Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
Auto pro masy?
Jak kde, v ČR určitě ještě ne.
Ale samozřejmě modely A a B už od luxusu trochu utíkají.
A OT, byť navazuju - pro kupce samozřejmě je důležité, kdo tím autem jezdí. Já třeba dám dost minimálně na hlas ostatních, ale prostě znám spoustu majitelů Mercedesu v ČR, kteří vlastní Mercedes (i ojetý) a jsou to debilové. Teprve nedávno si první normální známý koupil ojeté Ečko (neplatí to v cizině, znám normální lidi s Mercedesem z Německa nebo beneluxu).
Takže já si to bohužel spojím. Mercedes = vzpomenu si na nějakého blbce
Jak kde, v ČR určitě ještě ne.
Ale samozřejmě modely A a B už od luxusu trochu utíkají.
A OT, byť navazuju - pro kupce samozřejmě je důležité, kdo tím autem jezdí. Já třeba dám dost minimálně na hlas ostatních, ale prostě znám spoustu majitelů Mercedesu v ČR, kteří vlastní Mercedes (i ojetý) a jsou to debilové. Teprve nedávno si první normální známý koupil ojeté Ečko (neplatí to v cizině, znám normální lidi s Mercedesem z Německa nebo beneluxu).
Takže já si to bohužel spojím. Mercedes = vzpomenu si na nějakého blbce
Re: Mercedes - auto pro masy
treba sprinter je pro masy dodavkaru a ma ho reznik i zelinar
jezdím pod své možnosti a jsem ovce
Re: Mercedes - auto pro masy
Toto je prihodny prispevek do diskuse...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nej ... i-desitce/
Mozna chce Mercedes zazehnat hnev luzy a zcela opustit top 10 vandalizovanych aut Nakroceno ma zda se dobre, CLK uz se nedela
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nej ... i-desitce/
Mozna chce Mercedes zazehnat hnev luzy a zcela opustit top 10 vandalizovanych aut Nakroceno ma zda se dobre, CLK uz se nedela
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Mercedes - auto pro masy
Myslím, že masovost o který tu je řeč nemá nic do činění s prodeji a kdo to všechno má. Jde o charakter toho auta, technický i vytvářený marketingem. A tady už o masovost jde, u BMW je ne tom nemlich to samý.bob píše:Auto pro masy?
Jak kde, v ČR určitě ještě ne.
Ale samozřejmě modely A a B už od luxusu trochu utíkají.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
To je těžký - pokud bych si měl vybrat u Mercedesu, tak volím asi nějaké SUV nebo Rko. Cčko se mi od oka nelíbí a jízdně mne také moc nezaujalo (320CDI 4M), nové Ečko je na moje oko hezké, ale asi nejsem tou skupinou, pro kterou mi přijde, že je - lidi >50 let. CLS bych nechtěl ani za nic, jelikož s ním zkušenosti mám (CLS500) a jízdně je to pro mne naprosto mimo můj vkus. A vzádu by mi imrvére blil pes. Sko je auto pro mafiány, cikány nebo lidi, co si tím potřebují něco kompenzovat - a pro mojí potřebu zcela zbytečná investice.
U BMW bych si uměl představit jak 3er, tak snad i 5er a naopak mne zde vůbec nic neříkají jejich SUV - jenom v tom servisu v ČR bych je musel asi vyzabíjet. Já vím, existuje D nebo A, ale já ani jednu z těch krajin (národů) moc nemusím a přijde mi divné, abych s autem jezdil do servisu za hranice - tolik zbytečného času ani snad nemám.
U BMW bych si uměl představit jak 3er, tak snad i 5er a naopak mne zde vůbec nic neříkají jejich SUV - jenom v tom servisu v ČR bych je musel asi vyzabíjet. Já vím, existuje D nebo A, ale já ani jednu z těch krajin (národů) moc nemusím a přijde mi divné, abych s autem jezdil do servisu za hranice - tolik zbytečného času ani snad nemám.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
ExFun, pJanda: Ono to jde oběma směry, jednak se dříve exkluzivní výrobci (nejen aut) snaží získat co nejvíc zákazníků, ale taky víc a víc lidí v Evropě si něco podobného může dovolit.
