Auto pro radost (+ citová investice)
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Nikdy to neni jednoduchy Ale budme radi, ze to nemame jednoduchy.ze .Kdyz Mx5 tak ja bych radeji Boxster jakykoliv, nebo Z4M roadster. Jako 3 auto do rodiny je blbost volit 4 mistny. To spis jedno z tech 2 vymen
Sice chces samosvor, tak boxster pada, ale jeste bych to rozmyslel . A 911 se cenove vejde?
Sice chces samosvor, tak boxster pada, ale jeste bych to rozmyslel . A 911 se cenove vejde?
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
za 600/700 tycek tu mas i C6tku vette, byt ne asi Z06, ale zase dovoz z USA by sel. pak tu mas treba prozatim opomenute Z350, ktere ma dobry zaklad a slo by poladit k lepsimu. ono za ty penize lze poridit i kraviny co umi vytahnout usmev typu Lotus Omega apod. vyber mas pomerne velky Za ty love tu mas i nejsilnejsi Kaipan 850 kg az 190 koni proste blbosti je dost, jen to vybrat neni jednoduche.
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Díky všem za vstupy .
Nejspíš jsem to blbě formuloval v zadání - já nechci nic ladit nebo upravovat - rád bych naopak originální stav - právě z toho důvodu, že si auto chci nechat dlouho (typicky M5 za 20 let vidím úplně živě ). Z dlouhodobého hlediska jsou mimo jen STI/EVO a MX5, ty bych třeba za 5 let pustil dál.
Porsche je out kvůli ceně servisu - kolega má kajmana a když mi popisoval účty za běžnou údržbu, tak jsem si to rychle rozmyslel (olej + inspekce 1800 EUR, 4 originál ráfky 7890 EUR, brzdy na předek za 3400 EUR apod.). Zase tak dobře na tom s penězma nejsem .
Vette je zajímavá možnost. A Z4MC/R mě napadlo už taky. Z350 nechci - nevím proč, to auto mě ale nebaví.
Mimochodem - co se kupříkladu hatchů týče, prošel jsem Clio RS, Megane RS i Clio V6, Alfu 147GTA a podobný blázniviny. Megane RS je příjemný auto, ale chybí mu IMHO charakter. Není extra dramatickej, jede slušně, podvozek taky dobrý, ale chybí jiskra. Clio bude pilka, ale v ČR není u dealera kus k vyzkoušení. Clio V6 je velmi vtipný, mám na něj pár vzpomínek a mám ho jako tajnej tip .
Ještě jednou díky za tipy - je hrozný radit někomu, kdo vlastně ví/neví, co chce .
Nejspíš jsem to blbě formuloval v zadání - já nechci nic ladit nebo upravovat - rád bych naopak originální stav - právě z toho důvodu, že si auto chci nechat dlouho (typicky M5 za 20 let vidím úplně živě ). Z dlouhodobého hlediska jsou mimo jen STI/EVO a MX5, ty bych třeba za 5 let pustil dál.
Porsche je out kvůli ceně servisu - kolega má kajmana a když mi popisoval účty za běžnou údržbu, tak jsem si to rychle rozmyslel (olej + inspekce 1800 EUR, 4 originál ráfky 7890 EUR, brzdy na předek za 3400 EUR apod.). Zase tak dobře na tom s penězma nejsem .
Vette je zajímavá možnost. A Z4MC/R mě napadlo už taky. Z350 nechci - nevím proč, to auto mě ale nebaví.
Mimochodem - co se kupříkladu hatchů týče, prošel jsem Clio RS, Megane RS i Clio V6, Alfu 147GTA a podobný blázniviny. Megane RS je příjemný auto, ale chybí mu IMHO charakter. Není extra dramatickej, jede slušně, podvozek taky dobrý, ale chybí jiskra. Clio bude pilka, ale v ČR není u dealera kus k vyzkoušení. Clio V6 je velmi vtipný, mám na něj pár vzpomínek a mám ho jako tajnej tip .
Ještě jednou díky za tipy - je hrozný radit někomu, kdo vlastně ví/neví, co chce .
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Ze by žena jezdila s např. M5 na nákupy a vozila prcka k doktorovi? To by se mi asi úplně nelíbilo .drugster píše:Jako 3 auto do rodiny je blbost volit 4 mistny. To spis jedno z tech 2 vymen
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
No to je jasny:-). M5 jezdis ty, proc si delat radost jen nekdy;-)?
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Já bych asi vybíral z těhle aut Mazdu bych vyřadil kvůli málo kw (majitelé prominou ), 2.0T bych si dobrovolně nekoupil, když máš na výběr atmo motorKFL píše:1. BMW M5 E39
2. BMW M3 E46
4. Honda S2000
M5 E39 je super auto, ale přece jen je to spíš cesťák, než klasické auto pro radost Takže ta M3 přece jen bude možná lepší volba, byť V8 je V8 S2000 je určitě zajímavý auto, sice jen čtyřválec, ale kw to má víc než Mazda koní, takže není o čem Ale jestli máš rád BMW, tak jdi do M3... ale předpokládám, že budeš možná muset přitlačit na penězích
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
C6 je určitě zajímavá volbagoes píše:za 600/700 tycek tu mas i C6tku vette, byt ne asi Z06, ale zase dovoz z USA by sel.
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
;))Clio RS Gordini dennodenně před showroomem Renault France CarKFL píše: Clio bude pilka, ale v ČR není u dealera kus k vyzkoušení.
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
Hm, díky za info! Infolinka Renault tvrdila, že tu není ani jeden. Ted jde jen o to, jestli je to jen na kukačku anebo se člověk může i svézt.Pickuper píše:;))Clio RS Gordini dennodenně před showroomem Renault France CarKFL píše: Clio bude pilka, ale v ČR není u dealera kus k vyzkoušení.
"Speed hasn't killed anyone. Sudden stopping, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
Re: Auto pro radost (+ citová investice)
U Clia bych viděl hlavní problém v tom, že nemá LSD - na fwd dost podstatný prvek co se zábavnosti týká.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).