Jsem byl dneska řádit... první jízda v autoškole na C-klasse noty... ty vole...
volant tak přeposilovaný, že jsem nechápal, jak se s tím dá jet po dálnici, necítil jsem v něm nic, ale fakt NIC - prostě jako kdyby ten volant byl uložený na kuličkovém ložisku v palubovce a nevedla od něj ani žádná hřídel, prostě nic, jen velké plastové kolo posazené na palubovce
šest tun auto + čtyři tuny na korbě (protože v AŠ sk. C se musí jezdit s deseti tunama a C + E s patnácti, vozí se na korbě betonové pražce nebo co), ale nebylo to poznat, skákalo to po cestě jak neposedná fretka, každá díra byla extrémně cítit
rozjel jsem se, raz dva tři čtyři, přepnout přepínač na šaltrpáce do horního okruhu (celkem osmikvalt), pětka a jedeme třicet
všecko jde ztuha, divná pozice chodidel, od převodovky se ozývají rány, kulisa řazení má takovou vůli, že kdyby byl v podobném stavu osobák, tak od něho uteču jako od vraku (a to jezdíme pět let starým Volvem)
teď odpružená sedačka, což taky překvapí, když přesednete z osobáku
no prostě úžasný zážitek, těším se na další jízdu
![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW