Proace, ale min drncavy?
Re: Proace, ale min drncavy?
Měli jsme doma Turka 2g na malých kolech a vzduchu a tak nějak netuším co chceš více...
2.9T RWD
Re: Proace, ale min drncavy?
Tak mozna dava smysl zkusit ten novej, treba ten v ackach byl proste rozbitej.
Co chci je auto z ktereho uvidim alespon pres octavii a zaroven drnca mene nez oktavie, nebo popravde kdyz to bude drncat stejne, tak to bude taky akceptovatelne, tak uz jsem snizil naroky.
Co chci je auto z ktereho uvidim alespon pres octavii a zaroven drnca mene nez oktavie, nebo popravde kdyz to bude drncat stejne, tak to bude taky akceptovatelne, tak uz jsem snizil naroky.
Re: Proace, ale min drncavy?
Sežeň Turka na 17" 255/60 a na vzduchu. Je to jak na létajícím koberci...
2.9T RWD
Re: Proace, ale min drncavy?
https://www.aaaauto.cz/cz/vw-touareg/ca ... =385153398 to jsou asi 19" kola podle mezi mezi brzdicem a diskem, ne? Prijde me, ze to ma furt dost pneu. Treba to spis bylo rozbity, precejen Acka ...
Re: Proace, ale min drncavy?
Zkusil jsem Range Rover sport a vyrazne lepsi nez toureg, ale rozhodne byli nerovnosti znat daleko vic nez by bylo pekne a hlavne interier vrzal pri kazdem zatoceni.
popravde fakt nechapu ze lidi tohle kupujou, kdyz by takove drncave pycoviny nekupovali, tak to prestanou vyrabet
jako prece nejde predstirat, ze tu mame silnice jako v cine
jestli uz vyrobci zlomili nad zapadem hul a vse to designuji pro cinu?
toto je mistni realita
toto ne
abych byl fer tak jeste doplnuji tramvajove krizovatky
a vlakovy prejezd
popravde fakt nechapu ze lidi tohle kupujou, kdyz by takove drncave pycoviny nekupovali, tak to prestanou vyrabet
jako prece nejde predstirat, ze tu mame silnice jako v cine
jestli uz vyrobci zlomili nad zapadem hul a vse to designuji pro cinu?
toto je mistni realita
toto ne
abych byl fer tak jeste doplnuji tramvajove krizovatky
a vlakovy prejezd
Naposledy upravil(a) evlo dne stř 28 dub 09:49, celkem upraveno 4 x.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Proace, ale min drncavy?
Upřímnou soustrast za ty silnice z vašich fotek, jestli po nich jezdíte +-osobákem...
Na podobné terény bych zvolil asi Ladu Nivu nebo nějaké enduro.
Není zmiňované drncání kromě nastavení podvozku dost způsobeno i v posledních cca 2 desetiletích velmi infekční pandemií kokotství - používáním čím dál větších kol, širších pneu a zmenšování jejich profilu - kdy dneska pomalu každá nákupní taška na kolech má rozměry kol téměř jak supersport 20 let zpět?
Každopádně použitím menších kol s nějakými pěkně podhuštěnými balóny by se komfort na podobných sadomaso úsecích "silnice" jistě zvýšil.
Edit. Mimochodem nenatáčel se tam u vás tenhle pořad?
https://www.youtube.com/watch?v=Yrcd98nmw8g
Co se automobilek týče, zaubere raßistům z folxwágnu nebo třeba rákosnictvu etc. je pravda kvalita silnic někde ve vykradené chechostánské kolonii celkem u peache, takže do aut klidně cpou nesmyslně tvrdě nastavené podvozky.
Na druhou stranu když si kupuju Sportovně úžasně Užitkový Vehykl, mám přece zájem o mj. sportovní naladění podvozku, kde platí známá rovnice čím tvrdší tím víc adidas.
Sportem ku zdraví!
Na podobné terény bych zvolil asi Ladu Nivu nebo nějaké enduro.
Není zmiňované drncání kromě nastavení podvozku dost způsobeno i v posledních cca 2 desetiletích velmi infekční pandemií kokotství - používáním čím dál větších kol, širších pneu a zmenšování jejich profilu - kdy dneska pomalu každá nákupní taška na kolech má rozměry kol téměř jak supersport 20 let zpět?
Každopádně použitím menších kol s nějakými pěkně podhuštěnými balóny by se komfort na podobných sadomaso úsecích "silnice" jistě zvýšil.
Edit. Mimochodem nenatáčel se tam u vás tenhle pořad?
https://www.youtube.com/watch?v=Yrcd98nmw8g
Co se automobilek týče, zaubere raßistům z folxwágnu nebo třeba rákosnictvu etc. je pravda kvalita silnic někde ve vykradené chechostánské kolonii celkem u peache, takže do aut klidně cpou nesmyslně tvrdě nastavené podvozky.
Na druhou stranu když si kupuju Sportovně úžasně Užitkový Vehykl, mám přece zájem o mj. sportovní naladění podvozku, kde platí známá rovnice čím tvrdší tím víc adidas.
Sportem ku zdraví!
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne stř 28 dub 02:31, celkem upraveno 2 x.
Re: Proace, ale min drncavy?
Nechapu ten tvuj posmesek, ja nepisu nic o tom, ze by auto melo problem tu silnici projet, pisu o tom, ze ma mega problem ji projet akceptovatelne komfortne.
To nejsou zadne specialni silnice, jedna ta fotka je z nejhlavnejsi silnice hlavniho mesta CR.
A popravde nemyslim si, ze je to vyskou sidewall, ne ze by na tom ve vysledku zalezelo.
+ je to jedno jde o vysledek, to jaky kola na auto davaj vyrobci neovlivnim
rx-8 nema skoro zadnou pneu, vsechno kolo a oproti taregu nerovnosti ignoruje
To nejsou zadne specialni silnice, jedna ta fotka je z nejhlavnejsi silnice hlavniho mesta CR.
A popravde nemyslim si, ze je to vyskou sidewall, ne ze by na tom ve vysledku zalezelo.
+ je to jedno jde o vysledek, to jaky kola na auto davaj vyrobci neovlivnim
rx-8 nema skoro zadnou pneu, vsechno kolo a oproti taregu nerovnosti ignoruje
Re: Proace, ale min drncavy?
Asi si budeš muset pořídit US pickup.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Proace, ale min drncavy?
F-150 5,0 ROUSH CO MAS V PODPISU TI teda nedrnca?
Re: Proace, ale min drncavy?
No rozhodně míň než klasické SUV, čím horší cesta, tím větší rohlík na hubě. Rozbité žel. přejezdy, co zbytek jezdí na dvojku, letím 80+
Ale já se neodvažuji už vůbec nic doporučit, jelikož jsi extrémně náročný
Ale já se neodvažuji už vůbec nic doporučit, jelikož jsi extrémně náročný
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3