Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28162
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Ano. Příčné nejsou silnou stránkou vzduchu. Ale jinak je to jízda na polštáři. V případě nutnosti umí ztuhnout a být “sportovní”. U dálnice nad 160 bych vyloženě doporučoval přepnout na SPORT, protože v zatáčkách je cokoliv jiného takové nesvé a řidič trochu víc ztrácí přehled o tom, co se pod koly zrovna děje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
My zase preferujeme normál tlumiče a ono to v těch dvoulitrech moc často na vzduchu vidět není,hlavně s tím u nás jezdí ženský a máme obě auta v manuálu. Já zase mám třeba všechny auta v automatu,takže dle preferencí každého soudruha.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06 čer 19:15
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Tak jsem nelenil a jel se svézt, Avant 3.0 TDI,180KW na vzduchu, no a trochu jsem vystřízlivěl. Motorově to moc nejelo, moje BMW 170KW je svižnější. Pocit velkého a těžkého auta je naprosto zřejmí, na takový koráb, tak málo odkládacího místa, MMI - první zkušenost - vyloženě jsem se ztrácel, vzduchový podvozek zajímavá zkušenost 19 kola - asi by mi pasoval, ale Passat B7 požírá nerovnosti lépe - což přisuzuji váze auta. Materiály v kabině a zpracování klobouk dolů, věnec s line volantu by mohl být tlustší, sedačka o fous níž... Možná jsem očekával bombu a byl trochu více namontován, čekal jsem wau efekt který nepřišel. Nenechám se odradit a zkusím jinou specifikaci...
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 06 čer 19:15
Re: Koupě audi a6 avant od r.v.2016 gen.C7
Kluci jak je to s AdBlue, mají ho všechny motoryzace od začátku výroby, bo jak?