multikolizní brzda, stabilizátor tažného zařízení
Škoda Rapid
Re: Škoda Rapid
Bez bodů
Re: Škoda Rapid
Prvni generace je od cervna 2011 s rozvodama poresena.x2005 píše:V Rapidu je první generace TSI, což bych nedoporučoval (bez prodloužené záruky). Jestli má atmo benzím ve Focusu, tak proč chce měnit za Rapida?
Jestli nebude motor tocit pres 4000 rpm, tak zadny turboefekt nepozna. A pokud nekomu vadi, ze od 2000 rpm ten motor zacne "jet", tak uz nevim co na to rict.Temp píše:Jestli je maminka zvyklá jezdit s atmosferickým motorem, tak bych ji rozhodně nekupoval tuhle oturbíčkovanou nádheru.
Ať si kdo che co chce říká, jezdit s atmosférou je prostě příjemnější. A jestli není maminka technický typ na úrovni průměrného muže, tak se jí turboefekt líbit nebude a nebude chápat co se tam děje.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Rapid
Rozhodující je, jestli s EU6 přejde rapid na nové TSI s řemenem nebo bude montovat dál ten xindl řetězovej.
Re: Škoda Rapid
...samozrejme s remenem, vcetne stop-start systemu
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Škoda Rapid
Řetěz není ksindl, to jen ta podřadná třída oceli z které se dělá
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.