Děkuji za odpovědi.
Shr3k píše:Tomas123: Já jsem byl do dnešních dob dieselový, ale vidím, že dál to prostě s těmi emisemi nepůjde - nehodlám furt jen regenerovat, platit za zbytečně spálenou naftu, za AdBlue, za olej... A pokud bych si běl vybrat nejlepší benzínový čtyřválec s turbem, co se aktuálně vyrábí, tak bych určitě volil 2.0 TSI 162kW a více s mokrou 6kvaltovou DSG. Sám budu Passat kombi nebo Superb kombi za tři roky zvažovat (trochu mě jen odrazuje ten enormní zájem zlodějů).
No s tím, že diesel je více nákladový, jsem se smířil, ale četl jsem v BOSH, že při hodně najetých km na dlouhé vzdálenosti a pro těžké auta, se vyplatí diesel, navíc se za něj na těchto autech moc nepřiplácí, sice s těmi "těžkými" auty měli zřejmě na mysli spíš MPV apod., ale podle zbytku se pro mě jeví i tak jako lepší volba diesel.
x2005 píše:Za 1,25 koupíš buď hodně oholenou "prémii" nebo pěkně vybavený passat B8 (nový superb 3 až bude).
Pokud se ti nepříčí dát takový peníze za "obyčejný" passat, tak do něj skoč. Když netrváš na naftě, tak 2.0TSI + okna pohlcující hluk + DDC + lepší LEDky + DSG bude krásný svezení.
Na nové céčko mě přemlouvali doma. Pracoviště řidiče je pěkné, ale vzadu hodně stísněný, kufr malý. Za 1,5 mega co bude stát nějaká použitelná verze Céčka to podle mě není.
No "oholených prémií" bych se chtěl právě vyhnout obloukem, rači "obyčejný" dopravní prostředek v plné výbavě než osekanou "prémii". Asi to někde vyznělo, že netrvám na naftě, takže to je pravý opak, na naftě spíš trvám, důvody viz. tento příspěvek 1. odpověď na citaci. Na čem netrvám je to 4x4, pokud se nevyplatí nebo cokoliv, tak do ní nejdu, proto bych poprosil vyjádření k této variantě. S vyjádřením k Mercedesu mám stejný názor.
řidičBOB píše:Měl jsem možnost zkusit 3er, Cčko i B8 a prostorově jednoznačně vede B8. Do vyšší třídy Ti chybí peníze, aby to nebyl jenom hloupý kompromis mezi cenou a výbavou. Popravdě jsem to nedávno řešil a rozumná motorizace a výbava v 5er, E nebo A6 je nad 2mio jen tak to hvízdne.
Takže za mne B8, ať již 2.0biTDI, které jede výborně nebo 2.0TSI, což by byla volba znalce
Toto beru jako hlavní důvod nejít tedy do té prémiovky.
S tím prostorem jsem rád, že to vidíš stejně jako ostatní, a že nejsou zas 2 tábory jako u jiných věcí a každý neřekne něco jiného a potom vyber si, komu budeš věřit. 2 miliony se mi zatím dávat nechce, peníze zatím netisknu a nějaký kompromis určitě nechci jen kvůli prémiovce. To E už mi tady někdo doporučoval, ale to by asi musela být nějaká nejlevnější verze a to fakt nechci, to rači to céčko, ale to jsem se rozhodl, že ne už jen kvůli tomu prostoru. S tou A6 to bude podobně, uvažoval jsem spíš o té Audi A4, co jsem si zařadil do hledáčku a napsal mezi konkurenty výše, ale zapomněl jsem napsat své poznatky. Viděl jsem, že ta Audi je trochu s těma cenama skromnější, než Mercedes nebo dokonce BMW, ale nikdy jsem do té značky nebyl fanda a dělal si z ní srandu se sloganem: "4 kroužky pro teploušky" (bez urážky pokud tu značku někdo má
), takže jsem si o ní ani nic nenašel a ani nepřečetl, protože kdybych si ji koupil, tak by se asi někdo popadal za břicho. Dělat si z ní srandu a pak si ji koupit. Takže to vypadá podle Tebe na 2.0 Bi-TDI.