Fabia III
Re: Fabia III
Rekl bych, ze pj hovori o castecnem zatizeni a "konkurence" o plnem.
S novymi 1.2 TSI EA211 se da na pul plynu skutecne bez problemu jezdit uz tesne nad volnobehem, ale na plny plyn poradne zatahnou az okolo 2000 ot.
S novymi 1.2 TSI EA211 se da na pul plynu skutecne bez problemu jezdit uz tesne nad volnobehem, ale na plny plyn poradne zatahnou az okolo 2000 ot.
Re: Fabia III
Staci takto? Btw. nikdy jsem to moc nezkoumal, kdyz pomineme naladeni, jsou vubec ty agregaty rozdilne co se tyce komponent?pavproch píše:-pj- v testu Fabie III 1.2TSI 66kW píše:Nadále se projevuje velmi solidním projevem už kousek za hranicí 1 000 ot./min a prakticky lineárním charakterem až do nějakých 5 500 otáček.Vím že to nejsou identické motory, navíc tam jsou i rozdílné převodovky - 5MT vs. 6MT - ale stejně mi to nějak neštymuje..... pár kW ( ato ještě pouze SW vybuzených) a tak výrazná změna charakteru motoru?konkurence v testu Fabie III 1.2TSI 81kW píše:Motoru také chvíli trvá, než se nadechne, a přestože podle technických údajů zabírá točivý moment 175 N.m již v 1.750 otáčkách, pocitově tomu tak není. Přibližně o 200 otáček výše totiž Fabia vyráží kupředu s nesrovnatelně větší razancí, je příjemně pružná a nechá se vytáčet zhruba do 4800 min-1.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Fabia III
kuju
no právě, obě křivky mají stejný průběh (lomí se ve stejných otáčkách, jen ta jedna je posunutá výš)... tak mi někdo vysvětlete tak diametrálně odlišné hodnocení rozsahu použitelných otáček...
no právě, obě křivky mají stejný průběh (lomí se ve stejných otáčkách, jen ta jedna je posunutá výš)... tak mi někdo vysvětlete tak diametrálně odlišné hodnocení rozsahu použitelných otáček...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fabia III
Vcera jsem novou fabii jel a musim uznat ze to auto je vazne prijemny. Nejvetsim prekvapenim pro me byl motor, jede to vazne ochotne, chova se hrozne bezprostredne, lehoucce... Vazne bych necekal ze ta mrdka muze byt tak prijemna projevem mi spis pripominala starej dobrej 2.0i 85 kW Euro -1 nez dnesni ekosracku
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Fabia III
Tak se podivej na delku te modre cary a kolik vykonu davaji oba motory na konci jejiho maxima. Do 3500 jsou na tom vicemene stejne, jenze pak se lame chleba. V rozmezi 3500-4500 ta silnejsi verze proste jeste "jede".pavproch píše:kuju
no právě, obě křivky mají stejný průběh (lomí se ve stejných otáčkách, jen ta jedna je posunutá výš)... tak mi někdo vysvětlete tak diametrálně odlišné hodnocení rozsahu použitelných otáček...
Jel jsem s obema a je to proste poznat.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Fabia III
jenomže -pj- a konkurence to popisujou přesně naopak: slabší TSI prý jede v celém rozsahu zatímco to silnější enem ve velmi úzkém pásmu otáček...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Fabia III
To ja ale nevyvracim. Ta slabsi verze ma proste uzsi spektrum (rozumne) vyuzitelnych otacek 1500-3500, kde jede konstantne, pak zatah slabne. Kdezto ta silnejsi ma dostatek Nm az do maxima 4500 rpm, takze pocitovej jede az mezi 4000-4500.
Ja na to ale nahlizel predevsim z pohledu maxima co auto poskytne pri manevrech jako predjizdeni a jine okolnosti pro nutnou akceleraci. Nehodnotim bezne jezdeni.
Ja na to ale nahlizel predevsim z pohledu maxima co auto poskytne pri manevrech jako predjizdeni a jine okolnosti pro nutnou akceleraci. Nehodnotim bezne jezdeni.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Fabia III
nonic no, abysme tady neteoretizovali, domluvím si rande a jízdu s FIII v DobeCaru a paxem písnu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.