Samosvorné diferenciály pro BMW
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Ano, olej + lamely. Zavisi od stylu jazdenia a nastavenia LSD. Pri aute na kazdy den bez okruhov to moze byt kludne kazdych 50tisic a lamely aj po 200tis.
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Jj naopak by ty diffy dávali větší smysl. U lameláku jde o svornost a použití. Je to tušim zmíněný tady ve vlákně, že nově zavedený LSD v rámci BMW Performance je lamelovej Drexler s 25% kvůli životnosti.
RWD
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
kolik by si clovek s diferaky a samosvory usetril prace, kdyz by rovnou zavadil o ctyri krouzky pro teplousky...
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
nj, to bys tady ale byl společensky znemožněn
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Tak často nejde jen o trakci, ale hlavně o celkové chování auta, který je po instalaci špéry daleko zábavnější a řiditelnější (no ale samo doma je hlavní argument super trakce v zimě a na mokru a společenská prestiž, kterou lsd přináší už je jen další benefit ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
co by si s olympiadou pomohl? ona některá má lsd vzadu? (no flame, normální dotaz)
Pravda vyděsí
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
Nevím jak je to u současných, ale dříve mívaly některé modely LSD uprostřed i vzadu
Re: Samosvorné diferenciály pro BMW
v sérii je u quattra mezinápravový a u některých modelů/motorizací lze připlatit za "quattro® se sportovním diferenciálem" coz je LSD vzadu