Když člověk vezme do ruky např. nějaký německý časopis ze 60. nebo 70. let, uvědomí si ty obrovské změny ve způsoby života (které se v socialistických zemí odhrávaly trochu jinak). Tehdy ještě bylo i v záp. Německu normální, že rodiny jezdily Broukem na dovolenou pod stan nebo nanejvýš do levných hotýlků, a to buď k Baltu nebo ti lépe situovaní do Itálie nebo Francie. Vrcholem luxusu pro normální lid bylo šestiválcové auto á la Opel Kapitän, stereo a barevná televize. Jasně, existovali i lidé co si kupovali Mercedesy 450 SEL a Ferrari, ale bylo jich dramaticky méně než dnes.
Totéž i v jiných oblastech: kdo si před 30 lety mohl dovolit létat každý rok na dovolenou mimo Evropu? Kolik lidí se věnovalo finančně náročným koníčkům (třeba starým autům, koním, drahým sportům jako golf, yachting, potápění...)? To všechno se velmi zpřístupnilo a zároveň taky ztratilo exkluzivitu.
Čili kdo měl ještě třeba v 70. letech jakýkoliv Mercedes nebo BMW (kromě Isetty ), byl king. Dnes je v Německu BMW 3er i Mercedes C-Klasse prodávanější než Passat a Mondeo...
BOB: Mně náhodou docela zaujalo svezení v C i E-Klasse. E bych si nekoupil kvůli povinnému automatu, ale C-Klasse s ruční převodovkou a benzínovým motorem by pro mě byla zdatný konkurent Alfy 159 i BMW 3er, kdybych si měl vybírat nové auto v té třídě.
Když člověk vezme do ruky např. nějaký německý časopis ze 60. nebo 70. let, uvědomí si ty obrovské změny ve způsoby života (které se v socialistických zemí odhrávaly trochu jinak). Tehdy ještě bylo i v záp. Německu normální, že rodiny jezdily Broukem na dovolenou pod stan nebo nanejvýš do levných hotýlků, a to buď k Baltu nebo ti lépe situovaní do Itálie nebo Francie. Vrcholem luxusu pro normální lid bylo šestiválcové auto á la Opel Kapitän, stereo a barevná televize. Jasně, existovali i lidé co si kupovali Mercedesy 450 SEL a Ferrari, ale bylo jich dramaticky méně než dnes.
Totéž i v jiných oblastech: kdo si před 30 lety mohl dovolit létat každý rok na dovolenou mimo Evropu? Kolik lidí se věnovalo finančně náročným koníčkům (třeba starým autům, koním, drahým sportům jako golf, yachting, potápění...)? To všechno se velmi zpřístupnilo a zároveň taky ztratilo exkluzivitu.
Čili kdo měl ještě třeba v 70. letech jakýkoliv Mercedes nebo BMW (kromě Isetty ), byl king. Dnes je v Německu BMW 3er i Mercedes C-Klasse prodávanější než Passat a Mondeo...
BOB: Mně náhodou docela zaujalo svezení v C i E-Klasse. E bych si nekoupil kvůli povinnému automatu, ale C-Klasse s ruční převodovkou a benzínovým motorem by pro mě byla zdatný konkurent Alfy 159 i BMW 3er, kdybych si měl vybírat nové auto v té třídě.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mercedes - auto pro masy
beau: já jsem pohodlný člověk a proto jsem automatový... A v tom Cčku mi to nesedlo...a ani ten velký volant, jako v trambusu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Mercedes - auto pro masy
To je na Mercedesu to krásné
Btw. Mercedes v manuálu je asi stejně špatně jako BMW v xdTa
Btw. Mercedes v manuálu je asi stejně špatně jako BMW v xdTa
2.9T RWD
Re: Mercedes - auto pro masy
Až na výjímky. CLK, SLK.
Snad mam ty typy správně, prostě myslim ty malý kabria.
Snad mam ty typy správně, prostě myslim ty malý kabria.
TSs
Re: Mercedes - auto pro masy
Ani jedno není moc sportovní, takže nevidím moc důvodů k obtěžování se řazením...
2.9T RWD