xDrive a "zkrácení" diffu ???
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
aneb. Jak nekoupit mko, bo je moc rychle a pak postupne z mko vyrabet
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
pavproch: I když už jsem dost velký pošahanec co se týká zkracování, tak jsem taky za se na to u potahu vyprdnout. Ale jinak se nechá jednoduše zmenšit pneu (vyměň krutopřísný R18 za nějaký R17 a zachovej stejnej profil a dosáhneš taky slušnýho zkrácení).
dallen: Aby M-ko opravdu jelo, tak ti taky nezbyde nic jinýho než zkracovat - takže je to problém napříč všemi modely .
dallen: Aby M-ko opravdu jelo, tak ti taky nezbyde nic jinýho než zkracovat - takže je to problém napříč všemi modely .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
No to kdoví, za rok dva to může být jinak, a šahat do zásadního složitého celku jako je xdrive... je to holt riziko.pavproch píše:
To já ráth: "Jen malý člověk si dává malé cíle" a "Rád se stávám Zimmermannovým průkopníkem slepých uliček" ...
No to já taky akorát takové pokusy dělám na autě kde to má nějaký smysl, a tudíž na silnici nemůže, jen na závodní dráhu Nějaké pravidla o provozu na silničních komunikacích by mě zbytečně omezovaly
Furt levnější než (z donucení) kupovat nové, výkonnější auto... a navíc ještě s větrníkem...
Taky se může stát že s tím po zkrácení ujedeš pár tisíc a zjistíš žes to auto vlastně zkurvil Protože bude naráz hlučnější, víc to požere apod.
A nakonec, kde se to zastaví? Příště dáš sekvenci, pak podvozek na unibaly, vyhodíš zadní sedačky atd. U auta na denní ježdění je to bohužel vždy o kompromisech, proto jsem je dávno vzdal a jezdím TDIčkem, protože je to prostě levnější a co ušetřím, s radostí sežere závodnička
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Takže předběžné info od ///motorsport: ano, umí zkrátit i xDrive, přesně jaxme se bavili - musí se udělat oba diffy a to tak že přesně stejně... zřejmě jediná alternativa je 15%...
Čili mám zkladní odpovědi na to jak a zdali to vůbec jde....
Fčíl počkám na vlastní (opakované a dlouhodobější) dojmy z m4Zlika .... čili zřejmě napodzim se rozhodnu, esli bude Zimmermann nebo ne....
@racer et jarka: samozřejmě Vaše argumenty beru, ale.... můj odpor k větrníku je prostě fakt.... nepatrně větší hlučnost od vyšších otáček motoru (neska 3er při dálničním limitu -135tacho - točí asi 3100, po 15% zkrácení to bude do 3600 toček - což je vzhledem k omezovači v 7000 nulanulaprd posun), esli fčíl se nejsem schopen přinutit jezdit s tím pod 12, tak halt s tím nebudu jezdit pod 14, no...
Plus se mi ale v hlavě honí spousta dalších argumentů pro/proti upgrage vs ///M
Prostě mám fčíl výchozí materiýál k přemýšlení a mám na to dost času.... uvidíme/uslyšíme....
Čili mám zkladní odpovědi na to jak a zdali to vůbec jde....
Fčíl počkám na vlastní (opakované a dlouhodobější) dojmy z m4Zlika .... čili zřejmě napodzim se rozhodnu, esli bude Zimmermann nebo ne....
@racer et jarka: samozřejmě Vaše argumenty beru, ale.... můj odpor k větrníku je prostě fakt.... nepatrně větší hlučnost od vyšších otáček motoru (neska 3er při dálničním limitu -135tacho - točí asi 3100, po 15% zkrácení to bude do 3600 toček - což je vzhledem k omezovači v 7000 nulanulaprd posun), esli fčíl se nejsem schopen přinutit jezdit s tím pod 12, tak halt s tím nebudu jezdit pod 14, no...
Plus se mi ale v hlavě honí spousta dalších argumentů pro/proti upgrage vs ///M
Prostě mám fčíl výchozí materiýál k přemýšlení a mám na to dost času.... uvidíme/uslyšíme....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
@racer: sekvenci NIKDY!, podvozek budu - konečně - kW V1 mi už půlrok leží v garáži - dělat příští měsíc, i o Performance předních sedačkách (cca mínus 60kg) sem už slyšel....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
asi si sedím na vedení.... ti scenu znám a nějak mi nedocvakává souvislost....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Mně se zdá, že si to s tím ///M (nebo turbem) snažíš jen vsugerovat. Přijde mi to jako křeč, ale jen můj názor. Se zvědavostí budu sledovat, kam až s těma úpravama dojdeš
Mirek
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Těch 60 kg vyděl deseti. Navíc, jsou to jen krásně přečalouněná Recara CS.pavproch píše:@racer: sekvenci NIKDY!, podvozek budu - konečně - kW V1 mi už půlrok leží v garáži - dělat příští měsíc, i o Performance předních sedačkách (cca mínus 60kg) sem už slyšel....
Jsi blázen tohle dělat na čtyřkolkovým daily driveru. Já mám taky E91 strašně rád, a nejraději bych koupil to samé, akorát s R6 a méně najetými kilometry.