beaumont píše:4er jsem nejel, ale 3er F30 několik v různých konfiguracích ano a byl jsem nadšený. Samozřejmě RWD je lepší (zejména čitelnější a odhadnutelnější) než xDrive, ale i ten se mi zamlouval. Popravdě, nebýt problémů s beznzínovými čtyřválci N20, tak by 328i F30 nebo možná 125i F20 byla nejžhavějším kandidátem na příští stroj do garáže, a to už jsem si hodně dlouho nekoupil jiné auto než italské.řidičBOB píše:(...)
A třeba o takovém 4er si vůbec nemyslím, že má nějaký bezvadný podvozek... Na D5, kde jsem se svým Passatem dával zatáčky 200 s prstem v nose, tak ve 4er jsem se ve 160 vyloženě bál.
428i xA sem jezdil, kdesyk sem tu o tym psal...
tutaj..
Máš to už za sebou, jó, máš to už za sebou, přišlo to tak najednou... (courtesy Kabát)pavproch píše:na tohle se obzvláště těším....pavproch píše: ve čtvrtek du do cartecu, mám slíbenou jízdu v 428i (bohužel steptronic a ještě xDrive)věřím, že při zrychlování v přímce to bude asi řadit krásně, rychle a smoothly, ale co takle podřazování s meziplynama pod ostrýma brzdama a odlehčeným vnitřním zadním kolem?...If you’re insistent on a neutered BMW (aka one without a stick-shift, which is the only way you can order a 428i with xDrive), you could do a lot worse than this excellent gearbox.
Asitakle:
MOTOR
- nesouhlasím, že 2,0TSI by VW je lepší, není ani omylem (srovnávám s naším 132kw v leguánovi), 28i je kulturnější, má výrazně menší turbodíru, obecně hezčí zvuk a přímočarejší chování
- 180 foukaných kW jede pěkně, síly to má dost, asi bych měl hoodně moc práce to s 330i uštvat, ale zřejmě bych to šlo
- na volnoběh je zahřátý motor hodne pěkně utlumený, řekl bych že je slyšet míň než než moje 30i N53
- v nízkých iotáčkách (do 2000 tis) pod zátěží na můj vkus trochu moc duní (podobně jako zahřáté 30d)
- střední otáčky - zvuk neni počuť
- zvuk nad 4000 až do omezovače (7000tis) je krapet cirkulárkovitý (R6 to halt není) ale není nepříjemný, rozhodně hezčí než 2,0TS
PODVOZEK
- adaptivní podvozek na zimních 17" RFT funguje velmi, velmi dobře - v comfort je to pohodnější než můj 3er, ve sport to je srovnatelné s Z4 ve sportovním modu
- na nějaké ostřejší ježdění sem si ale netrouf, po ráno bylo přimrzlo + moje nekompatibilita s automatem, takže nevím, co to bude dělat ve vlásenkách jetých na nraně adheze
8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s mezplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama¨to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě
ŘÍZENÍ
- neshledal jsme žádného rozdílu z pocitu z řízení proti mojemu 3er (taky xD, mám ale jetě poctivé servo, co je v f30 nevím)
INTERIER
- moc pěkně provedený, avšak .... (kokpit e36 a e46 je pro mne modlou, e90 snesitelný, f30 moc avantgarda
- head-up displej je príma fičura (teda promítalo mi to jen aktuální rychlost, ale mimo střed zorného pole, což ňa sralo...)
CELKOVĚ
- 428i ve sport paketu je velmi pěkné auto
- kultivovanost R6 zmizela
- automat prostě neeeeeeee
- na kvalitní i zrychlený přesun z a do B s minimem emocí OK, ale pro zážitky by to fakt chtělo kombinaci 35i + 6MT (ještě furt je v nabídce)[/quote]