Tu 190k si pujc v dsg, ma to o kvalt mene nez bitdi a nepatrne kratsi 6ku nez 7ka v bitdi = coz taky udela rozdil, hlavne na te dalnici. Jinak el budiky a ty priplatkovy komfortni sedadla jsou dobra vec.Lukasp píše:Díky za radu, budu se snažit půjčit si obě varianty a porovnat. Myslím, že 190 koní bude dostatek, ale jak už jsem psal kolegovi, těch 240 koní by mohlo přidat trochu k té "sportovnější" jízdě. Digitální budíky jsou krásná věc a přesně to stejné si myslím i ja, že po měsící nechám tachometr a otáčkoměr, avšak ten příplatek není tak hrozný, abych to oželel.honziss píše:Ani jedno z vysse uvedenych jsem neridil, ale kolega v de resil uplne stejne rozhodnuti a nakonec si koupil 190k predokolku s dsg. Nevim jestli to je hmotnosti, jizdnima odporama nebo cim, ale jeho subjektivni pocit byl ze to na dalnici ve vyssich rychlostech jede skoro stejne, akorat ze 190k za min.
Jo a ty digitalni budiky jsou prej hrozne krasny, ale po mesici to omrzi a od ty doby uz jezdi jen s tim classic nastavenim (velkej otackomer + tachometr). Nicmene ja bych je tam chtel na 100%
VW Passat bitdi vs tdi
Re: VW Passat bitdi vs tdi
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Mal som moznost jazdit nejaky cas aj BiTDI a aj 190 TDI...oboje DSG + 4MOT...
Spotreba vychadzala pri oboch medzi 7,5-8,0 pri +30 nadlimitnom rezime...cca 1000km, rovnaka trasa, rovnaky sposob jazdy, no na 190k TDI bolo potreba hlavne pri predbiehani viac slapat...
Vyhodou BiTDI je urcite 7st. DSG, ktore je omnoho lepsie naskladane ako 6st. DSG kedy medzi 2 a 3, 3 a 4 su vacsie medzery a dynamika sa tam dost straca. A ta je pri BiTDI viac nez dostatocna, ale nie hodna 240k. Samotne TDi 190k je zase len nepatrny posun oproti 150k verzii.
Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak ako pise mmira, rozdiel je medzi nimi 100kg a je ich citit nervoznejsim spravanim na nerovnostiach, akoby viac do nich narazalo a vacsou tendenciou k nedotacavosti.
Na druhu stranu BiTDI ma vacsie brzdy a zvladali toho vyrazne viacej ako na 190k a taka Certovica im nerobila najlepsie
Neco s moji zahradky...
PS: Keby som si ja mal osobne vybrat a dokazal zit s DSG (co nikdy nedokazem), tak beriem Golf Variant R
Spotreba vychadzala pri oboch medzi 7,5-8,0 pri +30 nadlimitnom rezime...cca 1000km, rovnaka trasa, rovnaky sposob jazdy, no na 190k TDI bolo potreba hlavne pri predbiehani viac slapat...
Vyhodou BiTDI je urcite 7st. DSG, ktore je omnoho lepsie naskladane ako 6st. DSG kedy medzi 2 a 3, 3 a 4 su vacsie medzery a dynamika sa tam dost straca. A ta je pri BiTDI viac nez dostatocna, ale nie hodna 240k. Samotne TDi 190k je zase len nepatrny posun oproti 150k verzii.
Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak ako pise mmira, rozdiel je medzi nimi 100kg a je ich citit nervoznejsim spravanim na nerovnostiach, akoby viac do nich narazalo a vacsou tendenciou k nedotacavosti.
Na druhu stranu BiTDI ma vacsie brzdy a zvladali toho vyrazne viacej ako na 190k a taka Certovica im nerobila najlepsie
Neco s moji zahradky...
PS: Keby som si ja mal osobne vybrat a dokazal zit s DSG (co nikdy nedokazem), tak beriem Golf Variant R
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Super, určitě počkám. Ještě ke Golfu, tročku mě štve, že letos výjde nový golf, ať už to bude facelift nebo golf nový, tak rovnou objednám nebo koupím "staré auto", i když se golf neobjevil v Ženevě, jak třeba Autobild tvrdil, tak Frankfurt to jistí. Samozřejmě golf R nebude asi hned první z modelové řady, ale během příšího roku tu bude a jak se spekuluje o verzích R420 apod. tak nevím, jestli je to správna volba kupovat popřípadě teď Rko?pavproch píše:ref Golf R: počkej až řidičBob dolyžuje
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Super, děkuji moc, něco takového sem přesně potřeboval. Ani tak nepotřebuji velké auto, proto kdybych šel do R, asi bych nevolil Variant. Pokud se rozhodnu pro limuzínu, mám asi jasno, že by to byl passat, pokud bych se vrátil k vizi hot hatche, musel bych hodně přemýšlet, co z trojice VW golf R, bmw 135i nebo focus RS vzít.Snowman000 píše:Mal som moznost jazdit nejaky cas aj BiTDI a aj 190 TDI...oboje DSG + 4MOT...
