kW / koňské síly

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27908
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: kW / koňské síly

Příspěvek od řidičBOB »

Vana: marketingové kecy z letáku jsou věc jedna, ale praxe věc druhá...měl jsem všechny 3 Haldexy (I, II a nyní IV) a rozdíl je mezi nima velmi znatelný. Ne jenom mezi I a II, ale také mezi II a IV - je vcelku možné, že je to vše jenom o elektronice.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: kW / koňské síly

Příspěvek od eMJe »

No pokial viem najnovsi Haldex zopina zadne kolesa pri "rizikovych" situaciach (zrychlovanie, ostra jazda) Starsie sa pripajali az po preklze prednych kolies. Takze pri jazde ustalenou rychlostou je zadok odpojeny.
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: kW / koňské síly

Příspěvek od Vana »

Mezi generacemi Haldexu jsou velke rozdily hlavne v konstrukci takze se chovaji odlisne. Elektronika je az druhorada. Ale vsechny generace maji spolecny ukol byt co nejvic odpojene, kvuli uz zminenemu nadmernemu namahani prevodu ale taky kvuli snizeni ztrat.
Uživatelský avatar
hothatchshop.cz
Autoškolák
Příspěvky: 86
Registrován: stř 09 bře 08:14
Kontaktovat uživatele:

Re: kW / koňské síly

Příspěvek od hothatchshop.cz »

Naplno odpojeny jsou jen u 1. generace. U novějšíích se už na zadní kola posílá permanentně alespon 5% točivýho momentu právě kvůli zrychlení reakcí na plný sepnutí. Viz třeba wikipedie nebo ty marketingový kecy...
E85
...alias BHudak na AR
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: kW / koňské síly

Příspěvek od Vana »

Dyť jsem psal že to je jen pár procent, takže prakticky téměř nic
Odpovědět