Auto kolem 100000kc
Auto kolem 100000kc
Dobry den.Chtel bych vas poprosit o radu jaky auto koupit kolem 100000kc.??jsme rodina s dvouletym synem ktera jezdi prevazne po meste tydne cca 70km(2x mesicne delsi cesta cca 200km).
Predstava je spolehlivy vuz s dobrou spotrebou a finance prijatelnym servisem a jestli benzin nebo nafta?
Koukal jsem na -nissan quashai 1.6i
-Ford focus c-max 1.6i
-Volkswagen golf 1.4
-oktavie II 1.9tdi(1.6)
Diky za kazdou radu
Predstava je spolehlivy vuz s dobrou spotrebou a finance prijatelnym servisem a jestli benzin nebo nafta?
Koukal jsem na -nissan quashai 1.6i
-Ford focus c-max 1.6i
-Volkswagen golf 1.4
-oktavie II 1.9tdi(1.6)
Diky za kazdou radu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto kolem 100000kc
Nafta v tomto případě moc smysl nemá. TSi nebrat, protože to bude s řetězovým rozvodem
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto kolem 100000kc
Dá se pořídít O1 1,8T ve slušném stavu, ze začátku výroby 1998- cca 2000 výborná antikorozní úprava, motor pokud dostal svoje (podle servisních rozpisů) a bylo s ním slušně zacházeno chodí velmi dobře. Při rozumné jízdě chodí do 8 l/100 km. Obrovský kufr. V podstatě bez poruch jen spotřebák podléhající opotřebení (nějaké kosti na podvozku, kotouče, destičky, jednou měněny tlumiče, spojka). Vlastní zkušenost, mám ji jako pracovní auto a má najeto skoro 260 000 km.
Viz. http://www.sportovnivozy.cz
Viz. http://www.sportovnivozy.cz
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Auto kolem 100000kc
se obávám, že člověku, který se ptá po 1.4 nebo 1.6 nemá cenu nutit 1.8T
Pravda vyděsí
Re: Auto kolem 100000kc
Nenutím, navíc 1,8 není povinným o mnoho výš. Výkon se neztratí ...
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Auto kolem 100000kc
Dekuji za kazdou radu a jestli to je 1.8 vubec nevadi naopak moc dekuju.Beru kazdy nazor a kazdou radu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto kolem 100000kc
Hlavně 1.8T je ještě poctivý motor, který je relativně bezproblémový.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Auto kolem 100000kc
mno.... já ho měl v Oct., I 4x4, najel sem s tím přes 100tis km, z toho mi asi 80tis km něco svítilo na palubovce... je fakt, že to ale jelo (a ne v nouzáku) a dycky sem dojel...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Auto kolem 100000kc
Já mám opačnou zkušenost - odešla jedna zapalovací cívka a jeden zapalovací modul. Jinak jsem kontrolku poruchy motoru za 260 000 km neviděl.pavproch píše:mno.... já ho měl v Oct., I 4x4, najel sem s tím přes 100tis km, z toho mi asi 80tis km něco svítilo na palubovce... je fakt, že to ale jelo (a ne v nouzáku) a dycky sem dojel...
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Auto kolem 100000kc
Na cívky byla svolávačka, ty jsem vymenil snad vsechny postupne ve dvou 1.8T co jsem jezdil. Na tehdejsi dobu to byl fajn motor, dnes uz bude hlavne problem sehnat nejaky v dobrem stavu (vcetne auta).