xDrive a "zkrácení" diffu ???

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od Dallen »

aneb. Jak nekoupit mko, bo je moc rychle a pak postupne z mko vyrabet :D
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od jarka »

pavproch: I když už jsem dost velký pošahanec co se týká zkracování, tak jsem taky za se na to u potahu vyprdnout. Ale jinak se nechá jednoduše zmenšit pneu (vyměň krutopřísný R18 za nějaký R17 a zachovej stejnej profil a dosáhneš taky slušnýho zkrácení).

dallen: Aby M-ko opravdu jelo, tak ti taky nezbyde nic jinýho než zkracovat - takže je to problém napříč všemi modely :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
racer
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pon 12 lis 19:30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od racer »

pavproch píše:
To já ráth: "Jen malý člověk si dává malé cíle" a "Rád se stávám Zimmermannovým průkopníkem slepých uliček" ... :D

No to já taky akorát takové pokusy dělám na autě kde to má nějaký smysl, a tudíž na silnici nemůže, jen na závodní dráhu :D Nějaké pravidla o provozu na silničních komunikacích by mě zbytečně omezovaly :D

Furt levnější než (z donucení) kupovat nové, výkonnější auto... a navíc ještě s větrníkem...

:ymhug: :p
No to kdoví, za rok dva to může být jinak, a šahat do zásadního složitého celku jako je xdrive... je to holt riziko.

Taky se může stát že s tím po zkrácení ujedeš pár tisíc a zjistíš žes to auto vlastně zkurvil :D Protože bude naráz hlučnější, víc to požere apod.

A nakonec, kde se to zastaví? Příště dáš sekvenci, pak podvozek na unibaly, vyhodíš zadní sedačky atd. :D U auta na denní ježdění je to bohužel vždy o kompromisech, proto jsem je dávno vzdal a jezdím TDIčkem, protože je to prostě levnější a co ušetřím, s radostí sežere závodnička :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

Takže předběžné info od ///motorsport: ano, umí zkrátit i xDrive, přesně jaxme se bavili - musí se udělat oba diffy a to tak že přesně stejně... zřejmě jediná alternativa je 15%...

Čili mám zkladní odpovědi na to jak a zdali to vůbec jde....

Fčíl počkám na vlastní (opakované a dlouhodobější) dojmy z m4Zlika .... čili zřejmě napodzim se rozhodnu, esli bude Zimmermann nebo ne....

@racer et jarka: samozřejmě Vaše argumenty beru, ale.... můj odpor k větrníku je prostě fakt.... nepatrně větší hlučnost od vyšších otáček motoru (neska 3er při dálničním limitu -135tacho - točí asi 3100, po 15% zkrácení to bude do 3600 toček - což je vzhledem k omezovači v 7000 nulanulaprd posun), esli fčíl se nejsem schopen přinutit jezdit s tím pod 12, tak halt s tím nebudu jezdit pod 14, no...

Plus se mi ale v hlavě honí spousta dalších argumentů pro/proti upgrage vs ///M

Prostě mám fčíl výchozí materiýál k přemýšlení a mám na to dost času.... uvidíme/uslyšíme....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

@racer: sekvenci NIKDY!, podvozek budu - konečně - kW V1 mi už půlrok leží v garáži - dělat příští měsíc, i o Performance předních sedačkách (cca mínus 60kg) sem už slyšel....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
racer
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pon 12 lis 19:30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od racer »

Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od pavproch »

asi si sedím na vedení.... ti scenu znám a nějak mi nedocvakává souvislost....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od francis »

Mně se zdá, že si to s tím ///M (nebo turbem) snažíš jen vsugerovat. Přijde mi to jako křeč, ale jen můj názor. Se zvědavostí budu sledovat, kam až s těma úpravama dojdeš :)
Mirek
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???

Příspěvek od doriftonigga »

pavproch píše:@racer: sekvenci NIKDY!, podvozek budu - konečně - kW V1 mi už půlrok leží v garáži - dělat příští měsíc, i o Performance předních sedačkách (cca mínus 60kg) sem už slyšel....
Těch 60 kg vyděl deseti. Navíc, jsou to jen krásně přečalouněná Recara CS.


Jsi blázen tohle dělat na čtyřkolkovým daily driveru. Já mám taky E91 strašně rád, a nejraději bych koupil to samé, akorát s R6 a méně najetými kilometry.
Odpovědět