To jo, akorát škoda že má vlastně podladěný motor z Carrery S. Kdyby stejný výkon raději vyhnali z 3,4 litru, do obrázku nejryzejší sportovní verze by to zapadalo líp.
Holt i Porsche musí šetřit, než ždímat menší motor, trochu přiškrtíme větší...
A v tomhle zase vidím potenciál pro úpravce, kteří si určitě GT4 vezmou do pacek... Tu maximální hranici má 3,8 výš.
Neska sem měl možnost si zblízka (bohužel jen staticky) prohlídnout 911 991 (nebo kerý je ten předposlední model) 4.0 GT3 v manuálu, lehce poštelovanou na mizerných 560kobyl....
A vedle stála jedna ze !!dvou!! vyrobených ///M5 e61 anniversary edition ... jj, takový krapet rychlejší kombík....
Jo a vanquish tam stál taky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Chlopi, opět jedna hypotetická zvědavá otázka: kdybych si tady v CZ pořídil stříbrnou Škodu 130 Rapid na značkách (legálně, tj. včetně eko výpalného atd), ořezal ji na kost a nabastlil na to ten lamináth od Banhamu, můžu s tím potem vyjet do ulic? (Tu stříbrnou píšu schválně, aby se nemusel řešit zápis změny barvy do TP...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
no podle tý původní značky SMC na ty verzi Škoda Classic ano, tak to jde cestou klasické přestavby...
barva je to nejmenší, změna za 50 Kč, rozhodně jednodušší než hledat střibrnýho rapida/garde