Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27911
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Mám vcelku slušnou zpětnou vazbu ze servisu, kde se servisovaly letištní B6tky - různé motory, převodovky...Nejednalo se o zrovna malý vzorek vozidel.
Nemám ale povědomí o tom, že by se zde vyskytovala nějaká vysoká poruchovost čehokoliv. Auta normálně dojezdila nebo byla předčasně, z důvodu požadavku Superbů, vrácena a prodána přes bazar.
Nemám ale povědomí o tom, že by se zde vyskytovala nějaká vysoká poruchovost čehokoliv. Auta normálně dojezdila nebo byla předčasně, z důvodu požadavku Superbů, vrácena a prodána přes bazar.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
4er jsem nejel, ale 3er F30 několik v různých konfiguracích ano a byl jsem nadšený. Samozřejmě RWD je lepší (zejména čitelnější a odhadnutelnější) než xDrive, ale i ten se mi zamlouval. Popravdě, nebýt problémů s beznzínovými čtyřválci N20, tak by 328i F30 nebo možná 125i F20 byla nejžhavějším kandidátem na příští stroj do garáže, a to už jsem si hodně dlouho nekoupil jiné auto než italské.řidičBOB píše:(...)
A třeba o takovém 4er si vůbec nemyslím, že má nějaký bezvadný podvozek... Na D5, kde jsem se svým Passatem dával zatáčky 200 s prstem v nose, tak ve 4er jsem se ve 160 vyloženě bál.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
To jsem rád, že máš kladné zkušenosti, za DCC si určitě připlatím, už ho budu mít v HL, bohužel na BMW V6 8AT ale nejsou peníze.řidičBOB píše:Mám projeto jak Comfort line 150k, tak High line s 240k. Pravdivě je potřeba si přiznat, že CL bez DCC není úplně šálek mého čaje a občas se od zadní nápravy ozve né úplně zdravý zvuk - alespoň ne pro tuhle třídu auta. Ale DCC je lék na vše. Ve všech vozech VW, které jsem doposud řídil (a nebylo jich málo!) a byly vybavené DCC, tento systém fugoval bezvadně. Dokonce i GolfR na 19" kolech byl v módu Comfort docela pohodlný "kočár". Naproti tomu na Sportu skvěle seděl a podvozek excelentně reagoval na povely od volantu. Ve stejném duchu funguje opravdu skvěle v B6, Tiguanu, Sharanu, Golfu....a i v novém B8.
Nakonec, ve smém minulém VW jsem strávil na 19" s DCC přes 240t km a musím říct, že jsem byl mile překvapen, jak dobře se s tím to auto popasovalo. Kolega má na CCčku přes 300t km a DSG, turbo, vstřiky a dokonce i DCC tlumiče - vše původní.
8AT v BMW je skvělá převodovka...stejně, jako v Touaregu nebo v některých modelech Audi. 8 je víc než 7 - to je jasná. Ale zase 7 je víc než 6. Takže 7DSG a 176kW není špatná volba. Ten motor jede vážně skvěle, i když V6 je V6.
Beau: ano, v B8 jsem už nějaký km najel. Zde na fóru není tajemstvím, že k VW mám velmi blízko, co se týká dostupnosti prakticky jakéhokoliv modelu.
Samozřejmě, že rozdíl v podvozku pramení z koncepce - RWD vs. FWD. Ale xDrive vs. Haldex - zde rozdíl opravdu nevidím vůbec. Dokonce bych se přikláněl, že ten Haldex4 fungoval lépe než xDrive, protože jakékoliv BMW mi s tím přišlo hrozně těžkopádné...a to i 35i nebo 35d.
A třeba o takovém 4er si vůbec nemyslím, že má nějaký bezvadný podvozek... Na D5, kde jsem se svým Passatem dával zatáčky 200 s prstem v nose, tak ve 4er jsem se ve 160 vyloženě bál.
Tak to risknu a snad to bude OK.beaumont píše:řidičBOB: OK, díky za info.
