HTP vs. MPI
Re: HTP vs. MPI
HTP 47kw v kombi umel 190 tacho
40kw umela necelych 180
40kw umela necelych 180
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27903
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HTP vs. MPI
si dělám jenom srandu...také jsem v tom před xlety jezdil... Jak HTP (různé výkony) i MPI
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: HTP vs. MPI
Takze radsi MPI? HTP je vic a jsou levnejsi. Vzdyt vydivam HTP i s 300000km.
Mladá pěkná blondýnka.
Re: HTP vs. MPI
HTP jsou i s 0,7Mkm jako doprovodne vozidlo, ale nevis kolikaej je tam motor a kolikata hlava
MPi asi bude jistejsi volba
MPi asi bude jistejsi volba
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: HTP vs. MPI
Jednoznačně MPI, není o čem diskutovat, především v otázce spolehlivosti
Re: HTP vs. MPI
Takze MPI, ale jemu se furt libi to HTP. Nasel ho s 90000km, to uz je jistejsi? Nebo je to furt problem?
Mladá pěkná blondýnka.
Re: HTP vs. MPI
Spíš bych to tipoval že kousky s 200 000 km už nějakou zásadnější opravu prodělaly, zatímco ten s 90 000 na ni teprve čeká Je dotyčný připraven vyměňovat olej ve zkrácených intervalech a v nejkvalitnější specifikaci pro vysokovýkonné motory, aby aspoň minimalizoval riziko problémů? Jaksi pro výběr HTP žádný racionální důvod neexistuje. Myslím že už toho bylo napsáno dost, když se mu zamlouvá HTP, ať si jej prostě koupí, někteří jedinci jsou proti jakýmkoliv argumentům imunní a je zbytečné jim něco rozmlouvat, proto bych dědovi přetlumočil do čeho se chystá a dál to nechal na něm. Diskutující osazenstvo se shodlo poměrně jednomyslně (což vypovídá mnohé samo o sobě, v diskusích se to stává málokdy). Takže tak
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: HTP vs. MPI
Souhlasím se zajdou. Já jsem taky takovy, a neposlechl na foru a vzal si nafťáka, a teď jezdím se strachem aby se něco neposralo(drahý opravy).Zajda píše:Spíš bych to tipoval že kousky s 200 000 km už nějakou zásadnější opravu prodělaly, zatímco ten s 90 000 na ni teprve čeká Je dotyčný připraven vyměňovat olej ve zkrácených intervalech a v nejkvalitnější specifikaci pro vysokovýkonné motory, aby aspoň minimalizoval riziko problémů? Jaksi pro výběr HTP žádný racionální důvod neexistuje. Myslím že už toho bylo napsáno dost, když se mu zamlouvá HTP, ať si jej prostě koupí, někteří jedinci jsou proti jakýmkoliv argumentům imunní a je zbytečné jim něco rozmlouvat, proto bych dědovi přetlumočil do čeho se chystá a dál to nechal na něm. Diskutující osazenstvo se shodlo poměrně jednomyslně (což vypovídá mnohé samo o sobě, v diskusích se to stává málokdy). Takže tak
Jinak k tématu: Raději MPI jak píšou nademnou je to osvědčený motor, zatímco HTP né. A na bazarech se dá koupit krásný MPI za cenu HTP, takže fakt néni důvod proč HTP.
Pokud ale chce HTP, nechho ať si jej koupí, ale pak ať nechodí z brekem že se mu rozpadlo.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019