Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Co tady tak čtu, tak cívka, zapalovací kabel... Tudy cesta nevede, obojí nahrazuje ten zapalovací modul. Ve výčtu chybí eště rozdělovač, kterej to taky nemá.
Možná stojí za pokus vzít to z jiný strany.
Nechal bych změřit kompresní tlaky.
Nechal bych vyndat vstřiky a zkontrolovat a když už jsou vyndaný tak vyčistit a seřídit, jestli je to možný. Tím že je to přímej vstřik, klidně bych věřil tomu, že bude stačit malá odchylka a k zážehu nedojde. Zase ale pokud by to auto jezdilo s vadným jedním nebo dvěma vstřiky delší dobu, nejspíš už by mělo propálenej píst.
Co si tak matně vzpomínám tak jsem slyšel že benzínovej přímej vstřik celkem trpí na zakarbonování.
Možná stojí za pokus vzít to z jiný strany.
Nechal bych změřit kompresní tlaky.
Nechal bych vyndat vstřiky a zkontrolovat a když už jsou vyndaný tak vyčistit a seřídit, jestli je to možný. Tím že je to přímej vstřik, klidně bych věřil tomu, že bude stačit malá odchylka a k zážehu nedojde. Zase ale pokud by to auto jezdilo s vadným jedním nebo dvěma vstřiky delší dobu, nejspíš už by mělo propálenej píst.
Co si tak matně vzpomínám tak jsem slyšel že benzínovej přímej vstřik celkem trpí na zakarbonování.
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Vstřiky se asi zkontrolovat vyplatí, zvlášť při tomto nájezdu, ale nevím jestli bych opravdu hledal chybu tady. Spíše, jak psal někdo nade mnou, bych se v první řadě zaměřil na snímač polohy klikové hřídele, a určitě jsou tam i snímače polohy vačkových hřídelí. No a pak mě napadá zkontrolovat alternátor a akumulátor - pokud modul nemá odkud brát, nedá zcela logicky jiskru
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Protože čím dál víc prosakuje z kuloárů přímá snaha výrobců dělat auta tak na 200-250 tis km. Pak se prostě začne sypat elektronika a nikdo to neumí dát dohromady. Do aut to prosáklo s rozšířením elektroniky a bude hůř. Ad 1 už se samého principu poruchovosti složité elektroniky a ad 2 z možnosti výrobců tímto způsobem ürychlit výměnu vozového parku. Zloději nejsou jenom ti s cihlou, čím dál častěji mají i elegantní oblekyřidičBOB píše:proč myslíš??
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
no ale auto má 315t km...tzn., že nebude asi 2 roky staré. Takže zde se ještě nebude jednat o to, cos výše popsal... Ten trend nastupuje hodně až poslední dobou a jde ruku v ruce s downsizem.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Bobe nemáš tak úplně pravdu... vzhledem k oboru podnikání se občas nachomýtnu k jednání s kvalitáře automobilek... speciálně Schade... off record sem se dozvěděl tohle: oct. I gen byla navrhována na komplexní životnost 350 tis km, oct. II gen už jen na 250
To samé se týká i např. sdílených konzernových podvozkových skupin, dříve PQ35 a fčíl MQB...
To samé se týká i např. sdílených konzernových podvozkových skupin, dříve PQ35 a fčíl MQB...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
pavproch: další věc ovšem je, že i ona přesnost výpočtu životnosti se rapidně zvyšuje, takže proto jedničková octa najela bez problému klidně 3x tolik, dvojková 2x tolik a dál se budou určitě blížit ideálnímu stavu kdy se auto rozpadne přesně po dané vzdálenosti btw. vím o peugeotu (307 nebo 407), kterého koupil někdo z francie se 150tkm na tacho, a v servise se hrdý majitel zánovního lvíčka rozplakal, když zjistil že na tom nějaký Muhamad nataxikařil asi 7kil
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
v mnichově už sou dál - rádio v 3er mi umřelo přesně měsíc po skončení prodloužené záruky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
pp: Jakou značku mělo rádio? (jasné že origo, ale nevim jaký se dávalo do 3er)..
jsem rád, že mám "starou kraksnu" a po 14ti letech odešla 1. jednotka => DSC (Bosch a jejich tehdejší dementní technologie spojů).. podvozek po 190k km původní a pořád ve skvělé kondici (na těžké 7er)
jsem rád, že mám "starou kraksnu" a po 14ti letech odešla 1. jednotka => DSC (Bosch a jejich tehdejší dementní technologie spojů).. podvozek po 190k km původní a pořád ve skvělé kondici (na těžké 7er)
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
professional (nevím ale esli to je modrobod nebo boš)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi A6 3.2 FSI - vynechání zážehu
Ad 1 má opravdu jen těch 315 tis km? Ad 2 speciálně audi bylo nabito elektronikou už před hodně lety díky Vorsprung durch Technik.řidičBOB píše:no ale auto má 315t km...tzn., že nebude asi 2 roky staré. Takže zde se ještě nebude jednat o to, cos výše popsal... Ten trend nastupuje hodně až poslední dobou a jde ruku v ruce s downsizem.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.