xDrive a "zkrácení" diffu ???

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od ctrl_j »

Jako ja vim, ze kazdemu vyhovuje neco jineho, ale ty chces kratit diferaky kvuli zlepseni dynamiky a pritom turbo diky presunu adekvatni porce Nm smerem do nizsich otacek presne tohle zaridi.
(A ted to sliznu kvuli opozdene reakci na plyn atd.)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

nebudu tě peskovat... mně právě krajně nevyhovuje ta nelinearita turbomotorů, dole hodně, nahoře nic.... asi sem divnej
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od doriftonigga »

pavproch píše:nebudu tě peskovat... mně právě krajně nevyhovuje ta nelinearita turbomotorů, dole hodně, nahoře nic.... asi sem divnej
N55 začíná uvadat tak po pěti a půl tisících... Já vím, není to atmosféra (strašně rád bych si jednu bavorskou vyzkoušel, ještě jsem nikdy neměl tu čest), ale ten motor je fakt příjemnej. A má pěkný zvuk, teda minimálně v jedničce. Ani bych to od turba nečekal (bez ASD).

Nejel jsi F80 náhodou?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

pravá zábava s N52 a N53 začíná tam kde N55 už umřelo (tj právě nad těch 5.5tis toček)

jel sem f32 (428ixAT - kdesyk sem to tu psal a eeee) a zcela nedávno bondovou ///M3 f80 (jako motoricky je to overwhelming, na mně už ale krapet overkill....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od jarka »

Bych to tak strašně špatně neviděl s těma foukátkama, vždyť díky foukání je motor zas relativně jednoduše tvárný a pokud se chce, tak by se určitě našel někdo, kdo by ho uměl poladit (podladit) tak, aby měl atmo-charakter s gradací ve vysokých otáčkách. Taky to asi nebude za babku, ale nevidím důvod proč by to nešlo, když se bude chtít.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od mmira »

PP: srovnavat reakce motoru v x28 a x35 moc nelze. tu 335 si opravdu zkus, mozna zjistis, ze ma reakci na plyn lepsi nez tva N53. ostatne... M3 se ti libila, ne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od goes »

pavproch píše:pravá zábava s N52 a N53 začíná tam kde N55 už umřelo (tj právě nad těch 5.5tis toček)

jel sem f32 (428ixAT - kdesyk sem to tu psal a eeee) a zcela nedávno bondovou ///M3 f80 (jako motoricky je to overwhelming, na mně už ale krapet overkill....)
a proc tak trvat na tom, aby motor jel dobre 4-8tis. a ne 2-6 tis. porad je to +- stejne spektrum, akorat postaveno nize. Co tim ziskas navic, krom zvuku. Dynamice je to jedno.
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od Vana »

Kdyby se to vzalo do důsledku tak rozsah 2-6 tisíc je výrazně větší než 4-8 tis.
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od goes »

Samozrejme, pokud to budes brat jako moznost zrychleni na dany stupen, tak te zajia pomer hornich a spodnich a nasobek, ktery ti rekne kolikrat zvysi rychlost to uato na dany kvalt.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od d1.8t »

Jsem pro zkrácení. Když z toho jde udělat lepší auto a PP je ochoten to zaplatit a kromě pozitiv nést i negativa, není co řešit.

I když si taky myslim, že 335i neni, co se ovladatelnosti motoru týká, vůbec marná. S Pperformance package a Akrapovičema se mi to vlastně dost líbí. :-?
RWD
Odpovědět