Tomas123: Třeba budeš mít kliku... Já před lety pro VW resp. pro jednoho dealera nějaký čas pracoval a už tehdy mě to přesvědčilo, že svoje peníze za auto téhle značky nikdy v životě nedám. A následujcí práce v té firmě s flotilou B6 mě v tom jen utvrdila.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27911
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
beau: BMW jsem zvažoval a jelikož i tam mám dvěře docela otevřené, tak možnosti zkoušet jsem měl. A popravdě jsem nepřišel na to, proč si to pořídit - pro mne jedině pohon všech kol, s ohledem na to, že cestuji prakticky za jakýchkoliv podmínek, když je to nutné. 28i byla snad ta nejhorší motorizace, kterou jsem měl možnost zkusit - projev letargický, zvuk vzteklého šiciho stroje, cenovka sebevědomá. Při mé vzpomínece na starý 28i R6, jsem i slzu zatlačil.
...a to jsem měl 428i v takové poloholotě, za kterou chtělo BMW (dle ceníku) 1648000,- To je opravdu pornografie - ve srovnání s B8 a jeho 2.0TSI v HL + extras --> tam se ani k 1.5 nepřiblížíš.
Tomas: jasná. Já měl rozpočet na nové auto postavený o milion výš (původně tedy ne, ale nějak jsem ho po započetí výběru, navýšil), takže jsem měl trochu lepší manévrovací prostor. Ale kdybych byl ve tvé situaci, ani minutu bych neváhal. Vysral bych se na nějakou prémiovost a vzal B8 176kW + extras. Fakt bez váhání.
...a to jsem měl 428i v takové poloholotě, za kterou chtělo BMW (dle ceníku) 1648000,- To je opravdu pornografie - ve srovnání s B8 a jeho 2.0TSI v HL + extras --> tam se ani k 1.5 nepřiblížíš.
Tomas: jasná. Já měl rozpočet na nové auto postavený o milion výš (původně tedy ne, ale nějak jsem ho po započetí výběru, navýšil), takže jsem měl trochu lepší manévrovací prostor. Ale kdybych byl ve tvé situaci, ani minutu bych neváhal. Vysral bych se na nějakou prémiovost a vzal B8 176kW + extras. Fakt bez váhání.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Tomas123: Mně to naopak vůbec smysl nedává, jít s takovýmhle pěkným rozpočtem do tuctového, nevyzkoušeného a z mého pohledu i nehezkého auta, ale i tak přeji ať dobře slouží.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27911
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
je to jednoduché: silné, prostorné, max. vybavené auto (sice neprémiová tuctovka) vs. motoricky a výbavově okleštěná prémiovka.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
A to já bych nejraději obojí naráz: krásné, netuctové a přitom skvěle jezdící a plně vybavené auto:
RWD:
http://ww3.autoscout24.de/classified/26 ... asrc=fa|as
AWD automat:
http://ww3.autoscout24.de/classified/22 ... asrc=fa|as
Ale to už jsme off-topic, chápu, že tohle pro tazatele nedává moc smysl.
RWD:
http://ww3.autoscout24.de/classified/26 ... asrc=fa|as
AWD automat:
http://ww3.autoscout24.de/classified/22 ... asrc=fa|as
Ale to už jsme off-topic, chápu, že tohle pro tazatele nedává moc smysl.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Tak já u něho tedy zůstanu u té motorizace 2.0Bi-TDI 176kW. Ten design není až tak moc "fešácký", to uznávám, protože přední maska chladiče je pojatá tak divně ze široka, vlastně je tam jen široký chladič, zasahující do boků se světlomety, ale ta zadní strana, ta se mi tedy líbí o dost víc. Tak ale aspoň máte pocit prostornosti, ale ne jenom teoreticky, ale taky prakticky.
//edit: Ještě bych se chtěl zeptat na doporučení kol, budou mi stačit ty 18"? Jak to nakonfiguruji, tak bych hodil ještě odkaz na zkontrolování.
//edit: Ještě bych se chtěl zeptat na doporučení kol, budou mi stačit ty 18"? Jak to nakonfiguruji, tak bych hodil ještě odkaz na zkontrolování.
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
Já bych řekl, že ten Pašík bude fungovat pro daný účel skvěle.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Výběr nové automobilu do podnikání i jako rodinný vůz.
souhlas, ja tu chybu udelal (F31) a po ani ne dvou letech se toho chci co nejrychleji zbavit. Nechapu co na 3er nekdo vidi, neco jineho je ji kratce povodit a neco jineho je s tim autem dlouhodobe zit - malo mista, materialy (plasty, sedacky) jak z Ciny.řidičBOB píše:je to jednoduché: silné, prostorné, max. vybavené auto (sice neprémiová tuctovka) vs. motoricky a výbavově okleštěná prémiovka.