Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Tomas123
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22 úno 17:59

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Tomas123 »

Tak to jedině si tedy domluvím zkušební jízdu a uvidím.
Andy
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pát 27 úno 21:04

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Andy »

Tak ja budem B8 objednávať asi budúci týždeň a rozhodol som sa pre Highline 1.8 TSI DSG.

Jazdím dosť po meste a mám rád benzín.. 180 koní je taká zlatá stredná cesta z hľadiska výkonu a ceny, neni moc drahý, ale zároveň by mal byť celkom svižný.

Čo sa týka automatickej prevodovky, jazdil som zatiaľ manuály z finančných dôvodov, len pár krát som išiel na automatike, ale myslím si, že pokiaľ nie je človek finančne obmedzený, tak nevidím najmenší dôvod kupovať manuál do auta na bežné jazdenie. Automat je proste super pohodlná vec a nič mi osobne na nej nechýba. A myslím si, že patrím k ľuďom, čo si jazdu vedia užiť.

Disky si dám 17", k ním by mal stačiť štandardný podvozok bez DCC, a myslím si, že 17" sú aj vizuálne tak akurát k Passatu.
Čo sa týka vybavenia, dosť som uvažoval o ventilovaných kožených sedadlách (kožu, ale neventilovanú, mám aj na aktuálnom aute a som spokojný), ale nakoniec som sa rozhodol že zostanem pri štandardnej Alcantare s koženými okrajmi v HighLine, pretože to vyzerá veľmi dobre a je to aj príjemný materiál a za kožené sedadlá s ventiláciou by som dosť priplácal. Plne elektrické sedadlá sú taktiež asi zbytočnosť, keďže to auto budem využívať ako vodič len ja.

Taktiež si tam dám Active Info Display, pretože ma to ako človeka z IT celkom zaujalo, a chcem to tam mať už len preto, že to existuje :) Je tam síce povinnosť mať najvyššiu navigáciu, ale to akceptujem a kompromisy som sa rozhodol nájsť inde. MirrorLink som si dal tiež, aj keď podľa recenzií to zatiaľ príliš zmysel nemá.

Asistenty som si dal takmer všetky, dosť ich všade vychvaľujú, aj keď ten parking asi nebudem využívať, ale tiež ma minimálne zaujíma, ako sa to bude chovať v praxi :)

Bezkľúčový prístup som si nedal, v tom nevidím pridanú hodnotu, pretože vždy keď idem do auta, tak mám kľúče v ruke... Ale elektrické otváranie/zatváranie kufra zmysel samozrejme má..

Veľmi som uvažoval o BMW 3 F30, spravil som si jazdu, ale to auto ma nadchlo oveľa menej než Passat. Najviac mi asi vadil veľmi stiesnený priestor, hlavne som si nemal kam dať pravú nohu, proste bolo tam menej miesta, než v mojom terajšom aute, ktoré stojí tretinu. Potom som si spravil jazdu Passatom, a keď som sa neskôr vrátil do BMW, tak som sa tešil, že som to BMW nekúpil. A to nehovorím o tom, že za rovnakú cenu dostanem Passat lepšie vybavený, než to BMW.
Tomas123
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22 úno 17:59

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Tomas123 »

Tak já to asi vezmu takto, jsem to bral v HL, protože jsou tam podle mě docela důležité věci, ale přidával jsem jen levnější, u těch drahých jsem se už trochu zamýšlel, ale nakonec jsem něco vybral. Tady http://leteckaposta.cz/879592698.
Co jsem vybral:
->Připlatil jsem si tedy na tu R-Line variantu, protože má docela pěkná vylepšení:
R-line "Interiér" & "Exteriér"
R-line logo v masce chladiče
Nárazníky a rozšířené prahy v R-line designu
Potah stropu v titanově černé
Nástupní lišty vpředu a vzadu z oceli
Přední nástupní lišty s R-line logem
Multifunkční sportovní kožený volant s
hlíníkovou dekorací s R-line logem
možnost řazení pod volantem (pouze s pro vozy
s DSG)
Pedály v designu kartáčovaná ocel
Sportovní sedadla
Potahy v kůži "Nappa" s R-line logem
bočnice v kůži "Carbon Style"
prošití "šedá Kristall"
Koberečky vpředu a vzadu s prošitím "šedá
Kristall"
Dekorace přístrojové desky a dveří v hliníku "
Silver Rise"
18" hliníková kola "Monterey"
8J x 18
Pneumatiky 235/45 R18 (ContiSeal™)
barva: šedá Metallic
rozšířené zabezpečení šroubů kol
->18" kola ZDARMA
->ACC-Tempomat-co se určitě bude hodit na dlouhých cestách, hlavně na dálnicích a ty nouzové brždění pro bezpečný odstup apod. určitě taky, protože vím, že jsem takový, že někdy se začnu kochat krajinou a zapomenu se soustředit na jízdu, takže mi to určitě přijde vhod.
->Volitelný Active Info Display, ale ten jsem nebral, protože k němu musíte vzít tu drahou navigaci a platit za to kolem 50 000, to si nechám zajít chuť...
->Adaptivní regulace podvozku DCC-Je to jen u pár modelů a u mého, který jsem vybral, to je, slyším na ty režimy samou chválu, že třeba když jsou ve městě, dají si Comfort a pohodlně si jedou a jak vyjedou tak to přepnou na Sport, auto se celé zpevní, je znát, že má najednou jiné vlastnosti a už se za nima jenom kouří, takže to si nenechám ujít.
->Parkpilot kde budu mít ta zvuková upozornění na překážky a to se bude hodit, ještě jsem tam mohl hodit i tu lepší z ptačí perspektivy, ale to zas nepotřebuji a hodně se za to připlácí.
->Měl jsem možnost to vzít tedy Bez Light Assist, tak jsem toho využil. Slyšel jsem na to nepěkné ohlasy, že to ve většině případů zmatkuje.
->Lidi mi doporučovali, ať vezmu to Elektrické otevírání a zavírání víka, ale já to nepotřebuju, nenosím nikdy nic takového do kufru, abych měl plné ruce a neotevřel to rukou, ale musím uznat, že jak to vidím na ulici, tak to vypadá cool. :-)
->U mého modelu XDS, no neváhal jsem a u těch stabilizačních systémů taky ne, toto ovšem bylo už v balíku HL.
->LED světlomety jsem vzal, akorát bez pohyblivé clony, protože jak jsem říkal, dost to zmatkuje, např. ta regulace dálkových světel, tak svítíte, svítíte, jedete po dálnici, jste za živým plotem a najednou auta z protisměru na vás začnou blikat, protože počítač ty auta za živým plotem nevidí a vesele je oslňuje. Rači se spolehnu sám na sebe.
->Kontrola poklesu tlaku vzduchu v pneu-No tak to je samozřejmost, už to bylo v balíku, hodí se to a jak jsem slyšel, už je to dokonce povinné
->Lane Assist + Side Assist + Asistent
vyparkování-Bylo to sice drahé, ale jak jsem říkal, když někdy nedávám pozor, tak se mi ty funkce pro udržování vozidla v pruhu hodí.
->Multifunkční volant jsem už u takového auta prostě chtěl, navíc to už bylo myslím v paketu.
->Navigaci jsem si dal tu levnější, protože když vidím tu trasu, tak mám lepší pocit z toho, že vím kam jedu.
Paket Ambiente-Je to sice taková blbost, ale moc to nestojí tak proč ne. Je to osvětlení interiéru pro nohy a nikdy nevíte, kdy se to bude hodit.
->Ne že bych si to chtěl přivolávat, ale kdyby se něco náhodou stalo, tak ať jsem připraven, proto jsem přidal PreCrash.
->TV a Radio přijímač-TV v autě mě na 1. pohled zaujala, ale jak jsem zjistil, že obraz jen za stojícího vozidla.....tak to je k ničemu.

Snad jsem na nic nezapomněl, kdyžtak to trochu zkuste zkontrolovat a pokud to je OK, tak to tak objednám.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od oxik »

TV za jizdy se da u vetsiny aut odblokovat :)
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27917
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od řidičBOB »

Za jízdy se máš věnovat řízení a ne čumět na telku ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Tomas123
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22 úno 17:59

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Tomas123 »

No já jsem myslel, že to bude tak jak jsem to jednou viděl na obrázku, že ta TV je zabudovaná třeba v zadních sedadlech a spolujezdci se můžou dívat, ale jestli to bude fungovat jen u semaforu a po většinu jízdy to bude vyplé, tak to je vyhazování peněz. Jinak samozřejmě já bych se na to tak nedíval, spíš se dívat hlavně na silnici, už mi stačí, že někdy odvrátím zrak od vozovky ke krajině a kdybych odvracel ještě na TV, nedej bože nějaký krimi seriál alias Kobra 11, tak to by bylo teprve nadělení. :-D
Andy
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: pát 27 úno 21:04

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Andy »

Ja sa ešte neviem celkom rozhodnúť medzi 17" a 18" a medzi DCC a neDCC :)
17" mi pripadá vizuálne tak akurát, na starom aute mám 17" a je to akurát aj čo sa týka komfortu aj estetiky, ale dosť ľudí na fórach píše, že Passat by mal mať 18", pretože 17" sú príliš "balónové", tak neviem či to myslia kvôli komfortu, alebo kvôli vizuálnej stránke.. Trochu ma to prekvapilo, pretože jednak sa mi 17" zdá vizuálne v pohode a väčšina Passatov, Superbov a iných áut v tejto triede, ktoré vidieť na uliciach nemá väčšie ako 17" disky.

Okrem toho teda ešte rozmýšľam o tom DCC.. Ale vraj má zmysel až od 18". Dealeri majú vždy len základné konfigurácie bez DCC, tak nemám možnosť si to vyskúšať, myslíte, že to má zmysel aj na 17"? Čo som prešiel fóra, tak som našiel dosť protichodné názory na túto vec. Vraj okrem adaptívnych tlmičov sa pri DCC konfigurácii dajú prispôsobiť aj iné vlastnosti, tak možno by to malo zmysel objednať aj tak.

Trochu som teraz nerozhodný, pretože ak mám vyvaliť takú sumu za auto, tak by som mal rád 100% ujasnené tieto veci. :)

Vedel by mi niekto poradiť?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27917
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od řidičBOB »

DCC má smysl vždy. Projeď se B8 s a bez DCC na stejné silnici a rozdíl poznáš okamžitě. A to ne jenom v chování auta, ale také zvuková odezva od zadní nápravy, je jiná.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od mmira »

v B8 je DCC a DCC. v biTD verzi se v podstate neprojevuje, v tech lehcich uz ale smysl opravdu ma.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27917
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od řidičBOB »

v biTDI to neřešíš...tam je DCC v základu...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět