Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Normalni Navi / Mobil nema s pokovenym sklem problem, horsi je to s PDA, Tabletama ktery pouzivas jako navi.
Vyzkouseno nekolikrat
Vyzkouseno nekolikrat
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Dobrá, tak já to teda asi vezmu bez 4x4, ale ten diesel nechám, jinak se tu objevila i varianta R-Line, z té mohu taky vybrat? Jaký je mezi nimi rozdíl mezi "normální" HG verzí a mezi variantou s R? Díky.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27915
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
176kW nelze bez 4motion
R-line má nějaké dizajnové prvky venku a uvnitř. Plus je standardně snížená - tuším o 10 mm.
R-line má nějaké dizajnové prvky venku a uvnitř. Plus je standardně snížená - tuším o 10 mm.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Šak to nevadí, že to nebude 176kW, aspoň to bude levnější, to mi vůbec nevadí a myslíš, že si mám na to R-Line teda připlatit? Popř. jaká je dobrá a výhodná motorizace? Asi bych si teda představoval 2.0 TDI, jak jste mě překecali nebo mi doporučíš jinou?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27915
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
já bys si R-line nepřiplácel...
110kW je na B8 málo. 140kW je taky biTDI, ale nikde se o tom nepíše, protože marketing. Tahle motorizace se ale ještě nevyrábí, takže se s ní nedá projet.Ale podle mne to bude takový rozumný kompromis, pokud nevadí, že má pouze 6DSG. Mě by to vadilo, protože jezdím hlavně dlouhé trasy a každý kvalt navíc, se hodí. Auto, které mi při 160kmh točilo 4000ot, už jsem měl a díky...nechci.
2.0TSI 220k bude slušné náčiní - nakonec, dobře známé z O3 RS nebo Golfu GTI. DSG bohužel také pouze 6 stupňů.
Takže já bych volil, pokud bych si musel něco vybrat, 176kW verzi.
110kW je na B8 málo. 140kW je taky biTDI, ale nikde se o tom nepíše, protože marketing. Tahle motorizace se ale ještě nevyrábí, takže se s ní nedá projet.Ale podle mne to bude takový rozumný kompromis, pokud nevadí, že má pouze 6DSG. Mě by to vadilo, protože jezdím hlavně dlouhé trasy a každý kvalt navíc, se hodí. Auto, které mi při 160kmh točilo 4000ot, už jsem měl a díky...nechci.
2.0TSI 220k bude slušné náčiní - nakonec, dobře známé z O3 RS nebo Golfu GTI. DSG bohužel také pouze 6 stupňů.
Takže já bych volil, pokud bych si musel něco vybrat, 176kW verzi.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
já bych za R-line rozhodně připlatil...
dyž sem drahé konfiguroval Leguána, taxem tam exteriérový R-line paket přidal 2 minuty po dvanácté a sem za to ráth... to auto vypadá zvenku o 100% líp, bo není zvenku "social line"
dyž sem drahé konfiguroval Leguána, taxem tam exteriérový R-line paket přidal 2 minuty po dvanácté a sem za to ráth... to auto vypadá zvenku o 100% líp, bo není zvenku "social line"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Taky hlasuji za erkový paket. Pokud je pro tebe hodně důležitá spotřeba, čtyřkolce bych se určitě vyhnul a volil těch 140kw.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Jo a ještě jsem se zapomněl zeptat na tu převodovku....vidím, že se dost dá pořídit s manuálni, i s automatickou. Jaké máte tedy zkušenosti s tou automatikou? Řadit umím a slyšel jsem, že několikrát to přehazuje kvalty, ikdyž je o to nikdo neprosí a někomu se to nelíbí a já bych byl z toho asi taky na nervy, kdybych např. přijížděl ke křižovatce a při její hranicí by se mi to třeba o 1 stupeň podřadilo. Proto se chci zeptat, jaké máte s VW a jeho automatikou zkušenosti a kdybych si na ni připlatil, jestli by to bylo k dobru nebo by mě z toho klepla pepka?
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
v tomhle sem naprosto nekompromisní - dokad mám pravou ruku a levou nohu, JAKÝKOLI automat mi nesmí přes práh garáže...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27915
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
já najezdil cca milion v manuálech...pak jsem si pořídil první auto s AT a dneska bych manuál ve svém daily car nechtěl. Je to o pohodlí a příznávám, že s postupem věku jsem pohodlnější.
AT řadí velmi rychle, takže i kdyby řadila před křižovatkou, tak v okamžiku potřeby by byla schopná opět přeřadit a to v řádech pod 1s. Samozřejmě, že AT neví, že chceš předjíždět nebo dělat něco jiného - do hlavy ti nevidí. S manuálem si připravíš kvalt a jedeš. S AT je to stejné - buď si ho připravíš nebo dáš kick-down.
Asi by bylo nejlepší, kdyby ses s AT projel.
AT řadí velmi rychle, takže i kdyby řadila před křižovatkou, tak v okamžiku potřeby by byla schopná opět přeřadit a to v řádech pod 1s. Samozřejmě, že AT neví, že chceš předjíždět nebo dělat něco jiného - do hlavy ti nevidí. S manuálem si připravíš kvalt a jedeš. S AT je to stejné - buď si ho připravíš nebo dáš kick-down.
Asi by bylo nejlepší, kdyby ses s AT projel.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time