Octavia III
Re: Octavia III
Pravda je, ze interier mohli poladit trochu vic. Sedacky jsou sice pohodlne a slusne podrzi, ale jejich latkovy povrch pusobi hodne lacine (celokozene jsem ale nechtel). Ted, skoro po roce, jsem si na charakter motoru a podvozku uz zvykl, takze co me paradoxne porad prekvapuje, jsou brzdy. Jednim slovem skvele. Citlive, dobre davkovatelne, nevadnouci, silne. Aby ne, kdyz ty same se davaji do 300 konove Audi S3 (a za priplatek do Golfu GTI Performance). Docela me prekvapilo, ze do OIII RS je dali jako standard. Akorat to nuti jezdit brzda plyn, protoze decelerace je stejne navykova jako velmi solidni dynamika. Coz zere gumy a desticky, oboje jsem menil uz ve 20 000km. Dlohodoba spotreba (manual) je ted 9,2 (je zima, jezdim pomaleji), pres leto byla 9,8 - a to se nijak neomezuji. Nechci delat z OIII RS njk zavodak, ale nad 4000 otacek se motor chova az skoro soutezacky, skoro zadne prodlevy, a kdyz spravne radis, dokazes byt velmi rychly i ve srovnani s papirove silnejsimi souperi. Je to i docela rozumnou váhou, na to, jak je Octa velka, nevazi moc. Za me vyborne (i kdyz samozrejme kompromisni), celkem civilni auto, ktere dokaze zvladnout vic disciplin: u me slouzi jako rodinny vuz, jako doprava do prace, i jako obcasna zabava pri jizde pro radost / vylet / projizdka.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Já proti té látce na sedačkách nic nemám...ta látka mne nijak neuráží - kůži také nemám rád. Jediná věc, kna kterou je náchylná, je takové to vytahování nitek, když má člověk nějaké cvoky na džínách nebo tak...
Gumy jedou rychle, to je fakt. Letňáky jsou úplně v čoudu na obou autech - jeden kolega jezdí dlouhodobě za 7 a druhý za 6, čili lehce rozdílné styly, ale oba mají gumy na vyhození.
Gumy jedou rychle, to je fakt. Letňáky jsou úplně v čoudu na obou autech - jeden kolega jezdí dlouhodobě za 7 a druhý za 6, čili lehce rozdílné styly, ale oba mají gumy na vyhození.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
až na to DSG to sedí i na mě. dostal jsem 10% tak nějak automaticky (firemní)řidičBOB píše:Kamarád má RS TSI DSG, ale ten nemá moc najeto... Motor je skvělý, podvozek toho snese opravdu hodně a pořád drží. Má 17" kola, což si myslím, že je na naše silnice tak akorát. Když se nikam nehoní, tak jezdí kolem 7l, když spěchá, tak mezi 9-10. Celkově je velmi spokojený.
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
Sbíral jsem další rozumy, rozhodnut již jsem, ač jsem ani neabsolvoval zkušební jízdu. Kde jsem byl, mají jen naftu. Ale vzhledem k tomu, že jsem spokojen i s O2 RS a nové auto potřebuju, tak jdu do toho "naostro". Tolik testérů i uživatelů se těžko může mýlit. Navíc jsem nenašel jiné auto poskytující tolik užitečnosti a "radosti z jízdy" za tento peníz a víc platit za auto nehodlám.
Teď už jen doladit jakou vzít výbavu i barvu. Barva asi bude nakonec zase modrá race, líbí se mě i rodině nejvíc. I když trochu uvažuju i o bílé metle. Taky nevím, zda vzít vpředu černou matnou mřížku nebo chrom? Obě se mi líbí, ale nějak mi nepasujou ty černý zrcátka. Jak jste vybrali vy?
A co kola? O2 RS byla na našich silnicích lepší na 17. Jasně, že hezčí jsou 18, ale jak se chovají u O3 RS? Je to lepší. Rezervu vezmu, jak jsem psal, jsem stará škola a nehodlám někde v noci čekat s holýma rukama. Naopak různé asistenty a jinou příplatkovou elektrovýbavu jim rád nechám v MB pro někoho, kdo to má rád
Jedna věc přece jen. A to volba jízdního profilu? Eko používat nebudu a ze sportu mám trochu strach kvůli generátoru namísto opravdového výfuku. Ale přišel bych tím o umírněnější ESP, tak ho přece jen vezmu. Je to tak, co? Jak jste vyrovnali s tím duněním "startujícího letadla"?