Spotreba vychadzala pri oboch medzi 7,5-8,0 pri +30 nadlimitnom rezime...cca 1000km, rovnaka trasa, rovnaky sposob jazdy, no na 190k TDI bolo potreba hlavne pri predbiehani viac slapat...
Vyhodou BiTDI je urcite 7st. DSG, ktore je omnoho lepsie naskladane ako 6st. DSG kedy medzi 2 a 3, 3 a 4 su vacsie medzery a dynamika sa tam dost straca. A ta je pri BiTDI viac nez dostatocna, ale nie hodna 240k. Samotne TDi 190k je zase len nepatrny posun oproti 150k verzii.
Co sa tyka jazdnych vlastnosti, tak ako pise mmira, rozdiel je medzi nimi 100kg a je ich citit nervoznejsim spravanim na nerovnostiach, akoby viac do nich narazalo a vacsou tendenciou k nedotacavosti.
Na druhu stranu BiTDI ma vacsie brzdy a zvladali toho vyrazne viacej ako na 190k a taka Certovica im nerobila najlepsie
Neco s moji zahradky...
PS: Keby som si ja mal osobne vybrat a dokazal zit s DSG (co nikdy nedokazem), tak beriem Golf Variant R
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Ta octa tomu docela ujela.... :-/
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Na Golf R420 bych osobne radsej nespoliehal
A z tejto trojice je to tazka volba...asi by rozhodovalo co od toho auta chcem:
AWD + AT = Golf R
RWD + MT = BMW 135i
AWD + MT = asi Focus RS - no ja bych osobne ten interier neprekusol a minimalne Golf bude urcite lepsie auto na take to normalne civilne jazdenie, prisiel mi dokonca civilizovanejsi ako obyc GTI, ktore mi prdenim do vyfuku pri kazdom ubrati dost otravovalo zivot...
A z tejto trojice je to tazka volba...asi by rozhodovalo co od toho auta chcem:
AWD + AT = Golf R
RWD + MT = BMW 135i
AWD + MT = asi Focus RS - no ja bych osobne ten interier neprekusol a minimalne Golf bude urcite lepsie auto na take to normalne civilne jazdenie, prisiel mi dokonca civilizovanejsi ako obyc GTI, ktore mi prdenim do vyfuku pri kazdom ubrati dost otravovalo zivot...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Passat bitdi vs tdi
JJ sami sme boli z toho prekvapeni (majitela Octy poznam)...z miesta mal chvilkovy naskok Passat, no akonahle sa Octa chytila na dvojku tak uz proste isla...k86 píše:Ta octa tomu docela ujela.... :-/
Na videu sa islo z 50km/h...
Este ma teraz napada...preco nezobrat rovno Passata s 2.0 TSI 280k?!!! Tento vikend ho zhodou okolnosti mat budem na vyskusanie
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Přesně takto nad tím taky přemýšlím. Pokud oželím troje zadní pneumatiky ročně, vezmu BMW nebo Focus. Golf mi příjde takovej kompromis, ač to slovo nemám moc rád. Počkám na zkušenost nějakýho vlastníka Golfa R, až mi řekne vlastní zkušenost, někoho, kdo s autem nějakou dobu žije a neměl ho 3 dny na redakční test.Snowman000 píše:Na Golf R420 bych osobne radsej nespoliehal
A z tejto trojice je to tazka volba...asi by rozhodovalo co od toho auta chcem:
AWD + AT = Golf R
RWD + MT = BMW 135i
AWD + MT = asi Focus RS - no ja bych osobne ten interier neprekusol a minimalne Golf bude urcite lepsie auto na take to normalne civilne jazdenie, prisiel mi dokonca civilizovanejsi ako obyc GTI, ktore mi prdenim do vyfuku pri kazdom ubrati dost otravovalo zivot...
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Ja si koupil jako pracovni auto hothatch misto dieslovy konfekce (passat) a muzu to s klidnym svedomim doporucit
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: VW Passat bitdi vs tdi
Ale mit na to vic penez, tak bych z vyse diskutovaneho volil asi 135i.honziss píše:Ja si koupil jako pracovni auto hothatch misto dieslovy konfekce (passat) a muzu to s klidnym svedomim doporucit
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k