Asi se nic stále nezměnilo, MB/Multivan cenově mimo, Tourneo stále utáhne s AT tunu a v zadu stále automatickou klimu neumí (myslím). S AT má Tourneo mnohem víc omezení, jako je absence rezervy a střešního nosiče - hold EU si vybírá svou daň skrytě ale tvrdě Trafic naopak dostal na jaře 2.0 motor, což je taky důvod proč jsem se o něj začal zajímat.
Bohužel sedačky a stolek moc neudáš - je potřeba na to mít kolejničky, takže do 2+3+3 to dát nejde.
Nedávno jsem se byl podívat na Renault Trafic Spaceclass Escapade (omlouvám se za lehký offtopic zde) (úprava na ležení, stolek, otáčecí 2. řada) - předek mi přišel celkem OK včetně plastů - nepochopil jsem ale nepolohovatelnou opěrku ruky (2: řada umí!). Co se mi ale moc nelíbilo, je zadní část - kvalita sedaček nic extra, plasty jakoby všude koukaly, nebyly dotažené do konce (na sedačkách při sklopení apod), pod sedačku se dá něco uložit, ale je třeba celou sedačku "otevřit" (= nemá šuple jako konkurence).
Nepochopitelné je pro mě otáčení 2. řady sedaček - ten mechanizmus váží určitě 10+kg na jedné sedačce, otáčet to jde strašně složitě (pokud je tam přítomen stolek) a přitom by stačilo sedačku otočit v kolejnicích. Pokud by dali otáčení na 1. řadu sedaček, bylo by to o něčem jiném a mělo svůj smysl. Také jsem si všiml že oproti vedle stojícímu Trafficu je Spaceclass o 1-2cm nižší + má výš podlahu (opět cca 1-2 cm) (pravděpodobně díky kolejnicím).
Jinak postel jde rozložit i za přítomnosti 2. řady sedaček, i když ty musejí být úplně vpředu (po směru) nebo ještě sklopené (v protisměru).
Sumárum: příplatek 80k za Escapade oproti normální 2+3+3 mi přijde celkem dost, ale asi to odpovídá cenám jinde (zde se mění obě řady sedaček). Ještě bych uvítal k ložní úpravě nějaké stínění oken, které chybí. Kolejničky jsou naopak řešeny pěkně a vedou od začátku do konce (narozdíl od C/P/T). Pozice za volantem za mě OK, Pří více odsunuté sedačce (cca 180cm postavy) se dá projít okolo řadičky dozadu. Ve dveřích bych uvítal více úložných prostor.
Citroen Spacetourer zkušenosti
Re: Citroen Spacetourer zkušenosti
V Proace mám kolejnice po celé délce.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Citroen Spacetourer zkušenosti
Ano a ne - kolejničky u Traficu začínají ihned za řidičovou sedačkou a končí se začátkem nárazníku. V C/P/T je to vždy asi 20-30 cm míň. Za normálních okolností to ničemu nevadí, ale někdy to může být problém. U Long má dokonce C/P/T kolejnice jen stejně daleko jak Medium, takže nejde zvětšit prostor na úkor kufru (u Long už bych to viděl jako značný hendikep poku je to pro přepravu osob) - Spaceclass L2 má i tady kolejnice až do úplného konce - můžou tedy sloužit i na zajištění nákladu.
Re: Citroen Spacetourer zkušenosti
Trafic je uvnitř určitě větší a pokud hledáš max. přepravní kapacitu, tak bude vhodnějším řešením.
Mě se líbila u Proace dostatečná prostornost a přitom ještě i ucházející kompaktnost, pro pohyb ve městě.
Mě se líbila u Proace dostatečná prostornost a přitom ještě i ucházející kompaktnost, pro pohyb ve městě.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Citroen Spacetourer zkušenosti
mam rv.2018, najdlhsiu verziu, manual, 2liter, tusim 110kw, ta "stredna" motorizacia. som prvy majitel, teda mam ho od nula km. to auto sa permanentne kazi a ja lutujem, ze som ho pri 5tej garancnej oprave toho isteho problemu nevratila.
chcem sa opytat, ci len moje auto je "kazove",alebo aj niekto dalsi ma neustale problem s antiemisnym systemom adblue.
ja uz si neviem rady, servisy mam obehane, nevysvetlitelna zahada. uz len doplnim, ze na jedno nastartovanie urobim min.50km,nepouzivam to ako auto "do mesta", nejazdim pod 2t otacok,auto chodi skoro prazdne.
okrem tohto sa mi pri 80t roztrhol klinovy remen (start/stop vypinam hned po nastartovani) a aktualne pri 104t sa rozpadol zotrvacnik a spojka (nic netaham, nechodim cez spojku), zotrvacnik bol hrdzavy - spojka od vyroby -VALEO.
Alebo mi proste povedzte, ze je to normalne pri takom najazde
chcem sa opytat, ci len moje auto je "kazove",alebo aj niekto dalsi ma neustale problem s antiemisnym systemom adblue.
ja uz si neviem rady, servisy mam obehane, nevysvetlitelna zahada. uz len doplnim, ze na jedno nastartovanie urobim min.50km,nepouzivam to ako auto "do mesta", nejazdim pod 2t otacok,auto chodi skoro prazdne.
okrem tohto sa mi pri 80t roztrhol klinovy remen (start/stop vypinam hned po nastartovani) a aktualne pri 104t sa rozpadol zotrvacnik a spojka (nic netaham, nechodim cez spojku), zotrvacnik bol hrdzavy - spojka od vyroby -VALEO.
Alebo mi proste povedzte, ze je to normalne pri takom najazde
Re: Citroen Spacetourer zkušenosti
Není to žádná hitparáda a docela se ty auta serou. Na FCB je několik CZ-SK skupin k těmto autům, tam se dozvíš nejvíc. Já to prodal s najetými 90tkm (Proace v automatu), ale problémy s adblue se mi vyhnuly.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Citroen Spacetourer zkušenosti
Problemy s adblue jsou klasika vsech EU6, u nekterych vic, u jinych min. Co jsem uz nekde slysel Insignia, MB C, P308,...