Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od pavproch »

beaumont píše:
řidičBOB píše:(...)
A třeba o takovém 4er si vůbec nemyslím, že má nějaký bezvadný podvozek... Na D5, kde jsem se svým Passatem dával zatáčky 200 s prstem v nose, tak ve 4er jsem se ve 160 vyloženě bál.
4er jsem nejel, ale 3er F30 několik v různých konfiguracích ano a byl jsem nadšený. Samozřejmě RWD je lepší (zejména čitelnější a odhadnutelnější) než xDrive, ale i ten se mi zamlouval. Popravdě, nebýt problémů s beznzínovými čtyřválci N20, tak by 328i F30 nebo možná 125i F20 byla nejžhavějším kandidátem na příští stroj do garáže, a to už jsem si hodně dlouho nekoupil jiné auto než italské.

428i xA sem jezdil, kdesyk sem tu o tym psal...

tutaj..
pavproch píše:
pavproch píše: ve čtvrtek du do cartecu, mám slíbenou jízdu v 428i (bohužel steptronic a ještě xDrive)
na tohle se obzvláště těším....
If you’re insistent on a neutered BMW (aka one without a stick-shift, which is the only way you can order a 428i with xDrive), you could do a lot worse than this excellent gearbox.
věřím, že při zrychlování v přímce to bude asi řadit krásně, rychle a smoothly, ale co takle podřazování s meziplynama pod ostrýma brzdama a odlehčeným vnitřním zadním kolem?... ;)
Máš to už za sebou, jó, máš to už za sebou, přišlo to tak najednou... (courtesy Kabát)

Asitakle:
MOTOR
- nesouhlasím, že 2,0TSI by VW je lepší, není ani omylem (srovnávám s naším 132kw v leguánovi), 28i je kulturnější, má výrazně menší turbodíru, obecně hezčí zvuk a přímočarejší chování
- 180 foukaných kW jede pěkně, síly to má dost, asi bych měl hoodně moc práce to s 330i uštvat, ale zřejmě bych to šlo
- na volnoběh je zahřátý motor hodne pěkně utlumený, řekl bych že je slyšet míň než než moje 30i N53
- v nízkých iotáčkách (do 2000 tis) pod zátěží na můj vkus trochu moc duní (podobně jako zahřáté 30d)
- střední otáčky - zvuk neni počuť
- zvuk nad 4000 až do omezovače (7000tis) je krapet cirkulárkovitý (R6 to halt není) ale není nepříjemný, rozhodně hezčí než 2,0TS

PODVOZEK
- adaptivní podvozek na zimních 17" RFT funguje velmi, velmi dobře - v comfort je to pohodnější než můj 3er, ve sport to je srovnatelné s Z4 ve sportovním modu
- na nějaké ostřejší ježdění sem si ale netrouf, po ráno bylo přimrzlo + moje nekompatibilita s automatem, takže nevím, co to bude dělat ve vlásenkách jetých na nraně adheze

8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s mezplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama¨to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě

ŘÍZENÍ
- neshledal jsme žádného rozdílu z pocitu z řízení proti mojemu 3er (taky xD, mám ale jetě poctivé servo, co je v f30 nevím)

INTERIER
- moc pěkně provedený, avšak .... (kokpit e36 a e46 je pro mne modlou, e90 snesitelný, f30 moc avantgarda
- head-up displej je príma fičura (teda promítalo mi to jen aktuální rychlost, ale mimo střed zorného pole, což ňa sralo...)

CELKOVĚ
- 428i ve sport paketu je velmi pěkné auto
- kultivovanost R6 zmizela
- automat prostě neeeeeeee
- na kvalitní i zrychlený přesun z a do B s minimem emocí OK, ale pro zážitky by to fakt chtělo kombinaci 35i + 6MT (ještě furt je v nabídce)[/quote]
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Tomas123
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22 úno 17:59

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Tomas123 »

Tak to mám zatím takto, ale jakou mám vzít velikost těch kol? http://ulozto.cz/xx48J2rR/konfigur-tor- ... gurace-pdf (Nešlo mi to vložit jako přílohu, tak jsem to dal na ulozto, bylo to moc velké. Omlouvám se.)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5762
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od M.Z. »

Pěkné čtení na večer, nějak jsem tam nezahlídl nezávislé topení, tos nechtěl?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Tomas123
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22 úno 17:59

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Tomas123 »

Jo a jinak jsem si ještě řikal, že bych si mohl pořídit ten displej mezi budíky, ale dost se to prodraží, protože musím k tomu koupit navigaci, která není zrovna levná, myslíte, že na ni má smysl si připlácet?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27936
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od řidičBOB »

Kola 18" stačí v pohodě. Větší kola = nižší profil = náchylnější na proražení, obrubníky, atd.
Digitální budíky jsou podle mne ultrahnus. Nechtěl bych to ani zadarmo.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Tomas123
Autoškolák
Příspěvky: 21
Registrován: ned 22 úno 17:59

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od Tomas123 »

Ok tak to nechám tak jak to je. Jinak s tou konfigurací souhlasíš? Už jsem tedy téměř rozhodnut, takže ho vezmu v nejbližší době. Jestli mi to potvrdíš, tak už asi nebudu nic měnit a je to vyřešené, takže ještě jednou díky za pomoc.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od pavproch »

esli můžu, tak ti trochu rozhodím rozhodnutí... :D

Upozorňuju ale předem, že sem divnej, prý....

- motor je špatně, speciálně jako EUR6 blééééééé
- převodovka je špatně
- barva interiéru je špatně
- tří ze čtyř asistenčních systémů tam nemají co dělat
- dřevo v interiéru v lidovým vozidle? tfuj!
- alarm je vyhazování peněz a prudění sousedů na sídlišti
- keyless nikdy!
- navigace, car-net a telefonní rozhraní = vyhozené peníze
- vyhřívání sedadel a volantu = zbytečnost
- ACC - k čemu je to dobré, leda tak aby řidič usnul za kniplem


Ale jak píšu, sem divnej... :p
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27936
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od řidičBOB »

Já tedy nerad automatický park asist, protože zaparkovat umím lépe než automatika.
A vzhledem k tomu, že používám i radarový detektor za čelním sklem, tak by mi u něj vadilo spojení vyhřívání a IR technologie.
A nechtěl bych auto bez nezávislého topení.
Ale to jsou jenom drobnosti...

pavproch: jsi divnej.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od pavproch »

řB: jo, sem tam moja t tež říká...

A fčíl vážně: neber si můj příspěvek výše osobně.... chtěl sem jen ilustrovat, jak je konfigurace přibližovadla záležitostí individuálního vkusu a nevkusu a je velmi nereálné očekávat, že ti ji tu někdo ze 100% schválí (a pochválí).... musíš si to prostě udělat podle sebe.... a pak si maximálně nafackovat, žes to udělal blbě.... samozřejmě na některé technické fičury a antifičury může být generální konsenzus "brát všema deseti" nebo "ani omylem"...tožtak no...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27936
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.

Příspěvek od řidičBOB »

Ad dřevo: to je opravdu věc vkusu. Zase nehází prasátka do zrcátek, jako třeba hliník.
Asistenty lze vypnout, ale pokud je třeba člověk unavený, tak přijdou vhod.
EURO6 - bohužel, taková je doba. Taky na tebe jednou dojde :-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět