Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
NoN1ck
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: pon 27 kvě 20:07

Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)

Příspěvek od NoN1ck »

Tak dneska jízda v Arielu Atom se svezenicko.cz. První dojem: Sakra to je nízký, dyť si v tom odřu zadek až pojedu. Druhý dojem: Hmm pedály jdou ztuha. Spojka byla krásně čitelná, až mi to překvapilo u tokovýho auta. Když jsem poprvý podřadil při úplně klidné jízdě, tak mi to tak cuklo, že jsem se musel omluvit instruktorovi. Kdo pochybuje o smyslu heel and toe apod. v normálním autě, tady to už neukecá. Stát se mi to při svižnější jízdě v zatáčce, tak letim ven. Potom následovaly asi tři okruhy po dráze na letišti. Dráha sama o sobě celkem fajn, má dvě rovinky, slalom a pár vraceček. Řadí se většinou dva, tři, na rovince čtyři. Jediná nevýhoda je, že vás důrazně upozorňují, abyste nevytáčeli motor moc vysoko. Řadit se má, když se rozsvítí první zelená dioda asi ze šesti. Tím pádem jste ochuzeni o velkou porci typického jekotu, a těžko odhadovat kolik koní z celkových 300 zůstane nevyužito. No ale stejně to jede jako prase. Měl jsem ještě jeden voucher, tak jsem se nechal svézt instruktorem no a gumy dostaly pěkně zabrat. Dohromady mě to přišlo asi na 1500, ale mně osobně to za to stojí, i když v autě nestrávíte moc dlouhou dobu.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5756
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Tenkrat poprve: ako na supersport (R8)

Příspěvek od M.Z. »

Kopl bych je do zadnice, prý nevytáčet motor vysoko x_x Měl si jim zaplatit taky jenom litr, s upozorněním, ať nemusíš platit tak vysoko...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět