zde. píše:Tento výsledek nastal po cca pětivteřinovém chodu motoru na volnoběh
To je porce...Nicméně ono to v tahu dělat nemusí.Takže paradoxně nejhorší škody (propálený píst kupříkladu, pokud ten vstřikovač uchcává) hrozí nejvíce na volnoběh. Teď mám rozdělanej motor na MANu (ovšem 950 000Km). 5.válec - prasklý píst, prasklé 2pístní kroužky úplně napůl, vydřená dráha (to už není drážka) ve vložce...Důsledek špatného vstřiku.
řidičBOB píše:Ale už jsem slyšel, že někdo chtěl motoru pomoct a po koupi ojetiny do toho nalil nějaké ty čističe vstřiků/palivové soustavy a ten motor to nedal...
Je to tak. Vyjádřil se k tomu ve stejném duchu nejeden praxí protřelý servisák. "Pokud tam někdo před Vámi ty aditiva nedával..Tak je tam taky raději nedávejte"
Koupit ojetinu v naftě (150K..200K..a víc) s tím, že jako první začnu dělat proplachy paliva a kde čeho je bullshit. Je potřeba vyměnit náplně, filtry a toto opakovat dříve, než nastane servisní interval. Proplach motoru olejem před výměnou po nákupu na škodu nebude. Ovšem bez čistících ksindlů, jen nový olej. Aditiva do paliva přidávat lze, ale je třeba začít s malými dávkami při provozu na dlouhých trasách.
Obecně ale platí, co někdo 150 000Km dělal špatně, to už napravit nějakou vodičkou nejde...Respektive to aditivum to skutečně vyčistí, ale
Tím více pozor u aut, které mají třeba ještě plechovou nádrž...To je úplná morda.
Pokud je podezření, že čerpadlo může házet šponky a nemá se majitel k výměně, tak by šlo uvažovat o magnetu na palivovou trubku ještě před vstřik a jednou za čas ten bordel vytáhnout, ale...
A skutečně platí, že pokud jsou vstřikovače na odpis (všechny 4 na hranici, nebo mimo tolerance), tak čerpadlo na tom nebude lépe. Mnoho lidí má smutnou zkušenost s postupem, kdy udělali nové vstřiky, nechali staré čerpadlo, do nádrže taky nikdo nekoukal a pak koukali oni...Takže opět nové vstřiky, tentokrát už s čerpadlem, do nádrže opět nikdo nekoukal a bylo to tu znova. Jediná možná kombinace je vyndat nádrž, vyčistit, udělat čerpadlo, vstřiky. A začínat teda od bodu +/- NULA. Majitelé 2.0Tdci 96Kw by mohli vyprávět
Až doslouží obě rotačky, tak jdu do atmo benzínu. Neměl bych na tu naftu nervy. Cdti, hdi, Tdci...ne tak ještě Delphi nebo Denso...Nejsem tak bohatej, abych mohl jezdit za 6L
P.S : Ono ani u auta po 75 000Km to nemusí být OK. Na nové Transity (2,2) jsme dostali servisní interval 50 000Km a na novou Daily (3,0) 60 000Km
Kdo tomu neholduje a řídí se serviskou může po konci záruky zaplakat (a na záruku ti vstřiky stejně nikdo neudělá...špatná nafta pane víte..)