Řazení bude v manuálu, rád si střihnu meziplyn, možná to DSG umí rychleji než já, ale nechci si nechat vzít tu radost. Karoserie liftback, kufr i tak obrovský a kočárek už nevozím hodně let
Jo a na ten interiér si zvyknu, oproti O2 RS je to trochu ošizený, ale zase podstatně levnější, tak proč ne. Třeba výpně dveří o o2 Rs mám z velké části v kůži, teď je tam plast a nějaký plyš kromě madla. I ty sedačky mi přišly starší designově lepší, ale možná už jsem starej a hůř si zvykám na novoty
Je o čem přemýšlet. Dík za postřehy a pěkný víkend
Teď už jen doladit jakou vzít výbavu i barvu. Barva asi bude nakonec zase modrá race, líbí se mě i rodině nejvíc. I když trochu uvažuju i o bílé metle. Taky nevím, zda vzít vpředu černou matnou mřížku nebo chrom? Obě se mi líbí, ale nějak mi nepasujou ty černý zrcátka. Jak jste vybrali vy?
A co kola? O2 RS byla na našich silnicích lepší na 17. Jasně, že hezčí jsou 18, ale jak se chovají u O3 RS? Je to lepší. Rezervu vezmu, jak jsem psal, jsem stará škola a nehodlám někde v noci čekat s holýma rukama. Naopak různé asistenty a jinou příplatkovou elektrovýbavu jim rád nechám v MB pro někoho, kdo to má rád
Jedna věc přece jen. A to volba jízdního profilu? Eko používat nebudu a ze sportu mám trochu strach kvůli generátoru namísto opravdového výfuku. Ale přišel bych tím o umírněnější ESP, tak ho přece jen vezmu. Je to tak, co? Jak jste vyrovnali s tím duněním "startujícího letadla"?
Řazení bude v manuálu, rád si střihnu meziplyn, možná to DSG umí rychleji než já, ale nechci si nechat vzít tu radost. Karoserie liftback, kufr i tak obrovský a kočárek už nevozím hodně let
Jo a na ten interiér si zvyknu, oproti O2 RS je to trochu ošizený, ale zase podstatně levnější, tak proč ne. Třeba výpně dveří o o2 Rs mám z velké části v kůži, teď je tam plast a nějaký plyš kromě madla. I ty sedačky mi přišly starší designově lepší, ale možná už jsem starej a hůř si zvykám na novoty
Je o čem přemýšlet. Dík za postřehy a pěkný víkend
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
já bych modrou nechtěl, protože "to má každý". Kolegům jsem bral bílé, kolega má TSI také bílou. Černý paket je v kombinaci s bílou hezký. 18" palcová kola jsou hezká, ale opravdu nepraktická. Preferuji raději komfort - stejně 99% jízdy trávím v komfortním režimu. A to 1% bych prostě ty 17" zkousnul. K té bílé se nejvíc hodí Gemini, které se dělají i jako 17" - nejsou ovšem v konfigurátoru, ale dají se objednat jako origo příslušenství.
Volbu jízdního režimu jsem připlácel - zanedbatelná částka. Hučení lze omezit - v módu ECO je OFF zcela. Přívětivější ESP je výhodou.
Volbu jízdního režimu jsem připlácel - zanedbatelná částka. Hučení lze omezit - v módu ECO je OFF zcela. Přívětivější ESP je výhodou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Já onehdá viděl Oct III RS (TSI) v černé metle, black line (ie skoro žádný chrom) na titanově šedých 19" a bylo to moc pěkné pokoukání pro moje oko....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
nehodnotím funkčnost, hodnotím líbivost mému woku...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
@Jerry:
Barva:
Po dlouhem zvazovani (a přeobjednávání) jsem sel do zakladni bile. Modrou jsem nechtel, presne proto, ze "ji ma kazdej". Hezka je, o tom zadna, ta metaliza je efektni, ale uz zdalky kazdej vi, ze jede RSo. Bilou metalizu tenkrat (pred rokem) nabizeli jen pro kombi, s liftbackem jsem mel smulu (ne, neptejte se me na logiku tohoto faktu, psal jsem si tenkrat primo s Boleslavi a hadal se s nima, ze to nedava smysl). Takze, jak rikam, vyhrala zakladni bila (ve hre byla jeste ta betonova seda) a k tomu cernej paket, takze cernej maska s grilem, cerny zrcatka, cerny kola a jeste dokoupenej sunset paket (zatmaveny okna). Vypada to vyborne - zejmena s cernou strechou (mam stresni okno, kdybych nemel, dam na strechu folii). A bila barva jako jedina nic nestala.
Bila barva s chromem (tedy bez toho cernyho paketu) vypada imho blbe, ale je to ciste muj nazor.
Kola:
Urcite jdi do 18" Gemini, je to zlata stredni cesta, 19" uz jsou vazne prilis, 17" pro me uz prilis houpave (ale samozrejme vic komfortni). Podvozek je tak dobre odladenej, ze 18" jsou uplne v pohode, mam je i jako zimni.
Nevim, jaka je dnesni aktualni nabidka, nicmene tenkrat se nabizel paket RS Challange (za tusim cca 15 000,-), kterej obsahoval prave cernej paket, tyhle kola, multifunkcni volant, atd, celkove to bylo dost vyhodne. Jestli ho jeste nabizej, jdi do nej, vyplati se to.
Jizdni rezimy:
ECO jsem jeste nikdy ani nezapnul, prevazne jezdim na NORMAL. Zvuk to nejaky ma i tady, docela prijemny, je znat, ze nejedes v 1.8TSI. SPORT je uplne idealni, krome jedine veci - a tou je zvuk. SPORT ma jinou reakci na plyn, motor ma ostrejsi nastup, rizeni ztuhne (to si ale muzes individualne nastavit i v INDIVIDUAL). Chces-li mit SPORT, je to bohuzel vzdy se zvukem (ten navic zacina obcas divne rezonovat a chrastit). Takze jsem to vyresil tak, ze jsem v servisu poprosil o odpojeni onoho rezonatoru. Musej se sundat sterace, je to prace asi na hodinu, ale je to JEDINA cesta, jak si uzivat ostre reakce rezimu SPORT, ale bez toho neprimereneho zvuku.
Vybava:
Nechtel jsem zadne elektronicke pomocniky, nemam ani parkovaci cidla, nepotrebuju je, moje oci a odhad mi stacej. Priplatil jsem za Columbus (a nelituju), za stresni okno (v lete je to vazne prijemny, otevre se pulka strechy a mas pocit polo-kabria), za rezervu v kufru, za zadni sterac (nutnost), za zatmaveny okna, sitovej program do kufru, paket Simply clever (par drobnosti), za black paket a za ten RS Challenge paket (uz nevim, co vsechno obsahoval, ale cerny 18" v tom urcite byly). Takze docela skromna vybava navic oproti standardu, dnes lituju jen zakladniho audia, nejsem zadnej audiofil, ale ten Canton vazne hraje moc sympaticky.
Informacni bonus s teenagerskou prichuti:
Mereny usek cestou na Ruzyni, smer z mesta ven, vsichni cekaji, az na to budou moc za druhou kamerou zase dupnout. Prede mnou novy Porsche Boxster, jedu za nim uz dlouho a seru ho, tusim, ze na to slapne, aby mne setrasl. Jedeme vsichni 50kmh, podrazuju na druhy rychlostni stupen, jsem pripraven. Mijime bilou caru a Boxster na to slapne, ja taky. Ne, nechci srovnavat RS s lehkym sportakem typu Boxster, ale zadny jeho unik se nekonal, do 190kmh (vytocena ctyrka) mi neodjel ani o pid (a ze se snazil), ten nastup turba je na dvojku a trojku vazne docela impozantni a pocitove to jede lip, nez na papirovych 220 koni, ten kroutak i vykon v sirokym spektru otacek je proste prijemnej, atmosfera se proste dlouho zveda. Potom jsem ho nechal jet, kdo vi, jak by to dopadlo, kdybychom pokracovali az do maxima, ale na to nebyl bezpecny prostor. To jen potvrzuje pjandova slova o prekvapive konkurence-schopnosti i s vykonejsimi rivaly.
Tak dobre vyber a dobre kup - a pak se podel o dojmy.
Barva:
Po dlouhem zvazovani (a přeobjednávání) jsem sel do zakladni bile. Modrou jsem nechtel, presne proto, ze "ji ma kazdej". Hezka je, o tom zadna, ta metaliza je efektni, ale uz zdalky kazdej vi, ze jede RSo. Bilou metalizu tenkrat (pred rokem) nabizeli jen pro kombi, s liftbackem jsem mel smulu (ne, neptejte se me na logiku tohoto faktu, psal jsem si tenkrat primo s Boleslavi a hadal se s nima, ze to nedava smysl). Takze, jak rikam, vyhrala zakladni bila (ve hre byla jeste ta betonova seda) a k tomu cernej paket, takze cernej maska s grilem, cerny zrcatka, cerny kola a jeste dokoupenej sunset paket (zatmaveny okna). Vypada to vyborne - zejmena s cernou strechou (mam stresni okno, kdybych nemel, dam na strechu folii). A bila barva jako jedina nic nestala.
