kupé do 400.000,-
kupé do 400.000,-
čau peklo zamrzlo a bramborák se vrátil...
chci se trochu povozit, zároveň to bude mé jediné auto (krom dodávky), budu s tím jezdit denně nějaký šolichy a chci se občas trochu project. zároveň to musí mít kufr, do kterého dám lezeckej bágl, láno, a třeba dva spacáky.
nouzová možnost ject ve čtyřech by byla fajn, ale nějak na tom netrvám.
zatím se mi tak nějak pozdává:
Z4coupe (výběr na prd)
Audi TT (2.0 TSI)
VW scirocco (2.0 TSI) je to jízdně nějak horší než to TTčko?
nissan 350-370z
BMW 3er coupe (325-330i)
golf GTI (nemám páru, kterej za něco stojí)
130i nenecházím
no taky to má být hezké z venku i uvnitř. S něčím z toho jsem se projel, ale vše daleko od sebe a většinou jen kousek takže nějaké velké zkušenosti se nekonají.
náhon předek nebo zadek je mi plus mínus jedno... teda raděj bych RWD, ale čert to vem.
ouplnej žebřiňák by to taky být neměl. párkrát do roka jedu třeba do Itálie nebo Slovinska si zalézt.
chci se trochu povozit, zároveň to bude mé jediné auto (krom dodávky), budu s tím jezdit denně nějaký šolichy a chci se občas trochu project. zároveň to musí mít kufr, do kterého dám lezeckej bágl, láno, a třeba dva spacáky.
nouzová možnost ject ve čtyřech by byla fajn, ale nějak na tom netrvám.
zatím se mi tak nějak pozdává:
Z4coupe (výběr na prd)
Audi TT (2.0 TSI)
VW scirocco (2.0 TSI) je to jízdně nějak horší než to TTčko?
nissan 350-370z
BMW 3er coupe (325-330i)
golf GTI (nemám páru, kterej za něco stojí)
130i nenecházím
no taky to má být hezké z venku i uvnitř. S něčím z toho jsem se projel, ale vše daleko od sebe a většinou jen kousek takže nějaké velké zkušenosti se nekonají.
náhon předek nebo zadek je mi plus mínus jedno... teda raděj bych RWD, ale čert to vem.
ouplnej žebřiňák by to taky být neměl. párkrát do roka jedu třeba do Itálie nebo Slovinska si zalézt.
Slow and serious
Re: kupé do 400.000,-
Buď rád, že enem skalky.... dybys jezdil do hor, potřebuješ kombajn, to vím, to provozuju....
a fčíl k themě: páč to na skalkách taky znám, imho bych volil něco (vzhledově) tuctového až odporně obyčejného.... kolikrát sa totiž auto nechává v lese/u cesty/na poli/v kempu atd (namátkou Petrohrad, Rabštejn, Skalák...) a to často i přes noc bez dozoru... proto na bližší destinace jezdím pindicou a dál se nechám vozit spolulezcem Peťou (resp. jeho shnilým měžanem)
a fčíl k themě: páč to na skalkách taky znám, imho bych volil něco (vzhledově) tuctového až odporně obyčejného.... kolikrát sa totiž auto nechává v lese/u cesty/na poli/v kempu atd (namátkou Petrohrad, Rabštejn, Skalák...) a to často i přes noc bez dozoru... proto na bližší destinace jezdím pindicou a dál se nechám vozit spolulezcem Peťou (resp. jeho shnilým měžanem)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: kupé do 400.000,-
mno moje skalkařina je Kras... čiže normální parkoviště a když někam dál tak se stejnak vezme multivan. Tedy klidně můžeme zůstat u něčeho výraznějšího
Slow and serious
Re: kupé do 400.000,-
Tak to teda stotříca. (A tím nemyslím Škoda 130 garde)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: kupé do 400.000,-
neprodává někdo něco? vím, že se tam od nějakýho roku dojebal posilovač, někdy beztak motor... tipy vítany trochu jsem favorizoval šíro ale nikdy jsem v tom nejel
TT má známý 1.8 TFSI a docela mě to bavilo.
TT má známý 1.8 TFSI a docela mě to bavilo.
Slow and serious
Re: kupé do 400.000,-
nedávno jsme kámošovi z reichu přivezli e92 325i, euro slo od te doby jeste o neco nahoru ale kolem 4kil si lze uz vybirat
podmínka byla kůže aby to nebylo vevnitř model sociál a nakonec byla i navi atd. dvasedmicka 125tkm, primo od Němce kousek za hranicemi. dal sem tomu napít Zbraslav - Břežany a bavil jsem se víc než s 428iX a navíc to coupé pořád vypadá dobře
podmínka byla kůže aby to nebylo vevnitř model sociál a nakonec byla i navi atd. dvasedmicka 125tkm, primo od Němce kousek za hranicemi. dal sem tomu napít Zbraslav - Břežany a bavil jsem se víc než s 428iX a navíc to coupé pořád vypadá dobře
Re: kupé do 400.000,-
TT 2.0TFSI je v rodině a i když jsem to neřídil, tak chováním a celkovým pojetím je to hodně slušně postavený auto. Malý, široký, lehký, nízký těžiště a dobře rozložená hmotnost (zadní kastle z oceli + baterie vzadu) + slušně poskládaná převodovka. Navíc se to nechá jednoduše přifouknout na 240 koníků a pak už je to vážně rychlý. Jako výkoný fwd tomu samo chybí lsd, ale co je dneska ideální...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: kupé do 400.000,-
ono musis brat v potaz i to, ze ne vsichni se stehuji, kdyz jeodu na hory, nebo s rodinou na vylet, nebo na kolo. Ono to jde v pohode i se sedanem a kupe. A pokud clovek netrpi pocitem, ze ty nase sunky nekoho zajimaji, tak to necha klidne zaparkovane uprostred romskeho gheta a prijde a nic se nestane. Ale tak samo, kadzdy to ma jinak.pavproch píše:Buď rád, že enem skalky.... dybys jezdil do hor, potřebuješ kombajn, to vím, to provozuju....
a fčíl k themě: páč to na skalkách taky znám, imho bych volil něco (vzhledově) tuctového až odporně obyčejného.... kolikrát sa totiž auto nechává v lese/u cesty/na poli/v kempu atd (namátkou Petrohrad, Rabštejn, Skalák...) a to často i přes noc bez dozoru... proto na bližší destinace jezdím pindicou a dál se nechám vozit spolulezcem Peťou (resp. jeho shnilým měžanem)
A nyni k veci za 400 vyber v ramci pozadavku, by to melo byt tedy i trochu prakticke. Protoze by to melo i neco odvest a to proste takove ty pidi kupe moc nedaji (Z, nissan). Asi bych bral to BMW 3er v kupe, to auto umi zabavit a pritom je i docela prakticke. Kolo tam clovek da, lyze a vybavu taky, provozne na pohodu a vyber motorizaci pomerne slusny.
Re: kupé do 400.000,-
Z4 coupe vůbec nemá malej kufr, jak by člověk čekal. A je to klasika. Navíc z těch aut na seznamu bude asi nejvíc držet cenu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: kupé do 400.000,-
E92 3er mi uz pride osobne zbytocne velky kus auta a Z4 az moc kompromisne...takze z tych moznost by to bola 130i (pre LCI) alebo aby to malo v sebe trochu inakosti tak 135i coupe
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...