Já jsem jednoznačně pro dodávku, ale na tu ses neptal. Renault Master v Maxi verzi s motorem 2,8 (ne 2,5)- 500 000Km pro něj není žádná míra pokud o něj bylo staráno a nejsou drahé. Druhá varianta je Iveco Daily. Na jízdu to je teda harapák hroznej, do pocitu z osobního auta to má narozdíl od Transportera daleko, ale je to levnější a náhradní díly stojí úplné prd i v autorizovaném servise. Je to levnější jak na Škodovku a životnost těch aut je překvapivě vysoká i při vyloženě hnusném zacházení. Zvláště 2,8 nebo 3.0
Pokud by stačila délka :
https://auto.bazos.cz/inzerat/79576182/ ... -28-Td.php vykopat sedačky, pracovat, pracovat..v létě naházet sedačky - případně do toho i ztlouct postel a odjet dovolenou..
Z vozíků jak už padlo - potvrzuju kvalitu VAPP. Je dražší, ale kvalita (celková) je vysoká. Jezdil jsem s několika autopřepravníky (vozík) za auto a VAPP byl bezkonkurenčně nejlepší ikdyž byl nejstarší. Totální součást auta. V podstatě jsem s tím mohl jezdit jak to prase a sedělo to na cestě jak přibité. Navíc tehdy měl šroubované spoje (nevím jak to mají dnes) = když by jsi něco naboural a nešlo by to vyrovnat, koupí se jen ta poškozená část. Teď má otec vlek od firmy "Přívěsy Hradec Králové". Kdo je reálně výrobce nevím, Vypadá to fortelně (možná až moc masivní...hmotnost), ale není to ono...
Hlídat pozink (jak je to ve skutečnosti opravdu udělané) a konstrukci. Nepočítám, že si někdo koupí nový vozík za 40 000Kč+ a neřeší v jaké je to kvalitě.