Bila barva s chromem (tedy bez toho cernyho paketu) vypada imho blbe, ale je to ciste muj nazor.
Kola:
Urcite jdi do 18" Gemini, je to zlata stredni cesta, 19" uz jsou vazne prilis, 17" pro me uz prilis houpave (ale samozrejme vic komfortni). Podvozek je tak dobre odladenej, ze 18" jsou uplne v pohode, mam je i jako zimni.
Nevim, jaka je dnesni aktualni nabidka, nicmene tenkrat se nabizel paket RS Challange (za tusim cca 15 000,-), kterej obsahoval prave cernej paket, tyhle kola, multifunkcni volant, atd, celkove to bylo dost vyhodne. Jestli ho jeste nabizej, jdi do nej, vyplati se to.
Jizdni rezimy:
ECO jsem jeste nikdy ani nezapnul, prevazne jezdim na NORMAL. Zvuk to nejaky ma i tady, docela prijemny, je znat, ze nejedes v 1.8TSI. SPORT je uplne idealni, krome jedine veci - a tou je zvuk. SPORT ma jinou reakci na plyn, motor ma ostrejsi nastup, rizeni ztuhne (to si ale muzes individualne nastavit i v INDIVIDUAL). Chces-li mit SPORT, je to bohuzel vzdy se zvukem (ten navic zacina obcas divne rezonovat a chrastit). Takze jsem to vyresil tak, ze jsem v servisu poprosil o odpojeni onoho rezonatoru. Musej se sundat sterace, je to prace asi na hodinu, ale je to JEDINA cesta, jak si uzivat ostre reakce rezimu SPORT, ale bez toho neprimereneho zvuku.
Vybava:
Nechtel jsem zadne elektronicke pomocniky, nemam ani parkovaci cidla, nepotrebuju je, moje oci a odhad mi stacej. Priplatil jsem za Columbus (a nelituju), za stresni okno (v lete je to vazne prijemny, otevre se pulka strechy a mas pocit polo-kabria), za rezervu v kufru, za zadni sterac (nutnost), za zatmaveny okna, sitovej program do kufru, paket Simply clever (par drobnosti), za black paket a za ten RS Challenge paket (uz nevim, co vsechno obsahoval, ale cerny 18" v tom urcite byly). Takze docela skromna vybava navic oproti standardu, dnes lituju jen zakladniho audia, nejsem zadnej audiofil, ale ten Canton vazne hraje moc sympaticky.
Informacni bonus s teenagerskou prichuti:
Mereny usek cestou na Ruzyni, smer z mesta ven, vsichni cekaji, az na to budou moc za druhou kamerou zase dupnout. Prede mnou novy Porsche Boxster, jedu za nim uz dlouho a seru ho, tusim, ze na to slapne, aby mne setrasl. Jedeme vsichni 50kmh, podrazuju na druhy rychlostni stupen, jsem pripraven. Mijime bilou caru a Boxster na to slapne, ja taky. Ne, nechci srovnavat RS s lehkym sportakem typu Boxster, ale zadny jeho unik se nekonal, do 190kmh (vytocena ctyrka) mi neodjel ani o pid (a ze se snazil), ten nastup turba je na dvojku a trojku vazne docela impozantni a pocitove to jede lip, nez na papirovych 220 koni, ten kroutak i vykon v sirokym spektru otacek je proste prijemnej, atmosfera se proste dlouho zveda. Potom jsem ho nechal jet, kdo vi, jak by to dopadlo, kdybychom pokracovali az do maxima, ale na to nebyl bezpecny prostor. To jen potvrzuje pjandova slova o prekvapive konkurence-schopnosti i s vykonejsimi rivaly.
Tak dobre vyber a dobre kup - a pak se podel o dojmy.
Re: Octavia III
ja necekane taky podlehl zdejsi manii a jedno RS v combi v takove te zakladi sede poridil domu Musim rict ze motor je vceklu prijemnej a podvozek poddajnej, ale jakmile se jede za hodne snizene adheze, nevypinatelna elektronika je dost otravna, prakticky neustale do toho něco keca. i vykonnejsi audio je dost tragedie, spotřeba mi prijde relativne vysoka. Draha polovicka s tim jezdi za cca 10,5, coz by nebylo tak hrozny, ale v kombinaci s malou nadrzi se s tim neda nikam dojet. Panoramaticka strecha dost vrze, nekde od kufru se na nerovnostech linou duty rany, ale ještě se mi nepodarilo problém identifikovat. Shrnuti je asi takovy, ze pomer cena/vykon je skvelej, ale je lepsi si priplatit za něco lepšího
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW